ورزشی

نام شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد لارستان ماندگار شد

نام شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد لارستان ماندگار شد

سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان مزین به نام دانش‌آموخته شهید مدافع حرم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه شورای فرهنگی با حضور تمامی اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان تشکیل و در این جلسه سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی به نام دانش‌آموخته دانشگاه و شهید مدافع حرم نامگذاری شد.

مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این جلسه اظهار کرد: این شورا مهم‌ترین شورا در مجموعه راهبردی دانشگاه بوده؛ چراکه نشاط و شادابی اجتماعی و معنوی را در دورانی که دشمنان این مرزوبوم تلاش خود را بر ایجاد رخوت و ناامیدی به جامعه تزریق کرده‌اند؛ بر عهده دارد.

وی با بیان برنامه‌های متعدد فرهنگی بزرگ در این مجموعه دانشگاهی در فعالیت‌های مختلف عنوان کرد: قطعاً این برنامه‌ها یکی از دلایل استقبال گسترده مخاطبان از این واحد دانشگاهی به‌عنوان مجموعه چندوجهی است. نامگذاری یکی از سالن‌های این واحد دانشگاهی به نام یکی از دانش‌آموختگان شهید مدافع حرم (شهید محسن ماندنی)، می‌تواند الگوپذیری جوانان و جامعه را به سمت اسوه‌های صحیح سوق دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با اشاره به تشکیل چندین کانون فرهنگی فعال و تأثیرگذار در دانشگاه و استفاده از استادان راهنما برای تشکل‌های دانشجویی گفت: انتظار می‌رود این حرکت باعث انسجام و هدف دهی بیشتر به مجموعه‌های فرهنگی دانشگاه و پرهیز از موازی کاری شود.پ

زارع در تشریح نتایج تعامل حداکثری کانون‌های فرهنگی با بسیج دانشجویی و اساتید افزود: مجموعه بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان دارای مجهزترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوده که این موضوع حکایت از توجه ویژه این واحد دانشگاهی به ارزش‌های انقلاب و دانشگاه دارد از مجموعه بسیج انتظار می‌رود که متقابلاً با تلاش حداکثری، دانشجویان را به سمت الگو‌های شهادت و مقاومت هدایت کند.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا