فرهنگ و هنر

چیزهایی که درباره «بازی مرکب» نمی‌دانید

فیلمنامه “بازی یکپارچه” در سال 2008 تحت عنوان دیگری نوشته شد و تأمین مالی این محصول حدود 10 سال به طول انجامید.

به گزارش ISN ، سریال کره ای “بازی یکپارچه” ، که اکنون محبوب ترین سریال جهان است و در شبکه های اجتماعی محبوب است ، 10 سال پیش نمی توانست اینقدر موفق باشد.

هوانگ دانگ هاک ، کارگردان این سریال می گوید: “کار روی این مجموعه در سال 2008 آغاز شد و فصل اول فیلم در سال 2009 تنظیم شد.” بسیاری از مردم نمی توانند با او تماس بگیرند. ما در طول سالها با چالش های زیادی برای یافتن سرمایه گذار برای ساخت سریال روبرو بوده ایم و در نهایت ، در سال 2019 ، بیش از یک دهه بعد ، Netflix تولید فیلم را بر عهده گرفت. دوازده سال بعد ، جهان پناهگاه این داستانهای عجیب و خشن شده است.

مجموعه “بازی های مختلط” که در اواسط سپتامبر منتشر شد ، تنها 40 میلیون دلار در سری بازی های مرگبار کودکان در یک سری بازی های مرگبار ، تنها با یک برنده برنده خواهد شد. بازندگان کشته می شوند. پرطرفدارترین سریال در تاریخ برنامه آنلاین Netflix “بازی مختلط” در صدر فهرست پربیننده ترین سریال ها در 90 کشور جهان قرار داشت.

در مصاحبه با مجلات مختلف آهنگسازی ، هوانگ دونگ-هاک ، که قبلاً تعدادی فیلم موفق در کره جنوبی ساخته است ، گفت که “بازی یکپارچه” در ابتدا قرار بود به صورت فیلم ساخته شود و تصمیم برای انجام آن گرفته شد. بنابراین. مقاله. او همچنین گفت که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای “بازی هماهنگ” ندارد ، اما در صورت تمایل از تیمی از نویسندگان و کارگردانان با تجربه استفاده خواهد کرد. او تأکید می کند که قصد دارد قبل از تصمیم به ساخت فیلم های بیشتری بسازد.

هون جونگ که در جیب کره شمالی مانند کانگ سه بیوک در یک سریال بازی می کند ، در واقع یک مدل است و این اولین بار است که او جلوی دوربین می آید. پس از حضور در مجموعه “بازی ترکیبی” ، میلیون ها دنبال کننده در شبکه های اجتماعی جذب کرده است و اکنون طرفداران زیادی در بین بازیگران کره ای دارد.

عروسک های عجیبی که در قسمت اول سریال می بینید واقعی هستند و از روستا در سه ساعت شمال سئول آمده اند. این عروسک ها در ورودی موزه قرار گرفتند و اجازه بازگشت برای مجموعه “نمایشنامه آهنگسازی” به آنها داده شد.

این شماره تلفن 8 رقمی که روی کارت ویزیت مخفی “مردم” نوشته شده و افراد را برای شرکت در مسابقه فرا می خواند ، پس از انتشار هوای واقعی و سریالی ، روزانه 4000 تماس دریافت می کند. نامزد ریاست جمهوری کره جنوبی نیز پیشنهاد خرید شماره تلفن را داده است.

موفقیت مجموعه “بازی مختلط” که با زیرنویس انگلیسی منتشر شد ، مورد استقبال سایر فیلم های آسیایی مانند “آلیس مرز سرزمینی” و سریال درام کره ای “خانه هیچ مردی” و همچنین نتفلیکس قرار نگرفته است. شدن.

“بازی یکپارچه” اولین سریال کره ای است که در برنامه آنلاین Netflix در ایالات متحده به نمایش درآمد. تد ساراندوس ، مدیرعامل Netflix اعتراف می کند که “بازی یکپارچه” محبوب ترین برنامه در تاریخ این شرکت است.

مرکز فرهنگی کره جنوبی در امارات متحده عربی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد با وجود کشتار و خونریزی ، یک مسابقه همکاری بین دو تیم 15 نفره در ابوظبی انجام دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا