علمی و پزشکی

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه ساخت LDR بیمارستان امام رضا (ع) قم

دانا نیوز/قم مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: با گذشت ۵۰ روز از شروع ساخت بخش LDR بیمارستان امام رضا(ع)، این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم، دکتر سید مهدی محصل در بازدید از روند ساخت بخش LDR بیمارستان امام رضا(ع) قم اظهار کرد: برای افزایش خدمت به بیماران و ایجاد فضای خوشایند قبل از زایمان و مراقبت از مادر باردار، خوشبختانه روند ساخت بخش جدید در بیمارستان امام رضا(ع) طبق زمانبندی در حال انجام است و تاکنون طی ۵۰ روز فعالیت، ساخت پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای ایجاد بخش جدید و افزایش خدمت در راستای ایجاد فضای مناسب برای مادران باردار بودجه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اختصاص داده است که امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان سال فضای فیزیکی بخش LDR بیمارستان امام رضا برای بهره برداری آماده گردد.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم با اشاره به اینکه بیمارستان امام رضا (ع) در حال تبدیل شدن به یک کارگاه عمرانی است، گفت: علاوه بر ساخت بخش مراقبت برای مادران باردار، پیمانکار ساخت سوله‌های انبار دارویی و تجهیزات پزشکی نیز امکانات خود را جهت ساخت انبارها تجهیز نموده است که امیدواریم طی یک سال آینده ساخت انبارهای دارویی، تجهیزات و اسناد پزشکی در محوطه بیمارستان امام رضا نیز ساخته شود.

محصل تصریح کرد: پیمانکار ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) نیز مشخص شده است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مقرر شده است تا دو سال آینده فضای فیزیکی درمانگاه برای تجهیز تحویل شو.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا