اقتصادیبرترین های کسب و کار

باتری‌های 55 آمپر مناسب چه ماشین‌هایی هستند؟

باتری‌ها با آمپرهای مختلفی تولید می‌شود. تقریباً می‌توان گفت آمپرهای باتری‌ها بین ۵۰ تا ۲۰۰ است. ظرفیت هر یک از باتری‌ها با توجه به میزان مصرف برق خودروها متفاوت انتخاب می‌شود. شرکت‌های تولید کننده باتری بر این باورند که اگر یک باتری برای خودرو با ظرفیت مناسب انتخاب نشود اثرات منفی و مخرب زیادی به سیستم برق خودرو وارد می‌کند. دقیقاً در بسیاری از موارد چه افراد برای تعمیر خودروی خود مراجعه می‌کنند آسیب به سیستم‌های برق‌رسانی خود را به دلیل استفاده از باتری‌های نامناسب و با ظرفیت‌های ناسازگار با خودرو است. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی درباره باتری‌های ۵۵ آمپر و خودروهای سازگار با این باتری‌ها در اختیار شما قرار دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

اطلاعات بیشتر درباره باتری ۵۵ آمپر

باتری‌های ۵۵ آمپر با ظرفیت ۵۵ و ولتاژ ۱۲ وارد بازار می‌شوند. این باتری‌هایی که توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند. با توجه به فضایی که در خودروهای مختلف برای قرارگیری آنها تعیین شده است سایزهای گوناگونی دارند. اگر دقت کرده باشید هر شرکت این باتری‌ها را با طول، عرض و ارتفاع مشخصی تولید می‌کند که برای خودروهای مختلف بتوان از آنها استفاده کرد.

 اگر یک باتری ۵۵ آمپر برای خودرویی که مصرف برق بسیار بالایی دارد استفاده شود نمی‌تواند برق مورد نیاز خودرو را تامین کرده و آسیب جدی به خودرو وارد می‌کند. باتری‌های پنجاه و پنج آمپر برای خودروهایی که میزان مصرف برق پایینی دارند مناسب هستند. در هنگام خرید باتری برای خودروی خود باید ابتدا مصرف برق خودرو را در نظر بگیرید تا با توجه به آن بتوانید یک ولتاژ مناسب را انتخاب کنید.

 تجهیزات برقی مختلفی که روی خودرو نصب می‌شوند هم تاثیر زیادی در این زمینه دارند بنابراین تنها به اسم خودروی خود توجه نکنید و ببینید که روی آن چه سیستم‌هایی نصب شده است. باتری‌های ۵۵ آمپر میزان مصرف برق پایینی را تولید می‌کند و اگر کیفیت بالایی داشته باشد می‌توانید تا مدت زیادی بدون هیچگونه آسیبی از آنها استفاده کنید. اگر برندهای محبوب و شناخته شده را از یک مجموعه معتبر بخرید به راحتی می‌توانید از یک باتری ۵۵ آمپر که صحت عملکرد بالایی دارد استفاده کنید.

خودروهای سازگار با باتری ۵۵ آمپر

تنوع خودروهای ایرانی و خارجی و وجود آپشن‌های مختلفی که روی خودروها وجود دارد باعث شده که میزان مصرف برق هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت باشد. هرچه تجهیزات برقی و آپشن‌های برقی یک خودرو بیشتر باشد باید از باتری‌های با ظرفیت بالاتر برای آنها استفاده کرد. از آنجایی که میزان تولید برق توسط باتری ۵۵ آمپر کم است برای خودروهایی مثل پراید، پژو 206، پژو 207، تیبا، تیبا 2، رانا، ساینا، جک اس 2، کوییک، دوو سیلو، سیتروئن، زانتیا، بسترن، اپل، هیوندای i20 و هیوندای i10 و… مناسب است.

 تنها در شرایطی می‌توان برای این خودروها از این باتری استفاده کرد که روی آنها سیستم‌های صوتی و تجهیزات برقی پیچیده‌ای وجود نداشته باشد. شاید تصور شما این باشد که سیستم صوتی تاثیر زیادی در انتخاب باتری ندارد اما باید بگوییم از آنجایی که برخی از این سیستم‌ها میزان مصرف برق بسیار زیادی دارند باید حتماً یک باتری با ظرفیت بالا را برای آنها انتخاب کنید.

یک باتری ۵۵ آمپر را از کجا بخریم؟

 فروشگاه‌های بسیار متنوع و زیادی که در سطح کشور وجود دارد و حتی گاهی اوقات برندهای ناشناخته را به فروش می‌رساند کار را برای خریداران باتری دشوار کرده است. گاهی اوقات برخی از این فروشندگان قیمت‌های بسیار پایینی برای باتری‌ها بیان می‌کنند که باعث وسوسه مشتریان می‌شود.

 در واقع باید بگوییم که هیچگاه گول قیمت‌های پایین و برندهای ناشناخته باتری را نخورید زیرا مهمترین بخش سیستم برق‌رسانی خودرو باتری است و باید حتماً صحت عملکرد و کیفیت بالایی داشته باشند. اگر قصد خرید یک باتری ۵۵ آمپر را دارید باید حتماً محصولی را انتخاب کنید که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و کیفیت بالایی تولید شده باشد. در این شرایط است که باتری می‌تواند برای خودروهای فوق به عنوان یک گزینه مناسب انتخاب شود.

 اگر یک باتری ۵۵ آمپر طول عمر مناسبی نداشته باشد و نتواند در هنگام رانندگی و روشن بودن خودرو برق مناسبی را تولید کند باعث آسیب زیاد به سیستم برقی خودرو و هزینه‌های بالا برای راننده خواهد شد. در هنگام خرید این محصول حتماً یک مجموعه معتبر را برای خودتان انتخاب کنید که با تنوع محصولات و برندهای بسیار محبوب خود بتواند نیاز شما را به راحتی برطرف سازد. خرید انواع باتری‌های ۵۵ آمپر خودرویی باید با دقت بسیار زیادی انجام شود.

خرید از بهترین مجموعه در کشور

حالا که متوجه شدید باتری‌های ۵۵ آمپر برای چه خودروهای مناسب هستند نوبت به معرفی بهترین مجموعه فروشنده در کشور که انواع باتری را با کیفیت بالا به فروش می‌رساند می‌رسد. مجموعه باتری ایراندوست بهترین خدمات را در زمینه فروش انواع باتری با ظرفیت ۵۵ در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید باتری ۵۵ آمپر واریان نیز وارد سایت این مجموعه شده و سفارش خود را با سرعت بالایی ثبت کنید.

 از آنجایی که این مجموعه خرید غیرحضوری را برای مشتریان فراهم کرده است شما محدودیتی در خرید خود ندارید و در زمان و مکانی که حضور داشته باشید می‌توانید از طریق سایت این مجموعه سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه باتری ایراندوست به عنوان یکی از مجموعه‌های معتبر و مطرح در کشور با سابقه بالایی که دارد برندهای محبوبی را در مجموعه فروش خود قرار داده است.

 از بهترین شرکت‌های تولید کننده باتری می‌توان به مجموعه آذرباتری، سپاهان باتری، یکتا باتری سپاهان و غیره اشاره کرد که همه محصولات این شرکت‌ها در سایت مجموعه باتری ایراندوست وجود دارند. پس از اینکه شما به سایت مجموعه به آدرس https://batteryirandoost.com/ مراجعه کنید می‌توانید با دسته‌بندی محصولات مواجه شده و به راحتی با جستجوی محصول مورد نظر خود به قسمت ثبت سفارش برسید. پیش از خرید باتری ۵۵ آمپر نیز می‌توانید از همکاران این مجموعه بخواهید که مشاوره لازم را در اختیار شما قرار دهند تا انتخاب بهتری داشته باشید. جزئیات قیمت و اطلاعات مناسبی که در کنار کالاها وجود دارد می‌تواند به شما تا انتخاب یک باتری ۵۵ آمپر مناسب کمک کند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا