عمومی

عمل جراحی اسلیو معده

اگر شما نیز از دیگر روش های لاغری بی نتیجه مانده اید یا نیاز به کاهش وزن زیاد در مدت زمان کم دارید اسلیو انتخاب مناسبی است بنابراین برای آشنایی با این عمل و بهترین دکتر اسلیو معده در یزد با ادامه مقاله همراه باشید. در ابتدا باید بدانید که هر دو عمل لیپوساکشن و جراحی اسلیو معده برای افرادی انجام می شود که چربی های اضافی بدن خود را نمی توانند با استفاده از روش هایی مانند ورزش کردن و رژیم غذایی از بین ببرند.

لیپوساکشن و لیپوماتیک یکی از پرطرفدار ترین روش های جراحی زیبایی بدن می باشد. در این روش چربی های اضافی بدن در قسمت های مختلف مانند شکم و پهلو، ران ها و بازوها توسط جراح پلاستیک و زیبایی و با استفاده از لوله ای توخالی به نام کانولا برداشته می شود.

هزینه جراحی اسلیو معده

برای اطلاع از هزینه رعمل اسلیو معده در بیمارستان کوثر شیراز با این بیمارستان تماس حاصل فرمایید. بیماران به طور کلی برای انجام جراحی کاهش وزن باید دو ساعت قبل از جراحی در بیمارستان حضور داشته باشند. در این زمان شما لباس های خاص و داروهای مورد نیاز قبل از جراحی کاهش وزن را دریافت خواهید کرد و همچنین می توانید با متخصص بیهوشی و جراح خود صحبت کنید.

اگر یک جراح کاهش وزن در زمینه جراحی کاهش وزن تحصیلات لازم را داشته باشد و دانش پیشرفته ای در زمینه لاپاراسکوپی داشته باشد، از مشکلات کوچک و بزرگ احتمالی و همچنین نحوه حل آن ها به خوبی آگاه است. او نمی ترسد و بدون از دست دادن آرامش به بهترین شکل ممکن به کار خود ادامه می دهد. این توانایی فقط در طول دوره آموزش و در تمام مراحل آن کسب می شود.

کاهش حجم معده با عمل جراحی اسلیو

حس نکنید، بنابراین انتخاب یک جراح فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته در این زمینه می تواند برای شما موثر باشد. برای انجام عمل جراحی، جراح با استفاده از تجهیزات لازم، هفتاد درصد معده را برش داده و آن را خارج می کند. سپس این کیسه معده به قسمت پایین تر روده وصل می نماید، که به این عمل جراحی بای پس می گویند.

عمل اسلیو معده از جمله عمل های رایجی است که امروزه متقاضیان زیادی دارد. با برداشتن نزدیک75 الی 80 درصد از معده و خارج کردن آن از بدن فرد دچار لاغری دایمی خواهد شد. به این دلیل که در این جراحی معده به شکل آستین تبدیل می شود به آن اسلیو گفته می شود.

با مراجعه به متخصص گوارش، پزشک شرایط و خواسته‌های شما را بررسی می‌کند و بر اساس شرایط بدنی و سلامتی‌تان، و در صورت نیاز عمل اسلیو معده پیشنهاد خواهد کرد. در مورد شناخت یک پزشک خوب گفتیم که بیمار برای تشخیص بهترین جراح ابتدا باید از نحوه عمل خود اطلاعات کسب کند.

بنابراین برای شناخت بهترین دکتر اسلیو معده در یزد، می خواهیم چندی دیگر از نکات مهم در رابطه با جراحی اسلیو معده را ارائه دهیم. یکی از مهم ترین فاکتورها در دریافت بهترین نتیجه از جراحی اسلیو معده انتخاب پزشک مناسب است، در ادامه در مورد ویژگی های بهترین دکتر اسلیو معده در یزد مواردی گفته خواهد شد که در انتخاب پزشک به متقاضیان این جراحی کمک کند. در این شرایط پزشک با انجام جراحی اسلیو موجب سرعت بخشی روند کاهش وزن بیمار می شود.

فرق جراح فلوشیپ لاغری و جراح عمومی

جراحی فلوشیپ فوق تخصص جراحی لاغری به علت احاطه علمی و تجربه بسیار روی عمل های جراحی لاغری از جله عمل اسلیو معده می تواند به بهترین شکل عمل اسلیو معده را انجام دهد. اما اگر جراح در مهر و سرنسخه خود نوشته است فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی ، به این معنا است که جراح علم و تحصیلات و مدرک لازم برای انجام عمل جراحی لاغری و اسلیو معده را دارد.

بعد از مطالعه این متن شما بهترین جراح را برای عمل جراحی لاغری اسلیو معده پیدا خواهید کرد. به همین دلیل یکی از حقوق بیمار این است که بهترین جراح اسلیو معده را بشناسد. اما اگر خود را کاندید عمل جراحی مینی بای پس معده می دانید بهتر است قبل از آن به کلینیک مراجعه نمایید.

پس از بررسی های دقیق پزشکی مشخص شود که آیا جراحی مینی بای پس به عنوان یک درمان الزاما بهترین راه برای شماست است یا خیر. قابل ذکر است عمل بای پس برای همه کسانی که از اضافه وزن بالا رنج می برند مناسب نمی باشد برای اینکه بفهمید جراحی لازم است یا خیر می بایست مراحل گوناگون پزشکی را طی کنید .

بیماری های ناشی از ابتدا به چاقی

در زمان ابتلا به چاقی چربی ها از طریق خون به قسمت های مختلف بدن منتقل می شوند. دیابت یکی از بیماری هایی است که ممکن است در هر شرایطی بروز کند، اما در صورت ابتلای افراد به چاقی احتمال بیشتری برای بروز این بیماری وجود دارد.

دو روز قبل و هفته اول پس از جراحی می‌بایست فقط مایعات شفاف فاقد کافئین و کربنات مصرف کنید. برای اینکه نکات بیشتری را در این خصوص بدانید باید به‌صورت حضوری به پزشک در کلینیک بیمارستان مریم مراجعه کنید. بخشی از اسلیو معده شما ممکن است بسته و باعث انسداد در معده شود.

این به بدن شما اجازه می‌دهد تا با مصرف غذای کمتر سازگار شود. بدن شما میزان کمتری هورمون گرسنگی ترشح خواهد کرد که این موضوع باعث می‌شود تا زودتر احساس سیری کنید. جراحی مسلماً نمی‌تواند اولین گزینه برای رسیدن به وزن ایدئال باشد.

همچنین شما باید تصمیم گرفته باشید که یک سبک زندگی سالم داشته باشید. ممکن است از شما خواسته شود در برنامه های پیگیری طولانی مدت شرکت کنید که شامل نظارت بر تغذیه، سبک زندگی و رفتار و شرایط پزشکی شما می باشد.

سلامتی 24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد. همچنین شما نیز بعد از انجام عمل جراحی لاغری به حمایت پزشکی و مراقبت احتیاج دارید.

جراحی بریتریک چیست؟

هنگام آماده شدن برای جراحی وزن، باید بتوانید تعهدات مادام العمر به تغییرات عمده در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود داشته باشید. این عمل جراحی در سال ۱۹۸۸ به عنوان یک عمل جراحی بریتریک برای درمان چاقی مضر و فوق مضر به نام Biliopancreatic معرفی شد.

این جراحی دارای ریسک بالایی بود که قبل از عمل بای پس معده انجام می گرفت. سلام برای انجام عمل اسلیو معده بهتر است که شاخص توده بدنی از 35 به بالا باشد. با توجه به اینکه شاخص توده بدنی شما 31 می باشد می توانید عمل های دیگری مانند لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی برای حذف چربی موضعی انجام دهید.

در واقع چنین جراحی بیمارانش را به چشم یک انسان می بیند که بر اساس سوگند پزشکی که یاد کرده باید از جان و سلامتشان محافظت کند نه اینکه آن ها را وسیله ای برای کسب در آمد در نظر بگیرد. به نظر من وقتی بیماران ۶ ماه بعد از جراحی دوباره به مطب پزشک مراجعه می‌کنند، از دیدن آن‌ها شگفت‌زده می‌شوید؛ زیرا آن‌ها به افراد کاملاً متفاوتی تبدیل شده‌اند.

در قسمت زیر به برخی از عادات سالم اشاره کرده‌ایم که باید آن‌ها را تمرین کنید تا مطمئن شوید که بهترین نتیجه را از جراحی گاسترکتومی اسلیو گرفته‌اید. بیمارانی که از این روش جراحی استفاده می‌کنند، سریع‌تر بهبود پیدا می‌کنند و در طول پروسه‌ی بهبودی درد کمتری را تجربه می‌کنند.

چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید. برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه ” افزودن پرسش جدید ” کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

هدف از عمل بای پس معده

هدف از انجام جراحی بای پس معده این است که فرد غذای کمتری میل کند و این غذای خورده شده کمتر جذب بدن شود. درعمل بای پس معده دو قسمت از دستگاه گوارش تحت عمل جراحی قرارگرفته که شامل کوچک کردن معده و کوتاه کردن روده باریک است.

تا اینجا با ویژگی های یک جراح لاغری آشنا شدیم و گفتیم اگر یک دکتر پیدا شود و تمام این ویژگی ها را داشته باشد آنگاه ما می توانیم به او بگوییم بهترین جراح لاغری، بهترین جراح چاقی، بهترین دکتر لاغری و ….. اما اگر تمام راه‌ها را امتحان کردید و بازهم به نتیجه دلخواه نرسیدید، با راهنمایی‌های فوق‌تخصص گوارش و کبد می‌توانید برای انجام عمل اسلیو معده اقدام کنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا