ورزشی

کنعانی: اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن یک مطالبه جهانی است

کنعانی: اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن یک مطالبه جهانی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به روز جهانی زن گفت: روز جهانی زن امسال متعلق به شیرزنان و مادرانِ دختران معصوم فلسطینی است و می‌بایست به فرصتی برای محکومیت جهانی رژیم سفّاک اسرائیل تبدیل شود.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ۸ مارس و روز جهانی زن نباید به فرصتی برای اظهارات سخیف و فرومایه برخی مدعیان دروغین حمایت از حقوق زنان تبدیل شود که با نگاه ابزاری به زنان، کارنامه سیاهی از خود در نقض حقوق انسانی، فرهنگی و اجتماعی آنان برجای گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: رویکرد منافقانه این مدعیان دروغین که چشمان خود را به روی کشتار وحشیانه هزاران زن و کودک بی‌گناه در فلسطین بسته‌اند و همچنان از رژیمی تروریست و قاتلِ بی‌رحمِ زنان و کودکان حمایت می‌کنند، برای همه جهانیان فاش و آشکار شده است.

کنعانی تصریح کرد: روز جهانی زن امسال متعلق به شیرزنان و مادرانِ دختران معصوم فلسطینی است و می‌بایست به فرصتی برای محکومیت جهانی رژیم سفّاک اسرائیل تبدیل شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد:‌اخراج رژیم غاصب صهیونیستی از کمیسیون مقام زن به دلیل کشتار هزاران زن و ارتکاب جنایت علیه بشریت در اثر گرسنگی دادنِ سازمان یافته به جمعیت غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان و ایجاد تألمات شدید روحی و روانی در مادران به واسطه مرگ تدریجی فرزندانشان، یک مطالبه جهانی است.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا