علمی و پزشکی

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی بینی عود می کند؟

بینی گوشتی چیست؟

و طبق تحقیقات پروفسور تامیر ، 24 درصد از مردم روی کره زمین ممکن است بخواهند بدانند که بینی دارند. این مدل بینی رایج ترین شکل و شکل بینی در انسان است. به گزارش CBS News ، بینی اینشتین در معرض دید قرار گرفت. زیرا در تصاویر اینشتین مشخص است که بینی گوشتی است.

شاهزاده فیلیپ فیلیپ و مارک روفالو نیز افراد مشهوری با بینی گوشتی بودند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض و اندازه بینی است.

از کجا بفهمیم بینی ما فیزیکی است؟

بینی های گوشتی معمولاً دارای سوراخ ها را باز کنید تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم روی بینی به وضوح قابل مشاهده است. ترشح غدد چربی در سوراخ های بینی اغلب بسیار زیاد است. سوراخهای بینی بزرگ بوده و در بیشتر سوراخهای گوشتی بیرون زده است. نوک بینی در بینی گوشت پهن تر از بینی های دیگر است. غضروف بینی در حفره بینی معمولاً پهن استبه

در اینجا رایج ترین ویژگی های بینی گوشتی آورده شده است به گفته دکتر می میشل لی نقل می کنیم:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • پوشش بافتی سنگین
  • پوسته های بزرگ و گرد

جراحی بینی بینی چطور؟

جراحی بینی احتمالاً یکی از پیچیده ترین و خاص ترین جراحی های بینی استبه یک لایه ضخیم از پوست روی بینی وجود دارد. این پوست باید در حین جراحی زیبایی بینی نازک باشد. کاهش ضخامت پوست بینی باید بسیار حرفه ای و عاقلانه انجام شود. برداشتن هرگونه بافت ناسالم پوست می تواند منجر به خشن شدن بینی شود.

جراحی فیزیکی بینی یکی دیگر از بخشهای مهم تقویت غضروف بینی است. پوزه سنگین تر از هر نوع بینی دیگری است. بنابراین بدیهی است که به دلیل این وزن ، فرد در مشکل است افتادگی نوک بینی بعد از عمل بودن؛ این به این دلیل است که ساختار بینی قدرت چندانی برای مقاومت در برابر گرانش و نوسانات ندارد.

پس راه حل چیست؟

شما باید ناحیه غضروفی بینی را تقویت کنید تا شکل و فرم دلخواه را داشته باشید. برای انجام این کار ، معمولاً از گوش یا قفسه سینه خارج می شود. گاهی برای این اقدام از سبد مصنوعی برای بینی گوشتی از آن برای تقویت پایه زیر پوست بینی استفاده می شد. پس از این مرحله می توان باله های بینی را مونتاژ کرد تا شکل و شکل دلخواه را تشکیل دهند.

آیا جراحی بینی بینی عود می کند؟

آیا جراحی بینی فیزیکی باز است یا بسته؟

به گفته دکتر می میشل لی ، پزشک و متخصص کلینیک بورلی هیلز همچنین ممکن است سوالی داشته باشید که بدانید آیا جراحی بینی باز برای آبریزش بینی مناسب است یا جراحی بینی بسته؟ در حقیقت ، قبل از توضیح جراحی بینی ، باید تفاوت بین جراحی بینی باز و بسته را بدانید.

جراحی بینی بسته: با جراحی بینی بسته ، یک برش کوچک در ناحیه زیر بال بینی رخ می دهد و پزشک کمترین سطح دسترسی را به سوراخ های بینی و اندام فوقانی دارد.

با این جراحی ، آسیب بسیار کوچکتر از جراحی بینی باز است و پزشک می تواند با کوچکترین تورم تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد کند. محدودیتهای این روش جراحی اجازه جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. چون دسترسی بسیار محدود این است.

جراحی بینی: در جراحی بینی باز ، متخصص با ایجاد برش های لازم در انتها و قسمت پایین بینی عمل را آغاز می کند. دسترسی راحت به تمام اتاقهای ضروری داخل جراحی زیبایی بینی، در این روش موجود است و جراح می تواند هرگونه تغییری در استخوان بینی ، پوست و غضروف ایجاد کند.

با توجه به توضیحات ، جراحی فیزیکی که نیاز به تغییرات زیادی دارد با جراحی بسته تقریباً غیرممکن است. با این حال ، با جراحی بینی باز ، به راحتی می توانید تمام تغییرات لازم را روی پوست بینی ، تیغه بینی و بالها ایجاد کنید.به

زمان بهبودی برای جراحی بینی بینی چقدر است؟

اطلاع از زمان بهبودی جراحی بینی می تواند به افراد در آمادگی بهتر بعد از جراحی کمک کند. به گفته دکتر فانک گچ در مراقبت از 8 یک روز برای کاهش تورم شدید ناشی از جراحی بینی فیزیکی لازم استبه

بعد از 8 روز ، معمولاً فرد برای برداشتن بخیه ها و برداشتن طحال یا گچ روی بینی به متخصص مراجعه می کند. در این مرحله مراقبت های بعد از عمل جدی تر از همیشه شروع می شود. پس از 8 روز استفاده از ضد احتقان بینی ، می توانید به سر کار برگردید و فعالیت های سبک را ادامه دهید.

تقریباً از هفته سوم 20 به 30٪ تورم بینی و ناحیه اطراف آن کاهش می یابد تا 6 هفته ، بینی 50 تا 60 درصد عاری از تورم و زخم است. توجه داشته باشید که بعد از جراحی بینی ، هرگونه استرس ، فشار و عدم مراقبت می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هر گونه جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای آن جراحی هستید یا خیر. تبلیغات در زمینه جراحی زیبایی اغلب با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

همه چیز در این تبلیغات بهتر به نظر می رسد و در دنیای واقعی هیچ معیار منفی وجود ندارد. در نتیجه بسیاری از افراد بعد از دیدن تبلیغات تصمیم می گیرند تحت عمل جراحی زیبایی قرار بگیرند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق عملیات را بدانید و سپس در مورد آن اقدام کنید. در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه ظاهر شدن یا گرفتن وقت ملاقات برای درمان آکنه آمده است:

  • افرادی که از بینی فیزیکی خود بسیار ناراضی هستند
  • افرادی که واقعیت احتقان بینی را می دانند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در مناطق سنگین و بسیار آسیب پذیر نیستند مانند سالن های بوکس و ورزش
  • افرادی که می توانند مراقبت های بعد از عمل را دنبال کنند

دکتر امیرحسین محمد مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح راین در تهران است. به لطف تجربه و سابقه این متخصص بینی ، وی مشهورترین متخصص بینی در تهران شد. می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید. در پیوند زیر.

منبع – ایستگاه دکتر امیرحسین محمد مفرد

* گزارش تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا