استان ها

آمریکا مسئول اصلی بمباران غزه است

به گزارش خبرنگار دانا نیوز کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور مردم در مرز خسروی همزمان با تجمع اعتراضی علیه رژیم غاصب اسرائیل برپا شد، اظهار کرد: شهادت حضرت معصومه (س) را پیش رو داریم.

وی افزود: روایت امام رضا (ع) نشان می‌دهد شخصیت حضرت معصومه (س) چه میزان با عظمت است و یکی از مقام‌های وی شفاعت است که انسان را امیدوار می‌کند.

امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: مقام شفاعت اهل بیت در استمرار و گستره شفاعت پیامبر (ص) است یعنی مقام شفاعت حضرت معصومه (س) به پیغمبر می‌رسد.

وی عنوان کرد: وظیفه امروز ما که امام راحل و معمار کبیر انقلاب آن را برای ما ترسیم کرده «عمل به تکلیف» است.

صالحی با اشاره به تجمع مردم در این روز بیان کرد: امروز از نقاط مختلف استان کرمانشاه و میهن اسلامی آمدند که عمل به تکلیف کنند و دنیا امروز گرفتار غارتگرانی است که با اعمالشان کشورها را از بین می‌برند.

وی عنوان کرد: ابر قدرت‌ها هیچ منفعتی برای ما ندارند آن‌ها فقط برای بهره‌وری از منابع ما می‌آیند و این پیام امام خمینی (ره) است.

صالحی خاطرنشان کرد: این ابر قدرت‌ها مأمور هستند که مستضعفان و مظلومان جهان را به نفع قدرت‌های بزرگ محکوم کنند.

وی ابراز کرد: استبداد و استکبار به فرمایش مقام معظم رهبری این است که شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار می‌خواهد یک رابطه ارباب و رعیتی ایجاد کند تا همه، منافع و مقاصد او را برآورده کنند.

صالحی ادامه داد: این استبداد در وجود استکبار و قدرت‌های جهانی است امروز هم شما می‌بینید هدایت کننده اصلی رژیم غاصب اسرائیل، کشور آمریکا است.

وی با اشاره به «طوفان الاقصی» افزود: مقام معظم رهبری فرمودند «اطلاعات متعدد به ما می‌گوید سیاست جاری این روزهای رژیم صهیونیستی را آمریکا تنظیم و هدایت می‌کند» یعنی سیاستگذار آن‌ها هستند.

وی اذعان کرد: مسئول اصلی بمباران غزه آمریکا است و این در رسانه‌ها باید به طور مداوم بیان شود تا این خبر به همه جهانیان برسد.

صالحی گفت: یکی از اقدامات اسرائیل در حوزه قدرت رسانه‌ای است و می‌تواند ظالم را مظلوم و مظلوم را ظالم نشان دهد.

وی ادامه داد: لذا این را باید همه ما اعلام کنیم چون شبهه ایجاد می‌کنند، وقتی آمریکا اینگونه نقش آفرینی می‌کند باید دخالت‌های ظالمانه خود را در کشتار مردم بی‌گناه غزه بداند و منتظر عواقب آن باشد.

امام جمعه قصرشیرین ابراز کرد: اگر آمریکا به این ظلم ادامه دهد دیگر تضمین امنیت سفارتخانه‌های این کشور و پایگاه‌های آن‌ ممکن نیست.

وی تشریح کرد: آمریکا و اسرائیل مسئول توسعه میدان جنگ هستند و اگر این میدان بخواهد توسعه پیدا کند آن وقت محور و جبهه مقاومت نیز بر حسب وظیفه و تکلیف ورود می‌کند.

صالحی خاطرنشان کرد: امروز خیزش جهانی و نفرت عمومی نسبت به اسرائیل در حال تبدیل شدن به یک حرکت جهانی است و این عمل آن‌ها نتیجه‌اش نابودی اسرائیل خواهد بود.

وی تأکید کرد: آمریکا از طرفی دنیا را به خویشتن‌داری دعوت می‌کند اما از طرفی دیگر در حال اهدا تجهیزات جنگی به اسرائیل برای شروع جنگ است.

صالحی با اشاره به هشدار اسرائیل که اعلام جنگ زمینی کرده بیان کرد: اقدام زمینی یک اتفاق بعید است زیرا اسرای صهیونیست‌ها در چنگ ما هستند و در هیچ جنگی به این اندازه و به این تعداد اسیر اسرائیلی نگرفته‌ایم که ارزش بسیار زیادی برای حکومت آن‌ها دارد.

وی ادامه داد: نکته دوم بافت جمعیتی پیچیده غزه است که در آنجا اسرائیلی‌ها اگر بخواهند عملیاتی انجام دهند مورد هدف تک تیراندازهای حماس قرار خواهند گرفت.

صالحی عنوان کرد: جنگ زمینی نیز یک باتلاق برای رژیم صهیونیست خواهد بود و نکته بعدی جنگ روایت‌ها علیه مقاومت فلسطین است این‌ها در چند جبهه در حال کار کردن هستند که شامل حوزه مذهبی، حقوقی، سیاسی و اقتصادی است.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به بیانات و هشدار مقام معظم رهبری گفت: ما امروز یک پیام برای اسرائیل و برای غرب داریم اینکه این هشدارها را جدی بگیرند در غیر این صورت فاصله طوفان کمتر می‌شود.

وی تشریح کرد: امروز ما دستاوردی مهم در جبهه مقاومت داریم و آن حس امنیت و آرامش است که در اسرائیل از بین رفته است.

دکمه بازگشت به بالا