فرهنگ و هنر

نظارت ساترا با هوش مصنوعی باعث رشد ما شد

معاون سکوی «ای نما» با حضور در دوازدهمین برنامه «صمیمانه» می گوید که پیشنهادهای ساترا برای نظارت بر محتوای «ای نما» و تاکید این سازمان برای استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر محتوا، باعث رشدشان شده است.

به گزارش دانا نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، دوازدهمین برنامه «صمیمانه» با حضور محمد پورابتهاج معاون رسانه کاربرمحور «ای نما» و اسماعیل کیایی مدیر صدور مجوز ساترا برگزار شد.

پورابتهاج در ابتدا با اشاره به میزان کاربران سکوی «ای نما» گفت: ما این افتخار را داشته‌ایم تا در دو سال گذشته میزبان بیش از دو و نیم میلیون کاربر رسمی باشیم و پلتفرم کاربر محورمان را روی یک بستر کاملا بومی دراختیار این کاربران قرار دهیم.

وی تاکید کرد: ما افتخار داریم تا بسیاری از مجموعه‌های آموزشی در سکوی «ای نما» به‌راحتی در دسترس کاربران باشد و آنها توانسته‌اند یکی از معضلات بزرگ خود را حل کنند؛ به این شکل که هر مجموعه آموزشی روی بستر «ای نما» برای خودش یک کانال ایجاد کرده و با کاربران خود به‌صورت مستقیم در ارتباط است.

معاون سکوی «ای نما» با بیان این موضوع که از تاریخ نهم آذرماه سال ۱۳۹۹ این سکو راه‌اندازی شده است، گفت: در این مدت با دوستان در ساترا در تعامل بوده‌ایم. پیشنهادات ساترا برای نظارت بر محتوای «ای نما» و تاکید این سازمان برای استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر محتوا، باعث رشد ما شد. این رشد منجر به این شد که بتوانیم خدمات بهتری را به کاربران‌مان ارائه کنیم و خیال خانواده‌ها راحت باشد که محتوای «ای نما» سالم و مفید است.

پورابتهاج ادامه داد: هدف ما این بوده است که کاربرانمان بتوانند یک تا ده کانال مختص به خود داشته باشد و بتواند محتوای دلخواه خود را در اختیار مخاطبان خود بگذارند؛ اتفاقی که قبلا وجود نداشت و ما آن را به‌وجود آوردیم این بود که حمایت مالی را هم در این حوزه درنظر گرفتیم و به مدیران کانالهای فعال در ای نما بسته به میزان بازدید آنها مبالغی پرداخت می کنیم.

مدیر صدور مجوز ساترا در ادامه برنامه عنوان کرد: فرایند و فضای کاری که سکوی ای نما در آن فعالیت دارد، مبتنی بر کاربر است؛ یعنی اگر کاربر نفع مالی نداشته باشد قطعا ماندگار نیست؛ بنابراین سکوها بایستی در تجارت و کار دقت داشته باشند؛ چراکه بخش عمده‌ای مبحث درآمدزایی است و این امر در سکوی «ای نما» به خوبی رعایت شده است.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا