اقتصادی

نیروگاه شازند امسال بی گاز نمی ماند

دانا نیوز / مرکزی وی گفت: “براساس نامه استاندار مرکزی و پاسخ رئیس جمهور ، ما امسال کمبود و کمبود بنزین برای نیروگاه شازند نداریم.”

وی در مصاحبه با INN درباره عملکرد و عملکرد شرکت گاز در استان کازازی گفت: این ویروس به بخش های مختلف شرکت آسیب رسانده است و یکی از چالش های ما این است که راندمان این مجموعه را بهبود بخشد. منافع

وی گفت: “ما در جمع آوری مطالبات با چالش هایی روبرو بوده ایم ، اما این شرایط مشکلات زیادی را برای این گروه ایجاد کرده است.” ویروس فروش گاز طبیعی را بیش از 70 درصد از این صنعت به چالش کشیده است. در بخش صنعت است و در حالی که صنعت با این بیماری به چالش کشیده می شود ، بدهی این شرکت ها مدتی به تعویق افتاده است ، اما در عمل تحت این شرایط شرکت گاز با بخش مهمی از ادعا روبرو شده است.

سامیه HHE HSE با درک اهمیت پیروی از پروتکل های بهداشتی که باعث کندی رشد صنعت می شود ، بار کاری را افزایش داده و پروتکل های بهداشتی را برای اجرای پروژه های عرضه گاز در شرکت ملی گاز تعریف کرده است. وی گفت: این پروتکل ها باید در کار در دست بررسی باشد. کار را کند می کند و از طرف دیگر کاهش ساعات اداری باعث کاهش کارایی کار می شود.

وی گفت: 70 درصد از نیازهای شرکت گاز مربوط به بخش صنعت است. وی گفت: برای حمایت از تولید و تولید همکاری بیشتری با صنایع فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت گاز منطقه ای Kezizi با استناد به زیرساخت های منطقه گفت: تمام شهرها در 35 شهر منطقه پر از گازرسانی هستند و بیش از 980 روستا پر از گاز است. 98٪ خانوارهای روستایی از گاز بهره مند می شوند. درمجموع ، 99.7 درصد از خانه های ایالت مازیزی پوشیده شده اند و تنها معدودی از دهکده های طائف ، ادید و زرندنه از نعمت گاز بهره ای نبردند.

با توجه به تأمین گاز نیروگاه شازد ، در سال 1392 مطابق برنامه کلی مصوب کارگروه جهت کاهش آلودگی هوا در اراک ، شرکت گازی به دلیل کمبود تولید و مصرف در سال گذشته موظف بود حداکثر میزان گاز را تأمین کند. در فصل سرماي سال ، براي حفظ تعادل شبکه ، هشت روز تأمين برق به حالت تعليق در آمد ، اما در اين رابطه ، استاندار مركزي نامه اي را به رئيس جمهور و تامين گاز در طول فصل سرما ارائه داد.

وی در رابطه با برنامه خواندن و توزیع همزمان و برنامه ریزی کنتورهای گازسنجی برای مشتریان از سال 1397 به بعد ، گفت: “در این راستا ولسوالی کاززی از تمامی نرم افزارهای محلی استفاده کرده است و آنها به عنوان یک کشور از این نرم افزار استفاده می کنند. در عین حال صورتحساب خوانده شده و دریافت می شود که باعث می شود تعداد بازدیدها کاهش یابد و دقت خواندن را افزایش دهد. از اکتبر سال 1998 ، دستورالعمل هایی برای حذف صورتحساب گازهای کاغذی صادر شده است ، و در سال 1997 ، این کار به راحتی در ولسوالی کاکازی انجام شد ، اما رسیدهای چاپ شده در صورتحساب های بسیار کوچک هنوز برای عموم صادر می شود.

وی با اشاره به پروژه های جاری در منطقه گفت: پس انداز قابل توجهی در این شرکت وجود دارد: با فرض اینکه شبکه تأمین گاز در منطقه حدود 100 درصد تحت پوشش است ، پروژه بزرگی در دستور کار نیست و فقط گازرسانی پراکنده به بخش های تولید و صنعت انجام می شود. این شبکه بر تعمیر و نگهداری متمرکز شده و طی هفته دولت به 9 روستای شهر تفسیر گاز می دهد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا