بین الملل

گردان‌های قدس دهانه یک تونل را به روی دشمن منفجر کرد

به نقل از الجزیره، مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) دهانه یکی از تونل‌های مقاومت را در محله شجاعیه در شرق شهر غزه به روی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منفجر و آن‌ها را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

علاوه بر این تک‌تیراندازان گردان‌های قدس موفق شدند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک تفاح شهر غزه هدف قرار بدهند.

هم‌چنین گردان‌های قدس اعلام کرد که نظامیان و استحکامات ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه تل الهوی در جنوب غرب غزه با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

از سوی دیگر گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از هدف قراردادن جنگ‌افزارها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شهر خان‌یونس با خمپاره سنگین خبر داد.

همچنین مبارزان قسام موفق شدند که یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شهر خان‌یونس با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار بدهند.

علاوه بر این ۵ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی نیز در منطقه‌های التفاح و الدرج با بمب «شواظ» و گلوله «یاسین ۱۰۵» از سوی مبارزان قسام هدف قرار گرفت.

گردان‌های قسام تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک التفاح نیز با بمب و گلوله خمپاره و تیربار هدف قرار داد.

گردان‌های مجاهدین نیز اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال غرب منطقه الشاطی با خمپاره هدف قرار داده است.

گردان‌های مقاومت ملی نیز از درگیری شدید با نظامیان اشغالگر در شرق اردوگاه مغازی و جنوب شرق شهرک خزاعه خبر داد.

گردان‌های «شهدا الاقصی» هم اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با نظامیان اشغالگر در شرق شهرک التفاح به شدت درگیر شده‌اند.

310310

کارگروه خبری مطالب بین المللی

تحلیلگر اخبار بین‌المللی با رویکردی متفاوت. از طریق تحلیل دقیق و عمیق رویدادهای جهانی، تاثیرات آن‌ها را بر جوامع مورد بررسی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای قابل فهم و با جزئیات، به شما نقشه‌ای واضح از اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا