ورزشی

وزیر ورزش: جامعه ورزش در دو میدان از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند

کیومرث هاشمی گفت: جامعه ورزش در دو میدان از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند.

به گزارش دانا نیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم ۲۲ بهمن اظهار کرد: از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی عظیم و باشکوه تشکر می‌کنم. ۴۵ سال از انقلاب سپری شده و همواره این مسیر را مردم پرشورتر از گذشته ادامه می‌دهند. این نشانگر این است که راه انقلاب و امام ادامه دارد. 

وی در ادامه در خصوص حضور پررنگ جامعه ورزش گفت: بله همین گونه است. جامعه ورزش در دو میدان از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند میدان اصلی رقابت‌های بین‌المللی است. با هر پرچمی که به اهتزاز در می‌آید ارزش‌های انقلاب را نشان می‌دهند. با هر سرودی که نواخته می‌شود به همین شکل است.  همچنین در میدان‌های اجتماعی که انقلاب را بیمه می‌کند و حضور مردم نقش بی بدیلی دارد برای ورزش پررنگ است. 

وزیر ورزش در ادامه در خصوص حضور زنان گفت: تقریبا در تمامی رشته‌های ورزشی زنان امکان حضور در رقابت‌های بین‌المللی را دارند و شاهد موفقیت‌های آنها هستیم. مقام معظم رهبری همواره از حضور با حجاب این عزیزان تقدیر و تشکر کرده‌اند و امروز شاهد حضور زیاد آنها در جشن انقلاب هستیم و به سهم خودم از تک تک خانم‌ها و آقایان تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام 

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا