اقتصادی

پیگیری سازمان ‌بازرسی از خودروسازان برای تحویل خودروهای کف کارخانه

در بازديد از تيم هاي خودروي ايران كدرو و ساپا ، آژانس بازرسي ملي به جمع آوري و تحويل خودروهاي طبقه اي به كارخانه هاي اين دو گروه خودروسازي ادامه داد.

به گزارش ENA به نقل از آژانس بازرسی ملی معاون سرپرست و بازرس کل مسائل مربوط به محصولات آنها به همراه بازرس کل سکوت و هیئت بازرسی مربوطه از تیم های خودروسازی ایران کودا و ساپا دیدن کردند و روند معاملات و تکمیل خودروهای آسیب دیده و کف کارخانه را دنبال کردند.

در جریان این بازدید ، معاون بازرس کل بازرسی و بازرسی کل تولید شرکت گفت که جلسه ای با بازرس کل اتیوپی در 20 سپتامبر در مورد جمع آوری وسایل نقلیه طبقه کارخانه برگزار شد. به گزارش ایرانکودرو ، در همان زمان 33 هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه شد که از این تعداد حدود 3 هزار دستگاه مربوط به خودروهای کف کارخانه بود و مدیرعامل ساپا قول داد تعداد خودروهای طبقه ای را به 50 هزار دستگاه برساند. تا 6 نوامبر تا 10 هزار. نزول کردن.

وی تأکید کرد که خودروسازان باید کمیت و کیفیت محصولات خود را بهبود بخشیده ، بستر مشترکی را طراحی و تولید کنند تا هزینه تولید کاهش یابد.

معاون بازرسی کل سازمان بازرسی و بازرس کل مسائل مربوط به محصولات افزود: و بهبود کیفیت در تولید. “قادر به برآوردن نیازهای مشتری.

وی با اشاره به خطوط تولید گفت: “بسیاری از خودروها به دلیل عدم وجود یک یا سه قطعه الکترونیکی و با تکنولوژی بالا در پارکینگ با مشکلات بهداشتی و تدارکات روبرو هستند.” ارائه شده توسط مقامات و ادارات مربوطه. “معامله می شود و به مشتریان داده می شود.

وی گفت که آژانس بازرسی ملی ترکیه (SPA) در حال انجام بازرسی های ویژه با خودروهای خود برای رفع موانع تولید و تولید است.

معاون بازرسی کل سازمان بازرسی و بازرس کل امور تولید گفت: این شرکت مایل است جلسات ویژه ای با مدیران و مسئولان تجهیزات برای کاهش تعداد خودروهای آسیب دیده در پارکینگ ها و ورود افراد به آن برگزار کند. برای دسترسی سریع به اتومبیل های ثبت شده خود.

وی گفت راهکارهایی اتخاذ شده است تا شرکت های خودروسازی خودروهای آسیب دیده را به مردم تحویل داده و تعهدات خود را انجام دهند.

معاون سرپرست و بازرس کل آژانس بازرسی گفت ؛ مشکلات و مسائلی که در رابطه با خودروسازان وجود دارد در ملاقات با مسئولان مورد بررسی قرار می گیرد و خودروسازان برای حل مشکلات خود مضطرب نمی شوند.

وی گفت: “ما از شرکت های خودروساز انتظار داریم که تامین قطعات یدکی به شرکت های داخلی قطعات یدکی را در اولویت قرار داده و اجناس خارجی را به جز موارد ضروری و فوری نخرند.” ترکیه ، آژانس بازرسی ملی ، از کاهش خودروهای آسیب دیده استقبال می کند.

معاون مدیر کل و بازرس کل امور تولید: آنها گفتند. اگر این اتفاق بیفتد ، می توان خودروهای اقتصادی را همزمان با کنترل و کاهش هزینه ها تولید کرد.

وی گفت: “اگر شرکت های خودروسازی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند ، می توانند تولید را افزایش داده و جهش کنند و می توان برای صادرات خودرو با قیمت رقابتی برنامه ریزی کرد.”

اشکان میر محمد بازرس کل صنعت ، معدن و تجارت است وی گفت: در صورت عدم وجود ظرفیت تولید در سیستم قدرت ایران ، خودروها می توانند قطعات مورد نیاز را با ثبت سفارش و تعیین نیازهای خود تامین کنند.

وی با بیان اینکه انحصار تامین قطعات خاص ایجاد شده است ، گفت: وزارت صمت باید در این امر دخیل باشد و برخی قطعات از جمله قطعات تک و الکترونیکی را در اختیار متقاضیان قرار دهد. وی افزود: “اگر مشکلی در زمینه تامین قطعات از تأمین کنندگان وجود دارد ، آنها باید موضوع را به کل کشور گزارش دهند ، که برخی از آنها ممکن است تحت مالکیت دولت باشد و تحت نظارت باشد ، یا اگر مشکلات مالی دارند.” این کار را برای صنعت خودرو انجام ندهید.

وی گفت: “این اقدامات کافی نیست. خودروها باید هزینه تولید را با فروش دارایی های مازاد و دارایی های غیر تولیدی خود به هر دو سرمایه گذار کاهش دهند.”

بازرس کل صنعت ، معدن و تجارت سازمان بازرسی ملی افزود: ، خیلی دور است.

بازرس کل سکوت ، میرمحمدی ، بر ضرورت نظارت بر عملکرد خودروسازان مطابق جدول زمانی کاهش وسایل نقلیه آسیب دیده تاکید کرد و گفت که وزارت صمت مسئول نظارت بر مشکلات خودروسازان است. مشکلات موجود.

وی از وزارت صمت و سایر ذینفعان مربوطه خواست اقدامات لازم را برای کاهش هزینه تولید و جهش به سمت تولید انجام دهند. انتقال خودروهای تجاری را می توان در اختیار متقاضیان قرار داد و نیازهای آنها را برطرف کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا