اجتماعی

چگونه می توان مهارت های زبان انگلیسی را سریع و آسان بهبود بخشید؟

زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین زبان های دنیاست. این زبان تجارت، علم، ادبیات، سیاست و حتی فرهنگ پاپ است. بهترین آموزشگاه زبان تهران

زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین زبان های دنیاست. این زبان تجارت، علم، ادبیات، سیاست و حتی فرهنگ پاپ است. شما می توانید به آن که توسط افراد مختلف در سراسر جهان صحبت می شود گوش دهید. جای تعجب نیست که مردم در مورد یادگیری زبان انگلیسی کنجکاو هستند. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا درس های انگلیسی برای شما مناسب است و از چه منابعی برای یادگیری سریع انگلیسی استفاده کنید.

چرا تقویت زبان انگلیسی مهم است؟

زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین زبان های دنیاست. این زبان تجارت، علم، ادبیات، سیاست و حتی فرهنگ پاپ است. شما می توانید به آن که توسط افراد مختلف در سراسر جهان صحبت می شود گوش دهید. جای تعجب نیست که مردم در مورد یادگیری زبان انگلیسی کنجکاو هستند.

بسیاری از زبان آموزان انگلیسی متوجه می شوند که انگلیسی زبانان بومی تمایل دارند سریع صحبت کنند، بنابراین فکر می کنند که سریعتر صحبت کردن به انگلیسی آنها کمک می کند که روان تر به نظر برسد. اما باید مراقب باشید – اگر این نکات را رعایت نکنید، اگر سعی کنید به زبان انگلیسی خیلی سریع صحبت کنید، می‌تواند خطرناک باشد. آموزش زبان انگلیسی

در این بخش نکات برتر ما در مورد چگونگی یادگیری سریع انگلیسی وجود دارد:

1- هر چیزی را که به دستتان می رسد بخوانید با انجام کارهای زیر می توانید 1000 کلمه انگلیسی را تنها در 4 روز یاد بگیرید:

5000 جمله را در وب سایت ها، کتاب ها و مجلات بخوانید. اگر هر روز 5000 جمله مفید را فقط برای یک ساعت بخوانید، امسال حداقل 2000 کلمه جدید انگلیسی را خواهید دانست! احتمالاً هرگز از آن خسته نخواهید شد زیرا بسیاری از افراد مشتاق هستند که به شما در بهبود دایره لغات کمک کنند. و اگر هدف شما حفظ کردن محض نیست بلکه درک برخی چیزها است، گسترش دایره لغات به سادگی به شما در این امر کمک خواهد کرد. به طور مرتب کلمات را به صورت آنلاین و در کتاب ها جستجو کنید (و آنها را ترجمه کنید). به عنوان مثال، اگر من در مورد آپارتمان خود در توییتر صحبت می‌کنم، در جستجوی آن دریغ نمی‌کنم زیرا گفتن «خانه من خانه‌ای از آجر است» عجیب به نظر می‌رسد.

2- فعالانه از واژگان جدید یادداشت کنید

کلمات حتی زمانی که در حال خواندن هستید. اگر هدف شما حفظ کردن لغات نیست، بلکه درک مطالبی است که می خوانید یا به افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند گوش می دهید در حالی که خودتان آن زبان را تمرین می کنید، در این صورت اقدام به شما کمک زیادی خواهد کرد. وقتی در حال یادگیری زبان انگلیسی بودم، آگاهی از واژگان جدید همیشه به من کمک کرد تا سریع یاد بگیرم، زیرا هر بار که کسی می‌خواهد چیزی را به زبان انگلیسی توضیح دهد، همیشه عالی است که بتواند از کلمات خود به جای ترجمه آنها استفاده کند.

3- با انسان های زنده واقعی صحبت کنید

اگر برای برقراری ارتباط نیست زبان برای چیست؟ مطمئناً، ما انسان ها در برقراری ارتباط بدون باز کردن دهان متخصص شده ایم. و هدف گذاری کنید!! با صحبت مستقیم و پرسیدن سوالات از دیگران، می‌توانستم در مورد هر چیزی که دوست داشتم صحبت کنم، حتی اگر خجالت‌آور به نظر برسد. و ناگفته نماند امکان پیدا کردن دوستان جدید و یادگیری زبان مادری! اگر نسبت به لهجه خارجی خود آگاه هستید، صحبت کردن مداوم به رفع این چروک ها کمک می کند.

4- مشترک شدن در پادکست ها یا کانال های یوتیوب (به زبان انگلیسی)

آنها به شما و بهبود روشی که آنها خود را نشان می دهند. فقط به سختی گوش کنید و دقت کنید، همین! اطلاعات مفید زیادی در مورد اتفاقاتی که در کشورهای انگلیسی زبان می گذرد، بدون اینکه از عادات معمول خود صرف نظر کنید، یاد خواهید گرفت. و اگر کسی لهجه خوبی دارد اما معنی آن بد نیست، برای او ایمیلی آپلود یا ارسال کنید تا بتواند مهارت های ارائه خود را با تمرین نحوه انتقال مفاهیم دشوار با گرامر مناسب بهبود بخشد.

5- با آنچه واقعاً نیاز دارید شروع کنید

اگر دائماً انگیزه های یادگیری خود را به خود یادآوری کنید، احتمالاً مطالعات انگلیسی شما بسیار سریعتر پیش می رود. آیا قصد مطالعه دارید آیا قصد سفر و ملاقات با مردم را به زبان انگلیسی دارید؟ سپس در مورد گرامر و درک مطلب به اندازه کافی برای پیمایش زبان بیاموزید. اما تحت فشار هیچ یک از اینها قرار ندهید! و مطمئناً از اشتباه کردن نترسید! همه هر روز انجام می دهند. اگر آنچه آموخته اید به اندازه کافی برای آنها خوب است (زمانی که آماده است متوجه خواهید شد)، به جای تمرکز بر اشتباهات خود، صحبت کنید. پس از همه، چه چیزی باعث مبادله می شود؟ سپس، روی واژگان مرتبط با مطالعات خود تمرکز کنید.

6-سریال تماشای تلویزیون از طریق روش های زیر از یادگیری زبان انگلیسی شما پشتیبانی می کند، راه های مختلفی وجود دارد که سریال های تلویزیونی از یادگیری زبان انگلیسی پشتیبانی می کنند. برخی از رایج ترین کاربردهای سریال های تلویزیونی در کلاس های درس عبارتند از:

آموزش واژگان و لغات مربوط به یک موضوع خاص از طریق گفتگو یا مونولوگ، که می تواند چاپ شده و با دانش آموزان به اشتراک گذاشته شود. آموزش مهارت های نوشتاری خلاق مانند استفاده از خم شدن صدا و حالات چهره. و درک نحوه نوشتن دیالوگ برای فیلم ها، نمایشنامه ها و برنامه های تلویزیونی.

تماشای برنامه‌های تلویزیونی به شما فرصتی می‌دهد تا مهارت‌های گفتاری و شنیداری خود را بهبود ببخشید (مخصوصاً به دلیل دیالوگ‌ها که درک آن‌ها آسان‌تر از سخنرانی‌ها است)، گوش دادن یک مهارت است. بیشتر مردم آن را برای ساخت واژگان مفید می دانند، به ویژه به دلیل استفاده از اصطلاحات و سایر الگوهای زبانی در آنها. در صورت وجود کمبود، این می تواند به تلفظ نیز کمک کند، اما این تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما چقدر انگلیسی بلد هستید (اکثر افراد بومی زبان کلمات را مطابق با زبان مادری خود تلفظ نمی کنند، اما شاید زبان در واژگان شما تعبیه شده باشد)

7-برای صحبت سریع انگلیسی

اگر انگلیسی صحبت می کنید، اگر از این تکنیک ها استفاده کنید، می توانید روان صحبت کردن را بهبود ببخشید.

تماشای فیلم بهترین راه برای بهبود دایره لغات است زیرا نه تنها اطلاعات دقیقی در مورد زندگی ارائه می دهد، بلکه بازیگری و سایر مهارت ها برای درک دستور زبان با استفاده از تمرین های گویش ها عالی هستند. هنگام تماشای یک فیلم با زیرنویس، می توان فهمید که گوینده از طریق عبارات چه می گوید، در حالی که گوش دادن به جای تمرکز بر کلماتی که ممکن است استفاده شود، برای شناخت معانی تلاش می کند. اگر در صحبت کردن با سرعت طبیعی به زبان انگلیسی مشکل دارید، حتما این چهار نکته را اجرا کنید: اول، مطمئن شوید که تلفظ شما خوب و واضح است. دوم، بیاموزید که مستقیماً به زبان انگلیسی فکر کنید، بدون اینکه ترجمه کنید. سوم، فقط نگران اشتباهات نباشید. و در نهایت، سایه زدن را به طور منظم تمرین کنید تا بیشتر شبیه یک انگلیسی زبان مادری باشید.

سوالات متداول

بهترین منابع برای یادگیری سریع انگلیسی چیست؟

بهترین منابع عبارتند از:

  • یوتیوب
  • فیس بوک
  • Reddit
  • اورکات
  • eBay
  • کلاس های انگلیسی Lynda

یادگیری سریع انگلیسی با استفاده از منابع بالا چقدر طول می کشد؟

یادگیری سریع انگلیسی با منابع فوق دشوار است. ابتدا باید اهداف یادگیری زبان خود را شناسایی کنید و دریابید که چه منابعی به شما در دستیابی به آنها کمک می کند. پس از این، باید به دنبال ابزارهای آنلاینی باشید که می توانند به شما در یادگیری سریع انگلیسی کمک کنند. در اینجا برخی از کارآمدترین ابزارهایی که هر زبان آموزی دوست دارد با آنها آشنا باشد آورده شده است:

  • Reddit
  • نرم افزار جیبی گرم

چگونه می توانم بدون نیاز به پرداخت هزاران دلار زبان انگلیسی را سریع یاد بگیرم؟

راه های زیادی برای یادگیری سریع انگلیسی بدون نیاز به پرداخت هزاران دلار وجود دارد.

1- از فرهنگ لغت یا اصطلاحنامه برای یافتن معنای کلماتی که در زبان خودتان نمی دانید استفاده کنید.

2-با خواندن مقاله ای در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید، واژگان جدید بیاموزید، سپس دوباره آن را بخوانید و سعی کنید از آنچه یاد گرفته اید در یک یا دو جمله در مورد موضوع خود استفاده کنید.

3- برنامه‌های تلویزیونی یا فیلم‌ها را با زیرنویس تماشا کنید، حتی اگر زبان مادری شما نباشد، بیشتر مردم زبان‌ها را یاد می‌گیرند!

4- به پادکست ها گوش دهید – پادکست های یادگیری زبان انگلیسی زیادی وجود دارد!

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا