علمی و پزشکی

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ / عکس

باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصولات مخصوص بازار چین هستند و وارد بازار جهانی نخواهند شد. درحقیقت با نسخه لوکس گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ روبه‌رو هستیم که از مشخصات یکسانی با آن‌ها بهره می‌برند. برای مثال، این چهار گوشی هوشمند به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده‌اند.

سامسونگ W۲۴ به فریم طلایی رنگ مجهز شده است و بدنه‌اش تم خاکستری‌رنگ دارد. مدل فلیپ هم فریم طلایی رنگ دارد، اما بدنه‌اش سفید و مشکی رنگ است. این محصولات به فریم آلومینیومی تقویت‌شده و شیشه UTG مجهز شده‌اند. همچنین روی بخش بیرونی این محصولات لوگوی «قلبی برای جهان» قرار گرفته است.

سامسونگ W۲۴

گوشی W۲۴ به نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی و نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی مجهز شده است که هر دو پنل رفرش ریت ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت دارند. رزولوشن نمایشگر داخلی برابر ۲۱۷۶ در ۱۸۱۲ پیکسل و رزولوشن نمایشگر بیرونی برابر ۲۳۱۶ در ۹۰۴ پیکسل است. این محصول هم مانند گلکسی زد فولد ۵ به‌طور کامل بسته می‌شود و خبری از شکاف نیست.

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ / عکس

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین ۱۰ مگاپیکسلی اولترا واید با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی درنظر گرفته است. دوربین سلفی روی نمایشگر بیرونی ۱۰ مگاپیکسلی و برای نمایشگر داخلی ۴ مگاپیکسلی زیر نمایشگر است. انرژی این محصول را یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تأمین می‌کند.

سامسونگ W۲۴ فلیپ

سامسونگ W۲۴ فلیپ نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت دارد. نمایشگر بیرونی این دستگاه ۳.۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۷۴۸ پیکسل، حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت و رفرش ریت ۶۰ هرتز است.

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ / عکس

دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۱۰ مگاپیکسلی است و روی پنل پشتی‌اش دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید به‌چشم می‌خورد. انرژی این دستگاه را نیز یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تأمین می‌کند.

گوشی سامسونگ W۲۴ در یک نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که ۲۱۹۸ دلار قیمت دارد. گوشی W۲۴ فلیپ در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و قیمتش برابر ۱۳۷۴ دلار است.

۵۸۵۸

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا