ورزشی

حق استقلال برد بود/ آبی‌پوشان با تمام قوا به جام اصلی فکر کنند

هادی زرین سعید در گفتگو با دانا نیوز

برنده شدن حق استیگال بود.

مدافع سابق استقلال تهران معتقد است که تیم فوتبال استگل توانسته بود در دیدار مقابل نساجی پیروز شود.

هادی زرینه صید دروازه بان سابق فوتبال استاگران تهران با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری دانا نیوز درباره دیدار استگل مقابل نساجی در جام حذفی صحبت کرد. بازی خوبی دیدیم استلا خوب بود. من به عنوان یک طرفدار آن را خیلی دوست دارم. فکر می کنم ضربه سر رمضانی گل بود و داور به اشتباه آن را اخراج کرد. متاسفانه بازیکنان نتوانستند به حق خود برسند و بازی در ضربات پنالتی به پایان رسید. در ضربات پنالتی هر دو تیم مساوی شدند و نساجی از فرصت استفاده کرد. فکر نمی کردم آمانوف اینقدر موضوع را از دست داده باشد و هرگز چنین قدمی برندارد. در نهایت نساجی برنده شد. این فوتبال است و شما حتی به این تیم تبریک می‌گویید.

مدافع سابق استیگال نیز مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت و مدعی شد که آلیسزا رضایی مسئول این شکست است. همه می دانند که مربیان باید در مرحله پلی آف نظم داشته باشند و این می تواند منجر به تنبیه شود. من طراحی را به عنوان یک دروازه بان محکوم نمی کنم. تنبیه به هوش بازیکن مربوط می شود. او همچنین تمام توانایی خود را برای تنبیه نشان داد، اما بدشانسی و عدم تجربه مانع از موفقیت او شد. به طور کلی، اما، او گناهی ندارد.

پیشکسوت آبی ها دلیل شکست استفن در تیم ملی را اضافه کرد. من به عنوان طرفدار آزادی راضی بودم و ضعف خاصی ندیدم. هیچ کس عقب نمانده بود. بدشانسی و گلزنی در این شکست دخیل بود و پنالتی ها هم شرایط خاص خود را داشت. من نمی توانم کسی را سرزنش کنم. بازی به خوبی پیش رفت و من باید برخی از محدودیت های مناسب را تحسین کنم. این بازی حذف است و استاگل شکست خورد.

زین الدین زیدان: “مبارزه در لیگ برتر” جام حذفی برای استیگل تمام شده است اما بعد از بازی های لیگ همه بازیکنان باید به لیگ و جام بزرگ فکر کنند. این شکست ممکن است از نظر روحی بازیکنان را آزار دهد اما هر روز فردا روز جدیدی است و روند قهرمانی در لیگ باید از فردا آغاز شود.

او در نهایت گفت شانس قهرمانی استقلال را دارد. من امید زیادی دارم و در قلبم احساس می کنم که او توانایی برد دارد. حس خوبی نسبت به این تیم دارم و امیدوارم امسال قهرمان لیگ استیگال شود.

انتهای پیام //

دکمه بازگشت به بالا