برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

مشخصات تشک بادی دونفره اینتکس با رویه مخمل عرض 183 تولید 2023

تشک بادی چیست؟

تشک بادی یکی از محصولات کاربردی است که بیشتر حجم آن را باد تشکیل داده است. تشک‌های بادی موجود در بازار، در ابعاد و طرح‌های مختلف قابل خریداری هستند. تشک‌های بادی از لحاظ شکل و ظاهر شبیه به تشک‌های معمولی هستند. شناخت فواید و مضرات استفاده از تشک های بادی باعث می‌شود تا کسانی که بیشتر اوقات در خارج از منزل هستند، بتوانند برای استراحت از این محصول استفاده کنند. به دلیل حجم کم و وزن سبک تشک بادی، افراد به راحتی می‌توانند این محصول را جا به جا کنند. تشک‌ بادی به راحتی و در کمترین زمان ممکن نصب و جمع آوری می‌شود. با نگاه به مزایا و معایب تشک بادی می‌توان دریافت که این محصول قابل استفاده در منزل، ویلا، محیط کار و حین مسافرت است.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

چگونه می‌توان تشک بادی را باد کرد؟

برای این که بتوانید تشک بادی را باد کنید، بهتر است از یک پمپ باد برقی استفاده کنید. با بهره‌گیری از پمپ باد قادر خواهید بود تا در کمترین زمان ممکن تشک را به اندازه استاندارد باد کنید. در صورتی که پمپ باد در اختیار ندارید، بهتر است یک نایلون بزرگ تهیه کرده و درون آن را باد کنید. پس از باد کردن نایلون کافی است سر نایلون را به ورودی باد تشک متصل کرده و بر روی نایلون فشار بیاورید تا باد به درون تشک وارد شود.

دقت کنید که تشک‌های بادی را برای استفاده راحت باید به میزان در نظر گرفته شده در راهنمای محصول، باد کنید. اگر بتوانید تشک را به خوبی باد کنید، قادر خواهید بود تا به راحتی بر روی آن استراحت کرده و از یک خواب دلچسب لذت ببرید.

معرفی تشک بادی دونفره اینتکس با رویه مخمل عرض 183 تولید 2023

تشک بادی دونفره اینتکس با رویه مخمل عرض 183 تولید 2023 از سری تشک های بادی اصل و اورجینال می باشد که به طوری ساخته شده است که می توان در مدت زمان طولانی از آن بهره مند شد. چرا که بدنه در نهایت کیفیت است که آن را مدیون استفاده از مواد اولیه با کیفیت خواهیم بود. ساختار تشک بادی به گونه ای خاص می باشد. بدنه از جنس پی وی سی است اما در بخش های مختلف دارای انواع گوناگون می باشد.

رویه محصول از نوع پی وی سی مخمل می باشد که لطافت و نرمی خاصی را ایجاد می کند. همچنین دارای سازگاری زیاد با بدن های حساس می باشد و کودکان نیز قادر به قرار گیری بر روی آن هستند. بخش کناره محصول از جنس پی وی سی طرح چرم بوده است که زیبایی خاصی را به ظاهر تشک بادی بخشیده است.

 این بخش از محصول در کناره رویه مخمل آن ساختمان تشک بادی را جذاب کرده است که در زمان خرید بیش تر به آن توجه می شود. بخش کف محصول به دلیل قرار گیری در فضا های مختلف از جمله فضای بیرون از خانه دارای جنس پی وی سی دو لایه می باشد که ضخامت زیادی ایجاد کرده است.

در نتیجه سازگار خواهد بود و برای هر نوع استفاده آماده می باشد. این بخش غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و آب خواهد بود. برای خرید تشک بادی دونفره اینتکس با رویه مخمل عرض 183 و یا سایر نمونه های تشک بادی سفری و کمپینگ و طبی می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 تحمل وزن  270 کیلوگرم
 طول  203 سانتی متر
 عرض  183 سانتی متر
 ارتفاع  25 سانتی متر
 جنس رویه  PVC مخملی
 جنس بخش کناری  PVC طرح چرم
 جنس کف  PVC دولایه
 پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
شرکت سازنده اینتکس
سایر ویژگی ها  وزن بسته بندی 4.2 کیلوگرم
سری ساخت کلاسیک استاندارد اینتکس
دارای لایه های فایبرتک
دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
رویه مواج و ضد تعریق
قابل استفاده در خانه و سفر و کمپینگ
قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 فواید و مضرات تشک بادی

مزایا و معایب تشک بادی زیاد هستند. بنابراین افراد قبل از خرید نهایی باید در مورد فواید و مضرات تشک بادی اطلاعات بیشتری کسب کنند. شناخت جزئیات تشک بادی باعث می‌شود تا افراد با آگاهی بیشتر خرید خود را انجام دهند. در ادامه به بررسی معایب و فواید تشک بادی می‌پردازیم:

·         قابلیت تنظیم سطح استحکام

با توجه به این که تشک‌های بادی دارای پمپ‌های بادی قابل تنظیم هستند، هر فرد بر حسب نیاز خود می‌تواند باد درون تشک را کم یا زیاد کند. این امر باعث می‌شود تا هر فرد بتواند استحکام تشک را بر اساس نیاز خود تنظیم کند. برخی از تشک‌های بادی موجود در بازار دارای فناوری‌های پیشرفته هستند. تشک‌های حرفه‌ای با لمس یک دکمه شروع به باد شدن می‌کنند که میزان نرمی و سفتی تشک را به آسانی می‌توان تنظیم کرد.

·         قابل جا به جایی

بسیاری از تشک‌های بادی موجود در بازار دارای وزن سبک هستند و حجم کمی را اشغال می‌کنند. این امر باعث می‌شود تا به راحتی بتوان این گونه تشک‌ها را جا به جا کرد. تشک‌های بادی گزینه بسیار ایده‌آلی برای سفر هستند. زمانی که به دنبال خرید تشک بادی هستید، باید از میان مدل‌های مختلف باکیفیت‌ترین مدل را خریداری کنید تا از محصول خریداری شده کمال رضایت را داشته باشید.

·         قابل استفاده برای بیماران

افرادی که دارای کمر درد و گردن درد هستند، برای این که بتوانند در یک فضای آرام و نرم استراحت کنند، نیاز به تشک بادی دارند. تشک بادی طبی یکی از موارد قابل خریداری است که برای جلوگیری از تشدید مشکلات کمردرد کاربردی است. شناخت مزایا و معایب تشک بادی باعث می‌شود تا بیماران بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. ساختار تشک بادی به گونه‌ای است که گردش هوا در بین لایه‌های آن به خوبی انجام می‌شود. این امر برای بیماران بسیار مهم است چرا که باعث جلوگیری از ایجاد زخم بستر خواهد شد.

معایب تشک بادی

هر محصولی علاوه بر داشتن مزایا، دارای معایبی نیز هست. تشک بادی به دلیل ساختار و طراحی که دارد در مقابل پارگی بسیار حساس است. زمانی که تشک بادی به هر دلیلی سوراخ شود، باد آن خالی شده و برای استفاده مجدد باید آن را تعمیر کنید. تشک‌های بادی به طور معمول دارای پایه هستند که اگر دچار بازشدگی و پارگی شوند، نیاز به تعمیر توسط مجموعه‌های تخصصی دارند.

در صورت داشتن تشک بادی بهتر است از نزدیک کردن اشیاء تیز و برنده به این نوع محصول خودداری کنید. تشک بادی در برابر آتش و حرارت نیز حساس است چرا که انواع تشک بادی موجود در بازار از جنس پلاستیک هستند. در صورتی که نرم بودن تشک را به عنوان یک عیب برای این محصول در نظر گرفته‌اید بهتر است باد تشک را افزایش دهید تا نرمی تشک کاهش پیدا کند.

حال که با مزایا و معایب تشک بادی آشنا شدید، بهتر است قبل از خرید نهایی به دنبال انتخاب یک فروشگاه معتبر باشید تا ضمن خرید آسان، در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. اگر اهل سفر و گردش هستید و نیاز به استفاده از یک تشک مناسب و استاندارد دارید، خرید تشک بادی توصیه می‌شود.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا