فرهنگ و هنر

امیرحسین فتحی بازیگر نقش سیاوش سریال عاشقانه جیران

نقش سیاوش سریال جیران با بازی امیرحسین فتحی بازیگر

به نقل از روابط عمومی سریال جیران و رسانه رخشاره، امیر حسین فتحی بعد از ایفای نقش در «کیفر» و «شهرزاد» قرار است در «سریال جیران» به کارگردانی حسن فتحی نیز حضور داشته باشد. سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است سال 1400 به صورت اختصاصی از فیلیمو و رخشاره پخش شود. یکی از بازیگران این سریال امیرحسین فتحی است که نقش سیاوش را بازی می‌کند.

به گزارش رخشاره به نقل از روابط عمومی سریال، با اتمام پیش تولید این سریال که از ماه‌ها قبل شروع شده بود، تصویربرداری سریال تاریخی – عاشقانه «جیران» از یک ماه قبل در سکوت خبری با حضور بازیگران اصلی آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. به گزارش برنا، با اتمام پیش تولید این سریال که از ماه‌ها قبل شروع شده بود، تصویربرداری سریال تاریخی – عاشقانه «جیران» از یک ماه قبل در سکوت خبری با حضور بازیگران اصلی آغاز شد و تا امروز ادامه دارد.

روابط عمومی سریال جیران اعلام کرده است که با اتمام پیش تولید این سریال که از ماه‌ها قبل شروع شده بود، تصویربرداری سریال تاریخی – عاشقانه «سریال جیران» از یک ماه قبل در سکوت خبری با حضور بازیگران اصلی آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. در این سریال تا کنون تمامی بازیگران جلوی دوربین حسن فتحی رفتهاند تا این کارگردان بعد از تجربه موفق سریال «شهرزاد»، عاشقانه دیگری را ذهن مردم حک کند. مجوز ساخت سریال «جیران» سال گذشته توسط ارشاد صادر شده بود. سریال «جیران»، از نیمه بهمن وارد مرحله تولید شد و تصویربرداری این سریال با ضبط سکانس‌ها شهرک غزالی شروع شد و همچنان ادامه دارد همچنین چندین بازیگر تعویض یا به پروژه افزوده شدند. فیلمبرداری جدیدترین ساخته حسن فتحی در حالی این روزها به دلیل حفظ سلامت گروه تصویربرداری موقتا تعطیل شده است که به زودی و پس از بهتر شدن شرایط کار مجدد آغاز می‌شود. فیلمبرداری جدیدترین ساخته حسن فتحی در حالی این روزها به دلیل حفظ سلامت گروه تصویربرداری موقتا تعطیل شده است که به زودی و پس از بهتر شدن شرایط کار مجدد آغاز میشود.

جیران مهمترین سریال ایرانی در سال 1400

جیران قطعا جیران را باید مهم‌ترین سریال امسال دانست، حداقل تا به این جای کار. حسن فتحی قبلاً آثار فاخری نظیر شهرزاد و مست عشق را در ژانر تاریخی تولید کرده بود و به همین جهت بسیاری او را یکی از بهترین کارگردان‌های آثار تاریخی می‌دانند. کارگردان سریال شهرزاد با سریال نمایش خانگی جیران به خانه ها می آید.

تصویربرداری سریال جیران

تصویربرداری سریال «جیران» که از زمستان سال گذشته آغاز شده بود این روزها در تهران ادامه دارد و تا کنون تمامی بازیگران جلو دوربین رفتهاند. تصویربرداری سریال تاریخی – عاشقانه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی با حضور بازیگران اصلی ادامه دارد. فیلمنامه‌ای قوی و البته هنرمندی افراد مشهور در این سریال از عوامل اصلی محبوبیت آن در نظر گرفته می‌شود.  در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی داستان و عوامل مجموعه جیران به پاسخ این پرسش پی ببرید و اطمینان پیدا کنید که دانلود سریال جیران + (تاریخ پخش، بازیگران، خلاصه داستان) – رخشاره یک انتخاب پسندیده خواهد بود و شما مدام انتظار دیدن قسمتهای بعدی را خواهید داشت؛ همچنین یقین داشتهباشید که پس از تماشای جیران، دانلود سریال جیران را به دوستان و اطرافیانتان پیشنهاد خواهید داد.

در این داستان عاشقانه تاریخی که احسان جوانمرد و حسن فتحی آن را نوشتهاند، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادیور، ستاره پسیانی، هومن برقنورد، سمیرا حسنپور و مریلا زارعی ایفای نقش کردهاند. به گزارش خبرآنلاین، مریلا زارعی در دومین حضور در نمایش خانگی در نقش مادر ناصرالدین شاه جلوی دوربین جدیدترین ساخته فتحی رفته است. این کارگردان کشورمان که تجربه موفقی چون سریال شهرزاد را در نمایش خانگی دارد، ساخت سریال جدیدی به نویسندگی احسان جوانمرد را برای نمایش خانگی آغاز کرد.

زمان پخش و دانلود سریال جیران

زمان پخش و دانلود سریال جیران از اواخر سال 1398 آغاز میشود که پخش اینترنتی آن توسط وبسایت رخشاره و vod فیلیمو انجام خواهد شد. حسن فتحی کارگردان سریال موفق شهرزاد بار دیگر مجموعه عاشقانه جدیدی را برای نمایش خانگی تولید می‌کند که به زودی از پلتفرم فیلیمو پخش آن آغاز خواهد شد. هفت نیز یکی دیگر از سریال‌های آماده پخش است که بنا به گفته سازندگان، این اثر نیز در اردیبهشت ماه پخش خواهد شد

شباهت سریال جیران با سریال قبله عالم

موضوع شباهت فیلمنامه سریال تاریخی جیران با سریال قبله عالم، موضوعی ناصحیح است. او پس از شکست سنگین با مجموعه «رقص روی شیشه»، برای بازی در سریال حسن فتحی جلوی دوربین رفته که امید به استقبال از آن زیاد است. استقبال کم نظیر از سینمای ایران توسط کاربران شبکه نمایش خانگی موجب این امر شده است که دانلود فیلم ایرانی امسال خود را مدیون سریال‌های شبکه نمایش خانگی ببیند، از این رو در این مقاله قصد معرفی چند سریال شبکه نمایش خانگی را داریم پس با ما همراه باشید. این سریال ایرانی در ژانری تاریخی با چاشنی عشق و درام و محصول سال 1398 است.

منبع: https://rokhshareh.com/namayesh-khanegi-series/

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا