ورزشی

رونالدو به دنبال خرید رسانه دشمن!

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ ستاره پرتغالی حالا تصمیم گرفته است که از طریق شرکت “اکسپرسو لایو” سهام شرکت “کوفینا مدیا” را بخرد. این گروه رسانه ای مدیریت شبکه تلویزیونی CM، مجله سابادو و روزنامه “ال کوریو دامانیا” را به عهده دارد.

روزنامه “ال کوریو دامانیا” در سالهای اخیر تهمت های زیادی به کریستیانو رونالدو زده است و یکی از رسانه هایی بوده که بیشترین اتهامات را روانه ستاره پرتغالی کرد و این بازیکن بارها از آنها شکایت کرده و حالا ستاره پرتغالی می تواند به یکی از سهامداران آن تبدیل شود.

رونالدو البته پیشنهاد دیگری هم برای خرید سهام شرکت “مدیا کپیتال” ارائه داده که مالک سی ان ان پرتغال و شبکه TV1 است اما “ال کوریو دامانیا” پرفروش ترین روزنامه کشور پرتغال به شمار می رود که تا کنون اخبار پرشمار زیادی را در مورد زندگی شخصی رونالدو منتشر کرده است. در حقیقت هنوز خیلی از هواداران یادشان نرفته که رونالدو در حین یورو 2016 تصمیم گرفت که میکروفون این رسانه را به درون دریاچه پرتاب کند!

ال کوریو دامانیا تا کنون بارها گزارشاتی در مورد مشکلات ساختمان های رونالدو با شهرداری منتشر کرده یا مصاحبه ای با پرستار اخراج شده فرزند رونالدو داشته است. این نشریه در انتشار اخبار تجاوز جنسی رونالدو به کاترین مایورگا، مدل آمریکایی نیز به شدت پرکار بود، خبری که البته تکذیب شد. آنها حتی اخباری علیه دولورس مادر رونالدو نیز منتشر کرده بودند.

کریستیانو مدتهاست که سوالات خبرنگاران این رسانه را جواب نمی دهد و از آنها شکایت کرده است. ارزش سهام “کوفینا مدیا” 75 میلیون یورو تخمین زده می شود که کریستیانو در صورتی که سهامشان را بخرد، خیالش راحت می شود که دیگر قرار نیست که به او تهمت و افترا بزنند!

257 251

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا