فرهنگ و هنر

افتتاح ۳۸۹ میلیارد ریال طرح‌های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج

دانا نیوز/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: میزان اعتبارات اختصاصی برای اجرای همه طرح‌های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج تقریبا ۳۸۹ میلیارد ریال است که با همکاری خیران، بسیج، سپاه و گروه‌های جهادی و مسئولان شهرستان تامین شده است.

سردارمحمدعلی نظری عصر امروز، سوم مهرماه در حاشیه افتتاح طرح‌های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج اظهار کرد: امروز ۱۵ کلاس درس در قالب پنج مدرسه عشایری به متراژ ۴۸۵ متر مربع به بهره‌برداری رسید، گفتنی است تا پیش از این، کلاس‌های این منطقه در کانکس برگزار می‌شد.

او از آبرسانی به ۱۸ روستا خبر داد و بیان کرد: ۲۱۵۰ خانواده (۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر) از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که امروز یکی از ۱۶ چاه آب شرب، تجهیز شد، تصریح کرد: سه چاه قبلا و سه چاه دیگر در حال تجهیز است.

او با اشاره به ۷۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان کهنوج عنوان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تقریبا ۹۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شده‌اند. این طرح‌ها با دادن تسهیلات اجرا شده است.

سردار نظری بیان کرد: امروز ۶۲ پروژه عمرانی و زیرساختی ناحیه مقاومت شهرستان کهنوج با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

او گفت: میزان اعتبارات اختصاصی برای اجرای همه پروژه‌های طرح های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج تقریبا ۳۸۹ میلیارد ریال است که با همکاری خیران، بسیج، سپاه و گروه‌های جهادی و مسئولان شهرستان تامین و اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه‌ها در سه مرحله تخصیص داده شد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا