ورزشی

تکذیب مطالب نقض مقررات از سوی باشگاه تراکتور

دانا نیوز/آذربایجان شرقی باشگاه تراکتور اعلام کرد، مطالب نشر یافته درخصوص نقض مقررات نقل و انتقالات این باشگاه کذب محض است.

به گزارش دانا نیوز، باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای نوشت: “مطالب و اخبار منتشر شده درخصوص نقض مقررات نقل و انتقالات از سوی باشگاه تراکتور و سایر باشگاههای لیگ برتری توسط یک نو کارگزار غیررسمی(ف ک) القا شده است.

لازم به ذکر است، بازیکن مرتبط با فرد مذکور اخیرا نیز از تراکتور به باشگاه ناقض مقررات منتقل شده است و قطعا مطالب غیر واقعی نامبرده در مورد باشگاه تراکتور دشمنانه و سراسر کذب محض است.

باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه شائبه‌افکنی این شخص را غیر قابل ارزش برای پاسخگویی می‌داند امّا صرفاً جهت اطلاع هواداران و تنویر افکار عمومی، لازم است روشنگری نماید که باشگاه تراکتور، نه پولی به هیچ کارگزاری داده و نه خارج از مفاد قرارداد به بازیکنی وجهی پرداخت کرده و نه هیچ بازیکن ایرانی از باشگاه وجه دلاری دریافت کرده و علاوه بر این، *باشگاه* مالیات کسی را نیز تقبل نکرده است! 

یادآور می‌شود، باشگاه تراکتور اولین باشگاه لیگ برتر فوتبال ایران بود که کلیه قراردادهای آن در پنجم مرداد از سوی سازمان لیگ مورد بررسی همه جانبه قرارگرفت و پس از تایید مدارک، کارت تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی صادر شده است و حتی بر اساس محاسبات انجام شده باشگاه تراکتور همچنان مبالغی دیگری را می‌تواند صرف خرید بازیکن کند.  

 در نهایت ما آگاه هستیم که انتشار این مطالب کاملا کذب و بی‌پایه و بدون سند برای سبک سازی اتهاماتی است که نسبت به قرارداد بازیکن مرتبط با این نو دلال غیررسمی در باشگاه ناقض مقررات بوده که در حکم کمیته انضباطی انشا شده است.

شایان ذکر است، باشگاه تراکتور، پیگیری این مطالب کذب و منجر به تشویش اذهان از مجاری قانونی را حق خود می‌داند.”

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا