اقتصادیبرترین های کسب و کار

سه کولر گازی برتر سال 1402

کولر گازی یکی از محصولاتی است که در دنیای امروز بسیار گسترش پیدا کرده و غول های سازنده این دستگاه ها در رقابتی تنگاتنگ هر روزه تکنولوژی های جدیدی را روانه بازار می کنند.

در این مطلب قصد داریم سه برندی که در سال 1402 بهترین کولر گازی ها را تولید و به بازار عرضه کردند و از طرف مردم نیز بازخورد های بسیار خوبی داشتند را معرفی کنیم تا بتوانیم به شما در انتخاب کولر گازی مورد نظر کمک کنیم.

کولر گازی ال جی 26000

ال جی الکترونیکس (به انگلیسی : LG Electronics) شرکت صنایع الکترونیکی کره ای است که در زمینه فناوری اطلاعات و صنعت الکترونیک در جهان بسیار محبوب است.

این شرکت در تولید لوازم خانگی، سخت افزار رایانه و وسایل الکترونیکی مصرفی فعالیت دارد و به دلیل کیفیت بالای محصولات خود از شناخته شده ترین نام ها در این زمینه هاست.

کولر گازی های این کمپانی همواره از مقبولیت بالایی برخوردار بوده اند. اما در سال 1402 کولر گازی ال جی 26000 ArtCool این شرکت جزو پرفروش ترین ها در بازار معرفی شد که در ادامه به برخی از قابلیت های برجسته آن اشاره خواهیم کرد:

کولر گازی ال جی ARTN26K با عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده در تمام فصول می باشد و مناسب منطقه آب و هوایی گرم و حاره ای و خشک (T3) است. این محصول دارای قابلیت تنظیم آمپر مصرفی در سه حالت 4، 6 و 8 آمپر است و پرتاب باد 15 متری دارد.

توانایی کار در هر جریان برق

در کولر گازی ال جی مدل دوال اینورتر می توان آمپر برق مصرفی را تنظیم کرد و در نتیجه شما می توانید با هر جریان برقی با بهینه ترین شکل ممکن از آن استفاده نمایید. به طور کلی نوسانات جریان برق برای وسایل برقی و به ویژه کولر های گازی بسیار خطرناک بوده و علاوه بر وارد آمدن آسیب به دستگاه، احتمال وقوع اتفاق ناخوشایندی همچون آتش سوزی نیز وجود دارد.

برای حل این مشکل ال جی قابلیت Control Ampere را در دستگاه های خود تعبیه کرده است. با فشردن این دکمه در هنگام قطعی برق؛ کولر گازی شما از هر گونه صدمه ناشی از نوسان برق در امان خواهد بود و هنگامی که جریان برق دوباره وصل شد به طور اتومات دوباره شروع به فعالیت می کند.

کنترل از راه دور

از طریق وا فای می توان گوشی همراه خود را به کولر گازی متصل کرد و بنابراین در هر زمان و مکانی به راحتی و از راه دور قادر خواهید بود کولرگازی خود را طبق میل خود تنظیم کنید.

قابلیت Plasmaster Lonizer+

این قابلیت هوا را تصفیه می کند و از ورود هر گونه باکتری و ذره مضر به هوای داخل خانه جلوگیری به عمل می آورد. به صورت تخصص تر باید گفت که این ذرات اضافی و مضر توسط یون های فعال محاصره و خنثی می شوند و در نتیجه هوایی پاک و سالم برای شما و خانواده تان فراهم آورده می شود.

جهت سفارش این کولر گازی از سایت خنک کالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کولر گازی کریر 24000

شرکت کریر( به انگلیسی: Carrier Corporation) با 53000 کارمند در سال 2020 به عنوان بزرگترین تولیدکننده تاسیسات تهویه مطبوع و سرمایشی-گرمایشی در جهان شناخته شد که دفتر مرکزی آن در فارمینگتون، کنتیکت، ایالات متحده واقع شده است.

محصولات این کمپانی ابر قدرت در ایران نیز بسیار محبوب اند. در ادامه این مطلب با خنک کالا همراه باشید تا برخی از ویژگی های این کولر گازی را  مطالعه کنیم:

هوایی پاک و سالم با استفاده از کولرگازی 24000 کریر!

فیلتر هایی که در کولر گازی کریر اینورتر 24000 تعبیه شده اند؛ قابلیت تصفیه هوا را دارند و برای افرادی که دارای بیماری های تنفسی مانند آسم یا آلرژی های ریوی و پوستی هستند بسیار کاربردی است.

این فیلتر ها به طور مداوم هوا را تعویض می کنند تا ذرات مضر و اضافی را از بین ببرند. این فیلتر های بهداشتی و آنتی باکتریال برای کشور ما که پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا از معضل های رایج است، مطلوب حاصل شده و از شما در برابر این پدیده ها محافظت می کند.

موتور پرقدرت و گاز کم مصرف در این کولرگازی!

موتوری که قدرتمند باشد، به طور قطع نیز در عملکرد کولر نقش خواهد داشت و کارایی آن را به طور فوق العاده ای بالا خواهد برد. در همین راستا شرکت کریر از کمپرسور روتاری برای این محصول خود بهره برده تا کارایی بالا و مصرف پایین را با هم داشته باشد.

این کمپانی همچنین از گاز R410a در ساخت این دستگاه استفاده کرده که در حال حاضر بهترین گاز مبرد جهان شناخته می شود. این گاز علاوه بر مصرف کمی که دارد؛ با محیط زیست نیز سازگار بوده و تاثیر کمتری در مقایسه با گاز R22 بر لایه ازن دارد.

کولر گازی گری 24000

گری الکتریک (به انگلیسی: Gree Electric) یک کمپانی تولید کننده لوازم خانگی چینی است که به عنوان بزرگترین سازنده تهویه مطبوع مسکونی در جهان شناخته می شود. این شرکت به طور کلی دو نوع تهویه هوا را عرضه می کند:

  1. تهویه مطبوع خانگی
  2. تهویه مطبوع تجاری
  3. از دیگر محصولات این برند می توان به آب سرد کن، اجاق گاز، کتری آب و … اشاره کرد.

کمپانی جهانی گری این مدل از کولرگازی خود را با عنوان اینورتر دی سی (DC) ارائه کرده است. کمپرسور این دستگاه از نوع روتاری بوده و با دو عملکرد گرمایشی و سرمایشی می توان از آن در تمام فصول استفاده کرد.

محدوده عملکرد دمایی آن T3 می باشد که برای مناطق گرم و حاره ای یا گرم و خشک کارایی دارد. همچنین در ساخت آن از گاز مبرد R410a بهره گرفته شده است.

میزان خنک کنندگی این کولرگازی تا چه اندازه است؟

به لطف کمپرسور پرقدرت روتاری، قدرت خنک کنندگی کولر گازی گری اینورتر 24000 gwh فوق العاده می باشد. همچنین به دلیل جذب زیاد هوا موجب خروجی بیشتر هوای خنک می شود.

به علاوه پروانه و بلوور قطوری که در این دستگاه وجود دارند؛ سبب پدید آمدن جریان هوای قوی تری می شوند.

چرا باله های کنداسور این دستگاه با رنگ پوشانده شده اند؟

این امر به دلیل آن است تا ماندگاری و طول عمر کولرگازی افزایش یابد و همچنین از کنداسور در برابر خوردگی هوا، آب و سایر موادی که در خوردگی نقش دارند؛ محافظت نماید.

فیلتر هایی از جنس نانو برای حفظ سلامتی شما!

به گفته خود این شرکت، فیلتر های گری در برابر ذرات گرد و غبار به طور موثر تا 99 درصد کارایی دارند. این فیلتر ها بسیار مورد توجه خانواده هایی با افراد سالمند و کودکان قرار گرفته اند و هوای پاک و سالم را به ارمغان می آورند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا