حوادث

اسید پاش تهرانی دستگیر و فوت شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: دی ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره اسیدپاشی به یک نوجوان در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند؛ نوجوانی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود در یکی از ایستگاه‌های بی‌آر‌تی تهران (محدوده آیت‌الله سعیدی) با فردی درگیر می‌شود که در ادامه آن فرد با استفاده از اسید صورت آن نوجوان را مجروح کرده و سریعً متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی بیان کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی دریافتند که ۳ فقره اسیدپاشی مشابه در سطح شهر تهران اتفاق افتاده است که بلافاصله پرونده‌ها برای رسیدگی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.

ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان در ادامه با انجام اقدامات گسترده پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق شدند در یکی از خیابان‌ها جنوب تهران حین گشت‌زنی فرد مذکور با مشخصات ظاهری اعلام شده شناسایی کنند و در یک عملیات پلیسی اقدام به دستگیری وی کنند، اما متهم در ادامه مقاومت و پا به فرار گذاشت که کارآگاهان با به‌کارگیری از قانون به‌کارگیری از سلاح با شلیک تیرهوایی و سپس شلیک تیر به کمر به پایین متهم وی را متوقف و دستگیر و متعاقباً به بیمارستان منتقل و فوت می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان در بررسی از ساک همراه متهم تعدادی بطری حاوی اسید کشف کردند و از مخیگاه وی یک گالن ۲۰ لیتری اسید نیز کشف و به اداره شانزدهم انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس ” امنیت شهروندان” بوده که در همین راستا پلیس با هیچ کسی تعارف ندارد و با اخلال گران نظم و امنیت عمومی در جامعه با قاطعیت هر چه تمامتر برخورد خواهد کرد و هیچ اغماضی دراین کار پذیرفته نیست.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا