اجتماعی

سردار رحیمی: حضور مردم در انتخابات پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم می‌کند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تاکید کرد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم خواهد کرد.

سردار حسین رحیمی، پس از انداختن رای خود به صندوق در مقر پلیس امنیت اقتصادی به دانا نیوز گفت: نقطه اتکا نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند و و در طول این 45 سال هر اتفاقی که افتاده با همت، مجاهدت و همراهی مردم حل و پیشرفت حاصل شده است.

وی ادامه داد:‌ در این ایام که ایام ویژه و خاصی است و بحث انتخابات مطرح است، تاکیدات زیادی از سوی دلسوزان و نظام و به ویژه رهبر عزیز و عظیم‌الشان انقلاب مبنی بر شرکت در انتخابات داشته‌ایم و لازم است که همه ما برای شرکت در انتخابات حضور و مشارکت گسترده داشته باشیم و به پای صندوق‌های رای بیاییم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه با حضور در انتخابات خودمان باید آینده خودمان را رقم بزنیم، گفت: انتخاب افراد اصلح و افراد صالح قطعا می‌تواند در آینده کشور و حل مشکلات اثرگذار باشند.

رحیمی با بیان اینکه مردم نباید به سیاه‌نمایی‌ها و دروغگویی‌های دشمنان توجه کنند، گفت: یاوه پراکنی دشمنان به خصوص در این روزها و ماه‌های اخیر در مورد انتخابات افزایش چشمگیری داشته است، اما خوشبختانه مردم توجهی به این فضاسازی‌ها نکردند.

وی با بیان اینکه معاندان و دشمنان وابسته و وصل به رژیم دیکتاتور و استکباری آمریکا و متحدانش و در راس آن اسرائیل جنایتکار هستند، گفت: مردم ماهیت این افراد را تشخیص داده و به افراد و پیام‌هایی که آبشخورشان به سمت دشمنان است توجهی ندارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه همه مردم باید بیایند و در این انتخابات حضور پیدا کنند، گفت: مشکلات هست اما بخش زیادی از مشکلات ناشی از اقدامات خود آمریکا و هم پیمانان و … آن ایجاد شده است. همین‌ها مشکلات را ایجاد کرده‌اند و  البته ان‌شاءالله با همت و یاری مردم بتوانیم انقلابمان را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

رحیمی با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رای و انداختن رای به صندوق‌ها در واقع پایه‌های نظام اسلامی مستحکم و از آرمان و خون شهدا دفاع می‌کند، گفت: مطمئن باشد که آینده روشنی برای این انقلاب و این نظام و مردم و این کشور خواهیم داشت.

انتهای پیام

نشر مطالب اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر روابط بین نژادها و مبارزه با تبعیض نژادی در جوامع مختلف.
دکمه بازگشت به بالا