ورزشی

صحبت‌های تند گل‎‌محمدی علیه مدیرعامل استقلال

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز ؛ یایا گلمحمدی پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل آلومینیوم آراك در كنفرانس خبری گفت: “ما یك بازی بسیار احساسی را بردیم.” هر بازی که تا پایان فصل انجام دهیم نهایی است. ما بقیه بازی ها را به عنوان پایان در نظر خواهیم گرفت. در پایان ، ما باید پیروز شویم. ما در نیمه اول فوتبال بسیار خوب و هجومی بازی کردیم و توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم.

وی افزود: بسیار ناراحت کننده بود و ای کاش هواداران در نیمه اول بازی زیبایی را می دیدند. در نیمه دوم به دلیل فشار کمی عقب بودیم. طبیعی بود اما در نیمه دوم می توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم. عدم به ثمر رساندن گل سوم کار را برای ما دشوار کرد اما توانستیم بازی را ببریم. ما این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنیم. درست است که آنها طرف ما نیستند ، اما ما همیشه انرژی مثبت آنها را احساس می کنیم.

به گفته گلمحمدی ، امیدوارم در سه بازی بعدی امروز سه امتیاز کسب کنم. در کل این یک بازی زیبا بود و آلومینیوم نیز بازی خوبی انجام داد. ما بسیار خوشحال هستیم و چشم انداز ما برای آینده حتی مثبت تر و امیدوار کننده تر خواهد بود. امیدوارم سرانجام قهرمانی را به هواداران بدهیم.

سرمربی پرسپولیس روز پنجشنبه در بیانیه ای در جام حذفی گفت: “دربی همیشه احساسات خاص خود را داشته و برای هواداران مهم است.” با توجه به بازیکنان خوب هر دو تیم امیدوارم اولین بازی برای هر دو تیم یک بازی زیبا باشد و آنها بدون نگرانی یک بازی منصفانه و فنی انجام دهند. در حال حاضر ، تمرکز ما روی توانبخشی و بازگشت م componentsلفه ها به مسابقات است. به طور کلی ، من فکر می کنم این یک بازی زیبا خواهد بود.

گلمحمدی که در کنفرانس مطبوعاتی مقابل دوربین های تلویزیونی شرکت نکرد ، گفت: “رابطه رادیو و تلویزیون و باشگاه ما خوب نیست.” به جزئیات نپردازم: طی این سالها ما روابط خوبی با رادیو و تلویزیون و رسانه ها داشتیم اما امسال این اتفاق افتاد و یک برنامه یک طرفه عجیب بود. ما این تصمیم را گرفتیم زیرا آنها همیشه از گروه ما می پرسیدند و آنها می خواستند گروه ما را به گونه ای ارائه دهند كه واقع بینانه نباشد.

او در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی تحسین خود را از برخی تیم ها ذکر کرد ، اما برخی فکر کردند که شما باید در بازی اخراج می شدید و این اتفاق نیفتاد. سرمربی پرسپولیس گفت: هات كات فقط اعتراض نیست. Hotchpotch مدیر عامل گروه مخالف است که روزانه دو مصاحبه انجام می دهد تا بفهمد بی احترامی خود را از کجا از دست داده است. هوتشت قرار است داور را تحت فشار قرار دهد و در مورد تیم ما دو یا سه هفته قبل از دربی صحبت کند. امسال برای آنها سال خوبی بوده است. 98 میلیارد اسپانسر و 50-60 میلیارد در اختیار ثروتمندان هیئت مدیره قرار داده است. آنها امسال 160 میلیارد دلار هزینه کردند – به استثنای مقداری پول – تیم بیشترین هزینه را انجام داد ، اما همیشه فشار بر ما بود و آنها سقف قرارداد را برای ما تعیین کردند.

گلحمدی خاطرنشان می کند: شرایط دو طرف را منتشر کنید ، چرا تا انتشار نام قرارداد به تأخیر می افتند؟ به این دلیل که بازیکنان این تیم سه برابر قرارداد ما دارند. مطمئن باشید آنها هرگز قرارداد خود را در رسانه ها منتشر نمی کنند. این هولیگانیسم است ، زیرا تحت فشار هواداران خود آنها در مورد تیم ما صحبت می کنند. واقعاً ناراحت کننده است ، به جای اینکه روی تیم خودشان ، تیم ما تمرکز کنیم ، و این عجیب است. این اتفاق در فوتبال ما به ندرت دیده می شود ، اما از طرف رقبا اتفاق افتاده است.

ادامه مطلب صحبت های جنجالی کمالوند بعد از بازی با استغال

253 251

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا