علمی و پزشکی

درخواست وزیر ارتباطات از مجلس برای برخورد با مافیای فیلترشکن

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه به عزم و اراده مجلس برای برخورد با مافیای فیلترشکن نیاز است، گفت مافیای وی پی ان از نیاز مردم سوءاستفاده کرده و کسب سود می‌کند، از این رو مجلس باید یک بستر قانونی برای برخورد با آنها ایجاد کند.

ایجاد بستر قانونی برای برخورد با مافیای فیلترشکن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته‌های خود با اعلام اینکه دولت لوایح متعددی را در نظر گرفته که باید توسط مجلس تصویب شود، گفت نمایندگان مجلس باید موضوع برخورد با مافیای فیلترشکن را پیگیری کنند.

وی افزود اگر نمایندگان مجلس خواهان سروسامان دادن به این موضوع هستند، در این خصوص یک طرح را آماده و توسط ۵۰ نماینده امضا کنند، سپس آن در قالب طرح دو فوریتی به صحن مجلس آورده و به تصویب برسانند. از این طریق یک بستر قانونی فراهم خواهد شد و می‌توان با این افراد که از نیاز مردم سوءاستفاده کرده و سود کسب می‌کنند، برخورد کرد.

زارع‌پور در ادامه افزود برخورد با مافیای فیلترشکن فقط با کار فنی قابل انجام نبوده و به یک قانون برای اجرا نیاز دارد. در گذشته چندین بار اعلام کردیم فیلترشکن ایمنی گوشی و سرعت اینترنت را کاهش می‌دهد. ضمن اینکه خطرات زیادی را به همراه داشته و نگرانی نمایندگان نیز به حق است.

227227

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا