ورزشی

مریم طالبی: شکست نخوردیم/ نوروزیان بدشانسی آورد

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: نه‌تنها شکست نخوردیم بلکه قدم بزرگی برای دو مسابقه آینده برداشتیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی دانا نیوز به هانگژو، سه تیرانداز ایرانی در تفنگ بادی مردان بازی‌های آسیایی در رده‌های دهم، دوازدهم و هفدهم ایستادند.

مریم طالبی، سرمربی تیم ملی تفنگ، در پایان مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر مردان و در پاسخ به این سوال که نوروزیان کجای کار را اشتباه کرد، گفت: من اسم این را اشتباه نمی‌گذارم. او ۵۹ شلیک فوق‌العاده داشت و امتیاز ۶۲۹/۲ امتیاز بسیار خوبی برای این مسابقات است. تیراندازی رشته‌ای ذهنی است و ورزشکار فشار زیادی را تحمل می‌کند. شاید مکث بیشتر به او کمک می‌کرد اما اینها به هیچ عنوان اسمش اشتباه نیست. او فقط باید به اجرای خوبی که داشت فکر کند.

او افزود: بازی‌های آسیایی همیشه سخت و پر فشار است. ما در این دوره در بخش آقایان با امتیازهای ۶۲۹/۲ توسط پوریا نوروزیان، ۶۲۸/۸ توسط امیرمحمد نکونام و ۶۲۷/۲ توسط مهیار صداقت بهترین نتیجه ادوار گذشته بازی‌ها را رقم زدیم و تیم ایران چهارم شد که نتیجه بسیار خوبی برای تیم مردان است.

سرمربی تیم ملی تفنگ در پایان گفت: نه‌تنها شکست نخوردیم بلکه قدم بزرگی برای دو مسابقه آینده برداشتیم. نوروزیان مقداری هم بدشانسی آورد و فقط با شلیک آخرش به فینال نرسید. ورزش قهرمانی همین است و تفاوت‌ها بسیار جزئی است. امیدوارم این آمادگی تا مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی و اندونزی حفظ شود تا برای کسب سهمیه المپیک موفقیت بیشتری کسب کنیم.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا