علمی و پزشکی

اروپا به پایان همه‌گیری نزدیک شد

دانا نیوز/ خراسان رضوی مدیر اروپایی سازمان بهداشت جهانی گفت: Omikron می تواند همه گیری کووید 19 را در اروپا متوقف کند.

بر اساس این گزارش، سازمان جهانی بهداشت (WHO) می‌گوید پس از گسترش سریع گونه‌های امگا، سرانجام این همه‌گیری در اروپا رو به پایان است.

هانس کلوژ گفت: «اروپا ممکن است در آستانه انقراض باشد.

او هشدار داد که کاروتنوئیدها می توانند خطرناک باشند، اما هشدار داد که آنها پس از نوسانات “اثر تثبیت کننده” خواهند داشت.

به گفته مدیر اروپایی سازمان بهداشت جهانی، “انتظار می‌رود کووید تا پایان سال پایدار باشد، اما این همه‌گیری لزوماً باز نمی‌گردد.”

با وجود تعداد بالای واکسن‌ها و تعداد افرادی که در بهار آینده آلوده می‌شوند، وضعیت امنیت جهانی می‌تواند ظرف چند هفته یا چند ماه بهبود یابد.»

سازمان جهانی بهداشت (WHO) که 53 کشور و منطقه را پوشش می دهد، در بسیاری از نقاط جهان به طور فزاینده ای درگیر موضوع ریز مغذی ها می شود. آگهی. به گفته مقامات بهداشتی، در هفته 18 ژانویه، بروز عفونت های امگا 3 بیش از 6.3 درصد به 15 درصد افزایش یافته است.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) اوایل این ماه اعلام کرد که بیش از نیمی از جمعیت اروپا ممکن است طی چند ماه آینده مثبت شوند.

دکتر تئودروس آدهانوم، مدیر سازمان بهداشت جهانی (WHO)

او در هفته گذشته گفت: “Omikron باعث ایجاد 18 میلیون عفونت جدید در سراسر جهان در هفت روز شد و در نتیجه تعداد مبتلایان در بسیاری از کشورهای اروپایی به طور چشمگیری افزایش یافته است.”

دفتر منطقه ای این سازمان در آفریقا هفته گذشته اعلام کرد که تعداد مرگ و میرها در این منطقه کاهش یافته است و تعداد قربانیان برای اولین بار از زمان شیوع چهارمین ویروس بزرگ Omron کاهش یافته است.

مطالعات نشان می‌دهند که یون‌های امیکرون مسری‌تر از دلتا هستند، اما به طور کلی باعث کاهش میزان عفونت در بین واکسن‌ها می‌شوند. به همین دلیل است که انتظار می رود CVD 19 از یک بیماری همه گیر به یک بیماری همه گیر آنفولانزا قابل کنترل تر تبدیل شود.

با این حال، او هشدار داد که گسترش امگا 3 می تواند منجر به گونه های بیشتر شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا