ورزشی

آکادمی فولاد خوزستان در مسیر سازندگی و پیشرفت

دانا نیوز/خوزستان دو تیم نونهالان و نوجوانان فولاد در حالی به فینال لیگ برتر کشور راه پیدا کرده اند که این مهم نشان می دهد موفقیت امروز آکادمی فولاد خوزستان تصادفی نبوده و قطعا دستاورد سال هال تلاش و برنامه ریزی است.

اهداف مهم و کلیدی آکادمی های فوتبال باشگاه های جهان، کشف، شناسایی، پرورش، آموزش وشکوفایی استعدادهایی بازیکنان فوتبال منطقه و همچنین جذب بازیکنان مستعد مناطق مجاور در رده های مختلف سنی است.

به گزارش دانا نیوز، اگر مدیریت آکادمی را افراد نخبه و تحصیل کرده و متخصص برعهده داشته باشند نیز قطعا رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده هموارتر شده و برنامه ریزی های سریع تر هم راستا با اهداف آکادمی به سرمنزل مقصود سوق داده می شوند؛ در این راستا یکی از آکادمی های مدرن کشور را می توان در باشگاه فولاد خوزستان جست و جو کرد.

آکادمی فولاد خوزستان در سالیان اخیر بازیکنان مستعد خوزستانی را به کمک مربیان بومی در رده های سنی مختلف شناسایی و سپس باتوجه به امکانات نسبتا مناسب سخت افزاری خود، اقدام به پرورش و آموزش آن ها داشته و توانسته اند در یک کار برنامه ریزی شده، مدون و با اهداف از پیش تعیین شده عناوین مختلفی در لیگ های برتر رده های سنی مختلف پایه کشور کسب کنند و از همه مهمتر ده ها بازیکن را به تیم اصلی تزریق کند، هدفی که هدف نهایی در پی سال ها تلاش شبانه روزی است.

از زمان حضور علیرضا منصوریان در راس تیم بزرگسالان فولاد نیز نگاه به آکادمی ویژه تر شد، به صورتی جنب و جوش خاصی درون آکادمی چه در بین مربیان و چه در میان بازیکنان برای بهتر بودن و بهتر کار کردن تا راه رسیدن به تیم بزرگسالان شکل گرفت.

در ایی سال ها نیز علی اکبر مهدی پور مدیر جوان و پای کار آکادمی فولاد با برنامه ریزی درست و استفاده و جذب ۹۹ درصدی بازیکنان بومی در رده های مختلف پایه آکادمی، تیم های پایه باشگاه را در مسیر درست سازندگی و پیشرفت قرار داده است. در این آکادمی علاوه بر استفاده از مربیان متخصص بومی در رده های سنی، از کمیته فنی جهت نظارت و مشورت در کنار مربیان مختلف آکادمی استفاده می شود که این نیز نشان از کار علمی و سیستماتیک در آکادمی فولاد خوزستان است.

هم اکنون دو تیم نونهالان و نوجوانان فولاد خوزستان تحت هدایت میثم سلیمانی و یعقوب سلحشور دو سرمربی جوان و آینده دار خوزستان و کشور به دیدارهای فینال لیگ برتر رسیده اند؛ دو تیمی که برای  رقم زدن دو افتخار دیگر برای باشگاه فولاد در انتظار کمک و مساعدت مدیریت کلان فولاد هستند تا مدیر آکادمی نیز دو تیم خود را با بهترین شرایط و امکانات راهی بازی های فینال کرده و در نهایت دو تیم با جام‌ قهرمانی به اهواز برگردند. موفقیتی که می تواند نقطه عطفی در استمرار آکادمی بازیکن ساز فولاد خوزستان باشد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا