ورزشی

عیسی آل‌کثیر به سپاهان پیوست/ دستبرد به خط حمله پرسپولیس! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عیسی آل کثیر یکی از مهاجمان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس بود که در چند مسابقه از جمله دیدار برابر استقلال گل حساسی را برای سرخپوشان به ثمر رساند.

این مهاجم ۳۳ ساله بعد از آنکه با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد فصل آینده به توافق نرسید، با سپاهان وارد مذاکره شد و در نهایت به این تیم پیوست.

عیسی آل‌کثیر به سپاهان پیوست/ دستبرد به خط حمله پرسپولیس!

به این ترتیب آل کثیر که سابقه بازی در تیم‌هایی چون استقلال اهواز، پیکان، نفت آبادان و نفت تهران را هم دارد، فصل آینده پیراهن سپاهان را بر تن خواهد کرد.

هدایت سپاهان بر عهده ژوزه مورایس است و این تیم در خط حمله بازیکنان زیادی را در اختیار دارد که شاید با انتقال آل کثیر، یکی از مهاجمان سپاهان این تیم را ترک کند.

باشگاه سپاهان در خبر رسمی جذب این بازیکن اعلام کرد: « با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیگیری‌های هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه، عیسی آل‌کثیر قرارداد خود را به عنوان بازیکن آزاد برای ۲ فصل با سپاهان امضا کرد.

این بازیکن باتجربه که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، توانایی بازی در پست مهاجم و وینگر را داراست و سابقه بازی در استقلال اهواز، آلومینیوم، پیکان، نفت آبادان و پرسپولیس را در کارنامه ثبت کرده است.»

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا