اجتماعیبرترین های کسب و کار

اموزش باز كردن قفل بازي هاي ps4 کپی خور

نحوه بازگردانی بازی‌های قفل شده در پلی استیشن 4 + قیمت اکانت ps5

امروزه در کنار دیسک بازی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از اکانت‌های قانونی یا ترکیبی برای خرید بازی استفاده کنند. عواملی مانند خش افتادن سی دی، گم شدن، شکسته شدن و مواردی از این قبیل باعث می‌شود تا بازی‌ دوستان استفاده از این اکانت‌ها را ترجیح دهند. اما این روش نیز ممکن است دچار دردسرهایی برای کاربران شود. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای اکانت‌های قانونی پیش بیاید، قفل شدن بازی موردنظر است. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این مشکل و راه‌های برطرف کردن آن به همراه نکات خرید اکانت psn راهکارهایی ارائه دهیم.

قفل شدن بازی در PS4

پلی استیشن 4 از کنسول‌های معروف و محبوب در بازار است. اگر از کاربران این کنسول هستید و از بازی‌های ترکیبی استفاده می‌کنید، ممکن است به مشکل قفل شدن بازی دچار شده باشید. این بازی‌های دیجیتال بعد از مدتی با علامت قفل به کاربران هشدار می‌دهند که بازی قفل و از دسترس خارج شده است. در این صورت بازی غیرفعال شده و تا زمان رفع مشکل قابل اجرا نخواهد بود. دلیل قفل شدن بازی‌های دیجیتال در پلی استیشن 4 ، عدم اجازه این کنسول به محتوای بازی است. این مشکل بیشتر در زمانی که به صورت آفلاین در حال بازی باشید، پیش می‌آید.

البته ممکن است در حالت آنلاین نیز به این مشکل دچار شوید. به صورت کلی باید گفت که تمام بازی‌ها دارای لایسنسی هستند که کاربر با خرید هر بازی، لایسنس مخصوصش را بر روی کنسول فعال می‌کند؛ یعنی با استفاده از این Licenses است که کاربر می‌تواند بازی را اجرا کند. اما مشکل قفل شدن دقیقا زمانی پیش می‌آید که شرکت کنسول متوجه شود بازی به صورت غیر قانونی تهیه شده است. به همین دلیل راهی جز غیرفعال کردن بازی‌ها نمی‌ماند و شبکه پلی استیشن تمام بازی‌های آن اکانت را غیرفعال می‌کند.

راهکارهای برطرف کردن قفل بازی در PS4

در اینجا قصد داریم تا چند راهکار ساده برای باز کردن قفل بازی‌ها ارائه دهیم. این روشها بسیار ساده بوده و کاربران می‌توانند به راحتی آن را انجام دهند.

روش اول برطرف کردن قفل بازی در PS4

در این روش باید ابتدا از لایسنس محتوای خود مطمئن شوید. برای این کار اول به اینترنت متصل شوید و بعد مراحل زیر را دنبال کنید. در اولین گام باید وارد تنظیمات کنسول پلی استیشن 4 شوید. در تنظیمات وارد بخش Account Management شوید. با ورود به این بخش مطمئن شوید که به PSN حتما وارد شده‌اید. (Sign in). در همین بخش آخرین گزینه یعنی Restore Licenses را انتخاب کنید.

با ورود به این بخش پیغام زیر را مشاهده خواهید کرد:

if you become unable to use content you downloaded from PlayStation Store, there might be a Problem with the licenses for the content. Try restoring the Licenses. If you select Restore, all the applications in use will be closed.

در پایین این پیغام دو گزینه مشاهده خواهید کرد: Cancel و Restore . با انتخاب گزینه Restore قفل بازی‌ها حذف خواهند شد. به همین راحتی!

روش دوم برطرف کردن قفل بازی در PS4

این روش برای افرادی است که راه حل اول را انجام دادند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند. دلیل جواب ندان روش اول این است که کنسول کاربر به عنوان کنسول Primary تعریف نشده است. پس باید به سراغ این روش رفته و آن را امتحان کنند. برای انجام این روش نیز باید وارد تنظیمات کنسول و بعد از آن بخش Account Management شوید. در اینجا هم حتما از اتصال به PSN و ورود به آن مطمئن باشید. بعد گزینه پنجم یعنی Activate as you Primary PS4 را انتخاب کنید.

اگر با ورود به بخش بعدی گزینه Activate برایتان ظاهر شد، آن را فشرده تا کنسولتان به کنسول Primary تبدیل شود. با تبدیل کنسول به پرایمری، می‌توانید روش اول را دوباره امتحان کنید تا قفل بازی‌ها برایتان از بین برود.

کنسول‌های کپی خور شده

اگر از کنسول‌های کپی خور شده استفاده می‌کنید و یا اکانت بازی‌هایتان هک شده است، تنها از یک روش می‌توانید برای حذف قفل بازی‌ها استفاده کنید. در این حالت باید اکانت بازی‌ را پاک کنید و کنسول را به تنظیمات اولیه کارخانه برگردانید. بازگردانی به تنظیمات کارخانه از بخش Initialize PS4 صورت می‌گیرد.

با انجام روش‌های ارائه شده در این مقاله، قطعا مشکل قفل بازی‌ها حل خواهد شد. یکی از وب سایت‌های مطرح در زمینه فروش بازی‌های بروز دنیا است. در آی گیم می‌توانید بازی‌ها را به صورت قانونی و اشتراکی تهیه کنید. اکانت اشتراکی یکی از روش‌های قانونی برای خرید بازی با قیمتی ارزان‌تر است. کاربران می‌توانند یک بازی را به صورت اشتراکی خریده و اکانت آن را باهم به اشتراک بگذارند. این کار باعث می‌شود تا هزینه خرید بازی برای هر کاربر نصف شود. اگر مایل هستید در خصوص فعال سازی و کاربردهای گیف کارت پلی استیشن بیشتر بدانید به مقاله””  مراجعه کنید

مزایای نصب بازی روی PS4 با فلش

با فلش روشی ساده و در عین حال کاربردی است که همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. این روش برای کپی نیز مناسب است. اما قبل از به کارگیری آن، باید کنسول بازی خود را جیلبریک ( کپی خور ) کنید. مهمترین مزایای این روش سرعت زیاد و عدم نیاز به دانلود بازی‌ها به وسیله کنسول  است.

همچنین نصب بازی‌های کپی، هزینه‌های گیمرها را در خرید نسخه اورجینال کاهش می‌دهد در نتیجه می‌توانند بازی‌های بیشتری را نصب کنند و لذت ببرند. در ادامه مراحل دانلود و نصب بازی‌های پلی استیشن را بر روی کنسول به ترتیب آموزش خواهیم داد.

سوالات متداول

آیا دستگاه کپی‌خور شده را می‌توان به اینترنت متصل کرد؟

اگر دستگاه کپی‌خور شده را به اینترنت وصل کنید، باید خیلی خوش‌شانس باشید تا دستگاه شما مسدود نشود. اگر شرکت سونی تشخیص دهد که دستگاه شما به طور غیرقانونی از بازی‌های آن‌ها استفاده می‌کند، ممکن است دستگاه شما را برای همیشه مسدود و غیرقابل استفاده کند. بنابراین اگر می‌خواهید با این مدل کنسول‌ها به اینترنت متصل شوید، لازم است ابتدا دستگاه را به حالت اولیه خود دربیاورید تا دچار مشکل نشوید.

آیا می‌توان از بازی‌های هکی وغیرقانونی پلی‌استیشن به‌صورت آنلاین استفاده کرد؟

شرکت سونی در زمینه حق نشر و امنیت محصولات خود بسیار حساس عمل می‌کند و به محض اینکه دستگاه پی‌اس‌فور را به اینترنت و شبکه سونی متصل کنید، بازی‌های غیرقانونی شما غیرقابل استفاده و به‌اصطلاح قفل می‌شوند. حتی ممکن است، اکانت یا دستگاه شما برای مدت زیادی مسدود و غیرقابل‌استفاده شود. پس هیچ راهی برای آنلاین بازی کردن، با اکانت‌های غیر قانونی وجود ندارد.

چرا افراد به سراغ اکانت‌های بازی غیرقانونی و هک شده می‌روند؟

بیشتر افراد به‌دلایل مالی، عدم دسترسی به اینترنت یا عدم دسترسی به یک فروشگاه معتبر به سراغ بازی‌های غیرقانونی و به‌اصطلاح هک شده می‌روند. این گونه بازی‌ها هرچند هزینه بسیار پایین‌تری دارند، اما می‌توانند خسارت‌های سنگینی به دستگاه کاربران وارد کنند.

روش بازگردانی بازی‌های قفل شده در پلی استیشن 4 در کنسول‌های کپی شده چیست؟

اگر از کنسول‌های کپی شده استفاده می‌کنید و یا اینکه اکانت بازی‌های شما هک شده است باید اکانت بازی خود را پاک کنید و کنسول خود را در به تنظیمات اولیه کارخانه بازگردانید. بازگردانی به تنظیمات کارخانه با استفاده از بخش Initialise PS4 صورت می‌گیرد.

علامت ضربدر در کنار بازی‌های پلی استیشن 4 به چه معنا است؟

این مشکل در مواقعی پیش می‌آید که سرورهای کمپانی سونی متوجه شوند اکانت شما به هر دلیل دچار مشکل شده و یا این که در دسترس شما نیست. ضمن اینکه این احتمال هم وجود دارد که این آنتی‌چیت‌ها تشخیص داده باشند که اکانت شما از لایسنس‌های غیرقانونی استفاده کرده باشد.

چطور می‌توانیم با استفاده از روش Restore Licenses جلوی قفل شدن بازی‌ها در ps4 را بگیریم؟

برای استفاده از روش Restore Licenses ابتدا باید مطمئن شوید که به اینترنت متصل شده‌اید. سپس باید این مراحل را طی کنید. ابتدا وارد تنظیمات کنسول پلی استیشن شوید. سپس گزینه Account Management را انتخاب کنید. برای استفاده از این روش اکانت پلی استیشن نتورک شما باید حتما لاگین شده باشد.

برگرفته از: سایت خرید اکانت فیفا 23 برای ps4

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا