علمی و پزشکی

مدت زمان بیماری با سویه اُمیکرون چند روز است؟

دانا نیوز/ خراسان رضوی طبق یک مطالعه اخیر، عفونت با اکسی کدون می تواند باعث بیماری خفیف در بیشتر افراد شود. البته ممکن است در برخی افراد درد شدید ایجاد کند.

شواهد نشان می دهد که احتمال وقوع این نوع آسیب ریه نسبت به دلتا و گونه اصلی کوویدین 19 کمتر است.

دکتر آنجلیک کوت، رئیس انجمن پزشکی آفریقای جنوبی گفت: بیماران علائم بسیار خفیفی دارند، اما درک کامل تأثیر این استرس بر افراد آسیب پذیر زمان زیادی می برد.

علائمی مانند خستگی، بدن درد، سردرد، گلودرد، تعریق شبانه، سرفه خشک، تب، آبریزش بینی، عطسه و حالت تهوع همگی با این عارضه مرتبط هستند.

مصرف پاراستامول و استراحت کافی می تواند به کاهش اثرات عفونت کمک کند، اما اگر در مورد علائم خود نگران هستید و مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید، می توانید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

این بیماری چقدر طول می کشد؟

نمادهای گونه های امگا 3، مانند سایر گونه های Cowidian 19، در چند روز آینده از بین خواهند رفت.

دکتر کوتزی گفت: “علائم در بیماران مبتلا به آمیگدال در مقایسه با علائم در نوع دلتای شدیدتر بسیار ساده تر است.”

بیماران اغلب دردهای عضلانی، بدن درد، سردرد و خستگی خفیف را تجربه می کنند و علائم آنها بدتر نمی شود و پس از پنج روز ناپدید می شود.

هر چند وقت یک بار تست کواد مثبت می شود؟

به گفته سازمان بهداشت جهانی (WHO)، افراد مبتلا به کووید 19 به طور متوسط ​​پنج تا شش روز طول می کشد تا علائم را تشخیص دهند. با این حال، علائم ممکن است از یک تا 14 روز طول بکشد.

اگر تست مثبت می دادید، در طول آزمایش کپی 19 داشتید. مدت زمان تشخیص منفی پس از وبا به شدت بیماری بستگی دارد. تست کووید 19 می تواند برای هفته ها مثبت باشد، اما افراد ممکن است نتوانند آن را برای مدت طولانی پس از یک نتیجه خوب انجام دهند.

اگر آزمایش مثبت باشد، دوره قرنطینه شامل تاریخ شروع علائم (یا روزی که آزمایش شما بدون هیچ علامتی مثبت شد) و 10 روز کامل است.

البته، اگر هیچ علامتی ندارید و فقط سرفه یا تغییر در بو یا چشایی تغییر می کند، این علائم ممکن است تا هفته ها پس از از بین رفتن عفونت باقی بماند و می توانید از ایزوله کردن خودداری کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا