اقتصادی

مذاکره ایران با ۲۰ کشور دنیا در زمینه توسعه همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره ایران با  ۲۰ کشور دنیا در خصوص توسعه حمل‌ونقل هوایی در حاشیه پانزدهمین اجلاس ICAN خبرداد.

 به گزارش دانا نیوز، محمد محمدی بخش در مراسم بزرگداشت روز جهانی هواپیمایی کشور گفت: تمامی تلاش های صورت گرفته در تحقق ایمنی و امنیت دو مولفه بزرگ صنعت هوایی در پیمان شیکاگو که به عنوان مولفه های اصلی به شمار می رود، امروز در صنعت حمل ونقل هوایی ایران حاکم، جاری و مورد تایید سازمان جهانی هواپیمایی کشوری است.

کاپیتان محمدی بخش تصریح کرد: علیرغم دستیابی به موفقیت های چشمگیر در این صنعت  اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و این نقطه مطلوب از نظر ما رضایتمندی مردم و پاسخ گویی به نیازها و تقاضاهای موجود از این صنعت است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه بخش حمل ونقل هوایی به عنوان پیشران صنعت و توسعه است، افزود: امروز علیرغم جنگ نابرابر آمریکا و متحدانش علیه کشورمان در طول ۴۳ سال گذشته، همچنان روی پای خود ایستاده ایم و در حوزه تعمیر و نگهداری، طراحی و ساخت استفاده از شرکت های دانش بنیان و همچنین الحاق هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی کشور شاهد رشد و رونق چشمگیری هستیم و با کمک موثر دولت سیزدهم با تامین نقدینگی بحث نوسازی نیز محقق خواهد شد.

کاپیتان محمدی بخش به برگزاری پانزدهمین اجلاس ICAN در کشور عربستان اشاره کرد و گفت: در حاشیه این اجلاس با ۲۰ کشور دنیا در خصوص توسعه شبکه پروازی، همکاری های بین المللی و … بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی هواپیمایی کشوری برای اولین بار از تمبر یادبود سازمان هواپیمایی کشوری رونمایی شد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز، سعی می‌کنم به شما نکات و دیدگاه‌های مهم را ارائه دهم تا شما بتوانید از این اطلاعات بهره‌برداری کنید.
دکمه بازگشت به بالا