اجتماعیبرترین های کسب و کار

چگونه تعمیرکار پکیج شویم؟

پکیج به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که سال‌ها است توانسته جای موتورخانه‌ها را بگیرید و جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشد. پکیج‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشند که یکی از آن‌ها قابلیت نصب، تعمیر و سرویس سریع و آسان در محل می‌باشد. پکیج‌ها دارای دو حالت زمستانه و تابستانه می‌باشند. در تابستان زمانی که آب را باز می‌کنید پکیج روشن می‌شود و عملکردی شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و اما در زمستان به دلیل اینکه باید گرمای شوفاژها، فن کوئل‌ها و … را تامین کند کاملا متفاوت است و می‌توان گفت که همیشه روشن است.

محتوای این مطلب پنهان

تعمیر پکیج در تهران :

در صورت نیاز به هریک از خدمات پکیج دیواری مانند سرویس ، تعمیر و نصب پکیج کافیست با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین به خود تماس حاصل نمایید،کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت در محل مورد نظر حاضر و اقدام به رفع مشکلات پکیج شما خواهند کرد.تمامی خدمات پکیج ما دارای 6 ماه ضمانت و پشتیبانی 24 ساعته بوده و به مشتریان عزیز این نوید را میدهیم که تمامی قطعات مورد استفاده از برند اصلی پکیج شما خواهد بود.

مشکلات احتمالی پکيج :

  • ظاهرا مدارگرمايشی فعال بوده ولی رادياتورها گرمای مطلوب را ندارند.
  • دمای آب مصرفی مناسب است ولی سيستم گرمايشی عمل نمی ‌کند.
  • سيستم آب گرم مصرفی گرمای مطلوب را ندارد.
  • پکيج به حالت انفجاری روشن می ‌شود.
  • افت فشار مکرر مدار گرمايش پکيج.
  • با افزايش دما در مدار گرمايش، فشار هم زياد می ‌شود.
  • نوسان دمای آب مصرفی.
  • افزايش خودبه‌خود فشار در مدار گرمايش، تا حدی که گاهی شير اطمينان فعال می ‌شود.
  • غير فعال شدن پمپ پکيج
  • کاهش دماي آب مصرفی
  • سر و صدای بيش از اندازه پکيج
  • يخ زدن آب پکيج

تعمیرکار پکیج:

در این بخش میخواهیم به شما عزیزان بگوییم یک تعمیرکار پکیج چه ویزگی های باید داشته باشد:
در نظر داشته باشید امروزه با توجه به افزایش تعداد تعمیرکاران پکیج در سراسر کشور انتخاب یک تعمیرکار خوب به اندازه خرید پکیج مهم است.
چرا که تعمیر پکیج توسط تعمیرکاران غیر مجاز که دارای علم کافی از این سیستم گرمایشی نیستند ، علاه بر تحمیل هزینه های بسیار بالا میتواند منجر به آسیب های جدی به دستگاه شما و کاهش طول عمر پکیج شما نیز بشود.

1-داشتن مدرک معتبر :
لازمه ی تعمیر پکیج داشتن علم کافی از این وسیله است،چرا که عملکرد این دستگاه به نسبت سایر وسایل گرمایشی از پیچیدگی خاصی برخوردار است.
تعمیرکار مورد نظر شما برای تعمیر پکیج باید مدرک معتبر از یکی از مراکز فنی و حرفه ای را داشتخ باشد ،تا بتوان به عنوان یک تعمیرکار مجاز به او نگاه کرد.
آشنایی کامل با قطعات پکیج و نحوه عملکرد آنها و ارتباط هر قطعه با سایر قطعات دستگاه تنها در مراکز مجاز است که به خوبی به تعمیرکاران آموزش داده میشود ، و صرفا داشتن تجربه در این زمینه برای اطمینان کردن به شخص کافی نخواهد بود .تمامی تعمیرکاران تهران سرویس دارای مدرک معتبر فنی و حرفه ای با نمرات قبولی بالا از مراکز مجاز هستند.

2-داشتن تجربه کافی:
صرفا داشتن علم این کار برای تعمیر پکیج کافی نخواهد بود .چرا که هر 10 دستگاه با یک ایراد یکسان دارای مشکلات مختلف از هم هستند ، که تنها یک تعمیرکار با سابقه در نگاه اول متوجه تفاوت این مشکلات با یکدیگر خواهد بود .
داشتن سابقه در تعمیر پکیج و مدرک فنی لازمه و مکمل یکدیگر هستند ، و تنها به یکی از این دو نمیتوان به عنوان ملاک یک تعمیرکار خوب نگاه کرد.

3-تعویض کار :
توجه داشته باشید بسیاری از قطعات مصرفی پکیج از جمله مبدل که بسیار هزینه ی بالایی برای خرید دارد، را میتوان تعمیر کرد. اما بسیاری از تعمیرکاران برای راحتی کار خود به جای تعمیر قطعه صرفا اقدام ه تعویض ان میکنند که این کار هزینه های بسیاری را بر مشتری عزیز متحمل خواهد کرد.

تعمیرکاران تهران سرویس با انتقال قطعه خراب به کارگاه تهران سرویس در ابتدا اقدام به تعمیر قطعه خواهند کرد و در صورت قابل تعمیر نبودن قطعه مورد نظر آن را با قطعه یدکی اصلی مان برند تعویض خواهند کرد.
شعار تهران سرویس کاهش هزینه های مشتریان عزیز است .

4-استفاده از قطعات یدکی اصلی:
متاسفانه در بسیاری از تعمیرگاه های غیر مجاز مشاهده شده که تعمیرکاران برای سود بیشتر اقدام به تعویض قطعه ی معیوب با قطعه ی استوک و یا فیک میکنند.که این کار بسیار ناپسند و خلاف اخلاقیات بوده و از سوی مدیران تهران سرویس به شدت مورد بررسی قرار میگیرد.مدیران تهران سرویس برای جلب رضایت مشتریان علاوه بر باز گرداندن قطعه معیوب به مشتری عزیز تمامی فاکتورهای این شرکت را تا 6 ماه ضمانت میکنند ،تا مشتریان با اطمینان خاطر اقدام به تماس با نمایندگی های این شرکت نمایند .

5-تعمیر در کمترین زمان:
از آنجایی که سیستم گرمایشی پکیج آب مصرفی مورد نیاز را نیز تامین مینماید ، تعمیر و سرویس این دستگاه باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود تا مشتریان عزیز دچار آزردگی در طول مدت تعمیر نشوند .
تعمیر کار مجاز و خوب باید ایراد دستگاه را در بازدید اول تشخیص و سپس اقدام به تعمیر نماید .زیاد شدن مدت تعمیر پکیج نشان دهنده عدم تسلط و مهارت تعمیرکار است.

6-کیفیت تعمیر:
بسیار شاهد آن بوده ایم که پس ازتعمیر پکیج توسط تعمیرکاران غیر مجاز مشتریان عزیز با تهران سرویس تماس گرفته و ابراز نارضایتی از شرکت های همکار را داشته اند، پس از پیگیری های کارشناسان ما و اعزام تعمیرکار تهران سرویس مشاهده شده که تعمیرکار غیر مجاز کار خود را به درستی انجام نداده و باعث شده قطعه ی تعویضی پس از مدت کوتاهی مجدد دچار مشکل شود .

7-پاسخگویی پس از انجام کار:
یکی از معایب کار کردن با تعمیرکاران غیر مجاز عدم پاسخگویی پس از تسویه و بروز مشکل مجدد است.
متاسفانه تعمیرکاران غیر مجاز پس از دریافت هزینه بعضا پاسخگویی مشتریان نبوده و از قبول مسئولیت در قبال تعمیر انجام شده سرباز میزنند .که این کار باعث صلب اطمینان مشتریان عزیز ه سایر همکاران نیز خواهد شد.
اما تهران سرویس به شما عزیزان این نوید را میدهد،که تمامی کارشناسان ما در از زمان ثبت سفارش و اعزام نیرو تا پایان زمان گارانتی محصول شما و حتی پس از پایان ضمانت نامه نیز در تمام مدت شبانه روز پاسخگوی شماعزیزان خواهند بود.

8-صرفه جوی در وقت:
یکی دیگر از مشکلات مردم عزیز با تعمیرکاران عدم حضور به موقع در محل است، که تهران سرویس برای رفع این مشکل با تاسیس 5 شعبه در سراسر تهران زمان اعزام نیرو به محل را در کمتر از 1 ساعت رسانده است.

معرفی قطعات پکیج دیواری به صورت کامل

هدف ما از معرفی قطعات پکیج به صورت کامل این است که شما در هنگام تعمیر پکیج دیواری با قطعات آن آشنایی کامل را داشته باشید تا بتوانید به درستی عیب یابی پکیج دیواری را انجام دهید با ما همراه باشید.

·        برد پکیج

برد به یک صفحه که معمولا سبز رنگ می‌باشد و تمام قطعاتی مانند آی سی، خازن، مقاومت، رگولاتور و … را روی آن وصل می‌کنند گفته می‌شود.
از مهم ترین قطعات پکیج دیواری می‌توان برد پکیج را نام برد چرا که وظیفه اصلی پکیج به عهده آن است.
وظیفه برد پکیج ایجاد ارتباط بین تمام قطعات پکیج است و همچنین مدیریت ال سی دی روی پکیج را هم به عهده دارد و با همان ال سی دی هم می‌تواند تمام ارورهای پکیج را نمایش دهد.

از مجموع قطعات روی برد می‌توان فیوز (در ورودی برق قرار گرفته و اجازه اتصال کوتاه شدن در مادر برد را نمی‌دهد)، رله (به یک نوع سوئیچ الکترومکانیکی گفته می‌شود)، آی سی رگولاتور (یکی از قطعاتی می‌باشد که اجازه نمی‌دهد ولتاژ اضافی وارد مادر برد شود چرا که باعث سوختن قطعات روب آن خواهد شد)، آی سی (همین قطعه کوچک که در عکس می‌بینید آی سی است که می‌توان برنامه مربوط به پکیج را درون آن ریخت) و ترانس (ترانس هم وظیفه دارد برق 220 ولت شهری را به 18 ولت و 9 ولت تبدیل کند) را نام برد.

·        جرقه:

یکی دیگر از قطعات پکیج جرقه می‌باشد که با چند برابر شدن ولتاژ وروردی قوس الکتریکی را به وجود می‌آورد و با تماس با گازی که از شعله خارج می‌شود باعث روشن شدن پکیج می‌شود.

·        وریستور:

به یک نوع از مقاومت‌ها گفته می‌شود که اجازه ورود ولتاژ اضافی به درون دستگاه را نمی‌دهد که باعث سوختن سایر قطعات حساس شود.

·        پمپ سیرکولاسیون:

این نوع پمپ جهت تنظیم فشار آبگرم و گرمایش می‌باشد.
در بیشتر مواقع که فشار آب و یا گرمایش افت می‌کند این پمپ می‌تواند فشار آن را افزایش دهد.

·        شیر اطمینان:

این قطعه یکی از قطعات حساس به فشار و دما است.
در صورتی که آب به دمای بیش تر از حد خود برسد و یا حتی فشاری به این شیر وارد شود، شیر اطمینان باز شده و پکیج را تخلیه می‌کند.

·        ترموستات دود:

به این قطعه سنسور دود هم گفته می‌شود که به کلاهک تعدیل وصل می‌شود و زمانی که دودکش با مشکلی مواجه شود و نتواند به درستی وظیفه خود را انجام دهد این سنسور به صورت خودکار پکیج را خاموش خواهد کرد.

·        فلوسوئیچ:

این قطعه کلید جریان هم نامیده می‌شود که در مسیر ورودی آب به شوفاژ و رادیاتور قرار می‌گیرد و توانایی قطع و وصل کردن آن به صورت جریان الکتریکی را دارد.

·        شیر سه طرفه:

یکی از اجزای پکیج می‌باشد که وظیفه اصلی آن تغییر مسیر آب از شوفاژ به لوله‌های آب گرم مصرفی و برعکس می‌باشد.

·        شیر پر کن:

این نوع شیر برای پر کردن آب پکیج استفاده می‌شود که محل قرار گیری آن بین پکیج و لوله آب سرد ورودی به پکیج می‌باشد و با باز کردن این شیر پکیج تا حد مجاز پر خواهد شد.

مشخصات یک فرد حرفه‌ای در زمینه تعمیرات پکيج

  • تعمیر کار هست نه تعویض کار
  • خوش قول و خوش برخورد است‌
  • مسئولیت پذیر است به همین خاطر تمام سعی خود را می‌کند که همون بار اول همه مشکلات را برطرف سازد
  • در صورتی که به هر دلیلی پس مدتی دستگاه دچار مشکل شد سریعا برای حل مشکل مراجعه می‌کند
  • کارهایی که در فاصله دور هستند را نمی‌پذیرد چون نمیخواد وقت خود را در مسیر رفت و آمد تلف کند
  • قيمت های منصفانه دریافت می‌کند
  • از قطعات اورجينال و اصلی استفاده می کند به جای قطعات چینی و بی کیفیت

مشکلات رایج پکیج دیواری که باعث میشوند شما نیاز به تعمیر پکیج دیواری داشته باشید

مشکل 1: پکیج دیواری من خود به خود خاموش می شود، دلیلش چیست؟

 عیب یابی: پکیج دارای سیستم ایمنی خودکار است، به محض آن که ایرادی در سیستم گرمایش پکیج ایجاد شود، برای جلوگیری از حادثه، دستگاه خود به خود خاموش می‌شود. از جمله مهم‌ترین ایرادات سیستم گرمایش که باعث این مشکل می‌شود باید به موارد زیر اشاره کرد:

    • فشار گاز کم یا جریان آن قطع شده است.
    • فشار آب پایین آمده است.
    • پکیج دچار نشتی شده است.
    • ترموستات درست کار نمی‌کند.
    • برد فرمان یا برد الکتریکی دچار اختلال در ارسال دستورات شده است.

مشکل 2: چرا پکیج صدا می‌دهد؟

  عیب یابی: بطور معمول پکیج‌ها هنگام کار، صدای آرامی دارند و کاملا بی‌صدا نیستند. مشکل از جایی شروع می‌شود که این صدا به تق تق کردن یا صداهایی بلند تبدیل می‌شود. این مشکل ممکن است به دلایل زیر ایجاد شود:

    • وجود هوا یا حباب در مخزن
    • مشکل از رسوب لوله ها و پکیج

مشکل 3: آب خروجی پکیج به شدت داغ است

  عیب یابی: پکیج دارای یک سنسور برای تنظیم میزان گرمای آب است، نام این سنسور، ترموستات است. ترموستات درجه تنظیم شده را با دمای آب تطبیق می‌دهد و میزان دما را به برد الکتریکی جهت ارسال دستور گرمایش آب ارسال می‌کند. اگر ترموستات خراب باشد، دما بیش از حد معمول سرد یا داغ خواهد شد.

مشکل 4: آب پکیج گرم و سرد می‌شود

  عیب یابی: این سرد و گرم شدن آب نشانه وجود رسوب در مخازن حرارتی و لوله‌های پکیج است. رسوب موجود در لوله‌های آب باعث می‌شوند آب با فشار و سرعت کمی در لوله‌ها جریان پیدا کند؛ به همین دلیل وقتی آب به محل مصرف می‌رسد، سرد می‌شود. رسوب به دیواره‌های مخازن حرارتی و منبع می‌چسبد و باعث ضخیم‌تر شدن آن می‌شود. این عامل باعث می‌شود انرژی بیشتری برای گرم نگه داشتن آب مصرفی صرف شود. بنابرین با مشاهده این علائم نسبت به رسوب زدایی پکیج توسط یک تعمیرکار پیکج اقدام کنید.

برای پکیج علاوه بر موارد اعلام شده مشکلات دیگری نیز به وجود می‌آید. بعضی از مشکلات به راحتی قابل حل هستند ولی بعضی پیچیده هستند. در ادامه با برخی از مشکلات رایج پکیج دیواری که ممکن است برای شما نیز پیش آید، آشنا می‌شوید:

    • پکیج روشن است اما آب را گرم نمی کند.
    • پکیج خود به خود روشن می‌شود.
    • پکیج ناگهان خاموش می‌شود.
    • پکیج به سر و صدا افتاده است.
    • فشار آبگرم خروجی لوله‌ها کم است.
    • پکیج نشتی آب دارد.
    • لوله های پکیج در تراس یخ زده اند.
    • از پکیج بوی گاز استنشاق می شود.
    • رادیاتورها گرمای کمی دارند.
    • آب پکیج در حمام گرم و سرد می شود.
    • پکیج بوی دود می دهد.

تعمیرات پکیج شامل چه مواردی است؟

    • تعویض برنر یا مشعل پکیج
    • تعویض شیر سه راه مکانیکی
    • تعویض پرشر سوئیچ آب
    • رفع مشکل سرد و گرم شدن آب پکیج
    • تعویض شیر پرکن پکیج
    • رفع ارور های پکیج
    • تست پمپ پکیج
    • تعویض فیوز برد پکیج
    • تعویض فن پکیج احتراق بسته یا باز
    • تعویض پرشر سوئیچ هوا
    • تنظیم برد الکترونیک دستگاه
    • تعویض فلومتر یا فلوسوئیچ
    • تعویض کویل در پکیج های زمینی

سرویس و تعمیر پکیج را به متخصصش بسپار

تعمیر پکیج زمانی ضروری می‌شود که با مواردی مانند روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب خروجی، خاموش شدن پکیج، کدهای خطا پکیج (error) و … روبه‌رو شوید. برای تعمیر پکیج انتخاب یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای که به خطاها و عیب‌یابی انواع برندهای پکیج تسلط داشته باشد امری مهم و ضروری است.

علاوه بر تعمیر، در بسیاری از اوقات، آنچه نیاز داریم فقط، خدمات سرویس پکیج است و ایراد جدی و خرابی در قطعات پکیج بوجود نیامده است؛ در چنین مواقعی هم، کمک گرفتن از یک سرویسکار کاربلد، به افزایش راندمان پکیج کمک می کند. برای مشتریان در کنار دانش و تخصص، هزینه تعمیر پکیج مناسب و منصفانه برای تعمیرات پکیج هم در انتخاب متخصص مدنظر است. تهران سرویس آنلاین دریافت این خدمات را به صورت همزمان برای شما میسر کرده است.

هزینه و قیمت تعمیر پکیج

    • اینکه نیاز به رسوب زدایی پکیج است یا خیر.
    • هزینه هواگیری پکیج و رادیاتورها
    • نیاز به تعمیر قطعات هنگام بررسی
    • نیاز به تعویض قطعات حین سرویس  پکیج
    • رفع کد خطاهای پکیج
    • قیمت قطعات تعویضی و تعمیری

تعمیر پکیج برای کدام برندها انجام می‌شود؟

یک خبر خوب اینکه، متخصصین فعال درتهران سرویس آنلاین کار سرویس و تعمیر پکیج‌های کلیه برندهای زیر را با بهترین کیفیت برایتان انجام می‌دهند.

    •  بوتان
    • ایران رادیاتور
    • گلدیران
    • روکا
    • رادیانت
    • ال جی
    • فرولی
    • ایرفو
    • ناوین
    • لورچ
    • سونیه دوال
    • تاچی
    • ایساتیس
    • آریستون
    • جنرال
    • دئوترم

بنابراین عیب یابی پکیج و یا تعمیر پکیج آن را با خیال راحت به تعمیرکاران و سرویسکاران ما بسپارید.

تعمیر تمامی برند پکیج:

در هنگام مواجه شدن با مشکلات پکیج خود کافیست با ما تماس حاصل نمایید , تا تعمیرکار تهران سرویس برای رفع مشکل به محل اعزام شود.

تعمیر پکیج در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهردر صورت نیاز به خدمات پکیج کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید، و در خواست تکنیسین خود را ثبت کنید ،تعمیرکاران تهران سرویس در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.

تعمیر پکیج در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس با ضمانت 6 ماه بهرمند شوند.

تعمیر پکیج در شرق تهران :

تهران سرویس تعمیر پکیج را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با 77241505

تعمیر پکیج در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر پکیج مشتریان عزیز مینمایند.
ضمانت نامه تهران سرویس برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.

تعمیر پکیج در جنوب تهران :

تهران سرویس برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا