عمومی

مقایسه بهترین تلویزیون‌ 55 اینچ 4K در بازار

ما در این مطلب از پیک کالا به معرفی چند مدل از جدیدترین و بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار می‌پردازیم. مدل‌های معرفی شده از بهترین تلویزیون‌های 2019 تا 2021 برندهای سونی، ال جی ، سامسونگ و … بوده که شامل مدل‌های 4K با امکانات مختلف و قیمت‌های متفاوت می‌شود. طبق آمار به دست آمده تلویزیون های 55 اینچی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر اینچ ها برخوردار هستند.

این تلویزیون‌ها با اندازه‌ی مناسبی که دارند جلوه ای بی نظیر به محیط اطراف خود می بخشند. پس مطالعه بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ از برندهای معتبر و خوشنام خالی از لطف نخواهد بود. با ادامه این مطلب همراه باشید تا جامع ترین معرفی تلویزیون‌های 55 اینچ را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. با قاطعیت می‌توان گفت اغلب مدل‌ها در سایز 55 اینج به بازار عرضه‌ می‌شوند که دارای عرض 121 سانتی‌متر و ارتفاع 68.5 سانتی‌متری هستند؛ حداقل فاصله از یک تلویزیون 4K در حدود 2.5 متر بوده که با سرعت‌رفرش‌های 50، 60، 100 و 120 هرتزی عرضه می‌شوند.

هر چه میزان سرعت رفرش یک تلویزیون بیشتر باشد در عرض یک ثانیه تصاویر با سرعت بالاتری تازه‌سازی خواهند که در حین تماشای صحنه‌های مسابقات ورزشی و یا بازی با کنسول از اهمیت زیادی برخودار خواهد بود. در کل می‌توان گفت تلویزیون‌های 55 اینچی بسته به مدل در رنج قیمتی 10 تا 40 میلیون قرار دارند.

معرفی پرفروش‌ترین و بهترین تلویزیون های 55 اینچ

11. تلویزیون ال جی 55SM8600

تلویزیون ال جی 55SM8600 از مدل های سری 8 و از محصولات جدید 2019 ال جی و کمی پایین تر از مدل SM9000 است اما باز هم یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچ ال جی است. کیفیت تصویر این مدل هم 4K است و با پشتیبانی از قابلیت Local Dimming در کل کیفیت تصویر خوبی دارد. پردازنده هوشمند α7 Gen 2 با فناوری نانوسل همراه شده تا تصاویر را با کیفیتی عالی به نمایش بگذارد.

در این تلویزیون از فرمت های تصویر Dolby Vision ،HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می شود تا جزئیات تصاویر زیبایی روی صفحه نمایش تلویزیون به کاربران نمایش داده شود.

این تلویزیون اسمارت و دارای سیستم عامل webOS است و هم با کابل و هم به صورت Wi-Fi به اینترنت وصل می شود. شما می توانید از App Store ال جی هر برنامه ای را نیاز داشتید دانلود کنید و در صفحات وب به جستجو بپردازید. همچنین می توانید با استفاده از قابلیت Screen Share گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و محتوای آن را با صفحه نمایش باکیفیت تلویزیون به اشتراک بگذارید.

55SM8600 دارای دو بلندگو با توان صوتی 20 وات است که همراه با فناوری صوتی Dolby Atmos صدایی واضح را ارائه می دهند. از دیگر امکانات این تلویزیون می توان پورت HDMI، پورت USB، برنامه هوشمند Smart Things، ورودی RF و خروجی نوری Optical را نام برد.

 

10. تلویزیون سونی 55X8500G

تلویزیون سونی 55X8500G از مدل های سری 8 سال 2019 و یکی دیگر از بهترین تلویزیون های 55 اینچ سونی است که در لیست پرفروش ترین تلویزیون های سونی 2021 است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K همراه با نور پس زمینه Edge LED و پشیبانی از قابلیت HDR است که در کل کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهد.

سرعت رفرش این تلویزیون 120 هرتز است که عملکرد حرکتی بی نظیری را ایجاد می کند. تلویزیون سونی X8500G اسمارت است و قابلیت اتصال به اینترنت را هم با کابل و هم به صورت Wi-Fi دارد. همچنین مجهز به سیستم عامل اندروید است که کار با آن بسیار راحت بوده و شما می توانید از فروشگاه محتوای سونی برنامه های دلخواهتان را دانلود کنید و از تماشا و کار با این تلویزیون نهایت لذت را ببرید.

این مدل دارای 2 بلندگو با خروجی صوتی 20 وات و پشتیبانی از قابلیت DTS Digital Surround است که صدایی واضح و رسا را ارائه می دهد. X8500G همچنین دارای امکاناتی چون پورت های HDMI و USB، ورودی RF، خروجی هدفون، جستجوی صوتی، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG، تایمر روشن و خاموش می باشد.

قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast، تایمر خواب، تله تکست، ورودی های کامپوننت و کامپوزیت و بلوتوث از دیگر امکانات این تلویزیون است. برای اطلاع از قیمت تلویزیون سونی 55X8500G و کسب اطلاعات بیشتر به لینک های جدول زیر مراجعه کنید.

9. تلویزیون سامسونگ 55TU8500

تلویزیون سامسونگ TU8500 از بهترین تلویزیون های 2020 سامسونگ است که در سایز 55 اینچ نیز عرضه و تولید می شود. این تلویزیون با طراحی زیبایی که دارد نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. با کیفیت تصویر 4K و پردازنده Crystal Processor 4K تصاویری با کیفیت عالی را نمایش می دهد. نور پس زمینه Dual LED به روشنایی و تنظیم نور در صفحه نمایش کمک می کند. این تلویزیون با پشتیبانی از فرمت های تصویر HDR 10+ و HLG تصاویری با طیف رنگی گسترده و زیبا را به نمایش می گذارد.

سیستم عامل Tizen رابط کاربری راحت و روان را برای کاربران فراهم می کند. کاربردی ترین امکانات هوشمند تلویزیون TU8500 شامل امکان اتصال به Wi-Fi و بلوتوث، قابلیت Mirroring جهت به اشتراک گذاری محتوای گوشی با صفحه نمایش، پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby و اپلیکیشن SmartThings است. سیستم صوتی تلویزیون شامل 2 بلندگو با توان خروجی 20 وات است که صدایی عالی را برای یک تلویزیون 55 اینچ فراهم می کند. کیفیت صدای تلویزیون توسط قابلیت Dolby Digital Plus تا حد زیادی ارتقاء می یابد.

8. تلویزیون ال جی 55NANO86

نسخه NANO86 2020

تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO86 از بهترین تلویزیون های نانوسل ال جی می باشد که در سال 2020 به بازار عرضه شده است. این تلویزیون مدل پیشرفته و جدید از SM8600 است. برای بررسی تقاوت ها و مقایسه تلویزیون NANO86 با SM8600 اینجا کلیک کنید.

تلویزیون NANO86 به لطف رزولوشن 4K، تکنولوژی نانوسل و پشتیبانی از نور پس زمینه Local Dimming برای تنظیم نور پس زمینه تصاویر را با کیفیت بی نظیر نمایش می دهد. پردازنده α7 Gen 3 Processor 4K و پشتیبانی از فرمت های HDR شامل Dolby Vision و HDR10 نیز به افزایش سطح کیفیت تصاویر کمک می کنند.

سیستم عامل این تلویزیون WebOS است که امکانات هوشمند گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. دسترسی به اینترنت، پشتیبانی از دستیارهای صوتی و اتصال بی سیم به گوشی موبایل از کاربردی ترین دسترسی های هوشمند تلویزیون ال جی NANO86 هستند.

سیستم صوتی به کار رفته در تلویزیون شامل 2 بلندگو قدرتمند است که صدایی معادل 20 وات را در محیط اطراف پخش می کند. صدای تلویزیون توسط AI Sound و دالبی اتموس به کیفیت بی نظیری دست یافته است. تلویزیون سامسونگ NANO86 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2021-2020 نیز جایگاه ویژه ای دارد؛ پس می توان گفت یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچ جهت خرید خواهد بود.

نسخه NANO86 2021

یکی از بهترین و جدیدترین مدل شرکت ال جی در اندازه 55 اینچ که مناسب هر فضایی می باشد، مدل NANO86 است. نمایش زیبا و یکدست از تصاویر در این تلویزیون توسط فناوری K ULTRA HD4 تامین میشود. پیکسل رنگ های موجود در این تلویزیون با رزولوشن 2160 × 3840 که تصاویر و رنگ ها را بسیار واقعی به شما نشان می دهد.

این تلویزیون ها زاویه دید گسترده ای دارد که به دلیل وجود پنل ips می باشد، با وجود این فناوری شما از هر زاویه ای می توانید تصاویر را مشاهده کنید. گستردگی رنگ در این مدل از تلویزیون ال جی بسیار زیاد است و شما تصاویر را دقیق و با رنگ های طبیعی مشاهده می کنید.

یکی از بهترین و جدیدترین مدل شرکت ال جی در اندازه 55 اینچ که مناسب هر فضایی می باشد، مدل NANO86 است. نمایش زیبا و یکدست از تصاویر در این تلویزیون توسط فناوری K ULTRA HD4 تامین میشود. پیکسل رنگ های موجود در این تلویزیون با رزولوشن 2160 × 3840 که تصاویر و رنگ ها را بسیار واقعی به شما نشان می دهد.

این تلویزیون ها زاویه دید گسترده ای دارد که به دلیل وجود پنل ips می باشد، با وجود این فناوری شما از هر زاویه ای می توانید تصاویر را مشاهده کنید. گستردگی رنگ در این مدل از تلویزیون ال جی بسیار زیاد است و شما تصاویر را دقیق و با رنگ های طبیعی مشاهده می کنید.

گفتنی است که این مدل از ال جی بخاطر نانوسل بودنش با گستردگی رنگ Nano Color همراست که داشتن تصاویر رنگی و دقیق مدیون این تکنولوژی است.

فناوری  HDRو PRO  و HLG که در صفحه نمایش به کار رفته باعث می شود نمایشگر در روشنایی بیشتر تصاویر را چنان نشان دهد که فکر کنید در واقعیت قرار دارید. برای مشاهده تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود با این تلویزیون خیالتان راحت است که تصاویر با رنگ و کنتراست زیاد نشان داده می شود. پردازش به کار رفته در این سیستم باعث شده قابلیت ارتقا تصاویر با کیفیت بالا را داشته باشد و تصاویر واضح ارائه می شود.

 

سیستم 2.0 کانال صوتی این تلویزیون است که دارای 20 وات خروجی صدا می باشد، فناوری al sound از فرمت های مختلف و همگام سازی صدا به خوبی پشتیبانی می کند. این تلویزیون هوشمند دارای وای فای و سیستم webos می باشد که قابلیت اتصال با دستگاه اندروید و iso را دارد.

سیستم هوشمندی که در این سیستم به کار رفته این قابلیت را ایجاد کرده که از طرق صوتی میتوانید تمام قسمت ها را مدیریت کنید. هشدار ورزشی موجود در این تلویزیون ال جی برای علاقمندان بسیار دلنشین است، همچنین با سریعترین جستجو همراه بوده و شبکه های سرگرمی بسیاری در این محصول ارائه شده است.

پورت و ورودی های تلویزیون ال جی NANO86 قابل اشتراک گذاری بوده و می توانید دستگاه های دیگر را به آن وصل کنید و فیلم های قدیمی را با کیفیت مشاهده کنید. HDMI که به تعداد 4 عدد در این سیستم قرار دارد و در نسخه 2.1 می باشد و همچنین نیز دارا بودن 3 ورودی USB2.0 یکی از مهمترین راه ارتباطی این تلویزیون به شمار می آید.

تلویزیون ال جی NANO86 که بسیار جدید است نسبت به تلویزیون های فورکی قیمت بالاتر دارای کیفیت تصویر بسیار بالا است. طراحی بسیار زیبای این تلویزیون موجب شده که با هر سلیقه و هر دکوراسیونی همخوانی داشته باشد.

7. تلویزیون ال جی 55SM9000

تلویزیون ال جی 55SM9000 یکی از پیشرفته ترین مدل های 2019 ال جی است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K و پشتیبانی از استاندارد تصویر 4K Cinema HDR و فرمت های HDR10 و HLG است که همه در نمایش تصاویری با کیفیت عالی نقش دارند.

از همه مهم تر این تلویزیون دارای فناوری نانوسل می باشد. نمایشگرهای نانوسل با بهره‌ گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آن ها تقریبا به اندازه یک نانومتر است رنگ‌ های دقیق، طبیعی و پایداری ایجاد می کنند که از عریض‌ ترین زوایا قابل مشاهده است.

تلویزیون ال جی SM9000 هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. همچنین با وجود سیستم عامل webOS، شما می توانید برنامه های دلخواهتان را دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. این تلویزیون دارای بلندگوهای 2.2 کاناله که توان صوتی آن ها 40 وات است و یک ساب ووفر داخلی هم دارد که به تولید صدای با کیفیت کمک می کند.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به چهار پورت HDMI و سه پورت USB، پورت LAN، ورودی RF، ریموت کنترل هوشمند و قابلیت اتصال به موبایل و بلوتوث اشاره کرد.

6. تلویزیون سونی 55X9077H

تلویزیون سونی X9077H از تلویزیون های باکیفیت سونی در سال 2020 است. این تلویزیون با رزولوشن 4K تصاویر را با کیفیتی عالی نمایش می دهد. پردازنده 4K HDR Processor X1 و پشتیبانی از قابلیت HDR باعث افزایش سطح کیفیت تصاویر در تلویزیون می شود. سرعت رفرش 120 هرتز و زمان پاسخگویی مناسب از دیگر نقاط قوت تلویزیون هستند.

این تلویزیون 55 اینچ کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد و اوج روشنایی مناسب آن، X9077H را به گزینه ای عالی برای فیلم دیدن تبدیل کرده است. سیستم صوتی تلویزیون شامل 2 بلندگو است که صدایی با قدرت 20 وات را پخش می کنند. فناوری Dolby Atmos نیز به افزایش کیفیت صدا در تلویزیون کمک می کند.

سیستم عامل اندروید امکانات هوشمند بی نظیری همچون دسترسی نامحدود به انواع برنامه و تماشای آنلاین فیلم را فراهم می کند تا دنیایی از امکانات مدرن را در اختیار کاربران قرار دهد. این تلویزیون با پشتیبانی از دستیارهای صوتی امکان کنترل اعمال تلویزیون از طریق صدا را در X9077H فراهم کرده است.

5. تلویزیون ال جی 55NANO90

تلویزیون ال جی NANO90 از جدیدترین تلویزیون های ال جی در سال 2021 است و بهترین تلویزیون نانوسل در سال 2020 موجود در بازار محسوب می شود. این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی دارد و با قرارگیری در هر محیطی جلوه ای فوق العاده خواهد داشت.

کیفیت تصویر تلویزیون 4K بوده و با تکنولوژی NanoCell تصاویر را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد. قابلیت Full Array Local Dimming به تنظیم نور پس زمینه کمک می کند. پردازنده تصویر به کار رفته در تلویزیون α7 Gen3 است که از بهترین پردازنده های تصویر ال جی می باشد. کیفیت تصاویر با فناوری 4K Upscaler ارتقاء یافته و فرمت های تصویر Dolby Vision IQ و HDR10 Pro جزئیات تصویر را به نمایش می گذارد.

سیستم صوتی تلویزیون شامل 2 بلندگو قدرتمند است که صدایی 20 وات را به گوش شنونده می رساند. بهره مندی از تکنولوژی دالبی اتموس به ارتقای کیفیت صدا در تلویزیون کمک می کند. سیستم عامل webOS امکانات هوشمند گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. اتصال به گوشی های موبایل و امکان دانلود انواع برنامه در این تلویزیون وجود دارد. در جدول زیر قیمت NANO90 که یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچ است را برایتان قرار داده ایم.

4. تلویزیون سامسونگ 55Q70T

تلویزیون سامسونگ Q70T از بهترین تلویزیون های QLED سامسونگ در سال 2020 است. این تلویزیون با ظاهری شیک، کیفیت تصویر عالی و امکانات هوشمند کاربردی جزو بهترین تلویزیون های سامسونگ می باشد. این تلویزیون 4K از پردازنده Quantum Processor 4K به همراه قابلیت Quantum HDR جهت ارتقای کیفیت تصاویر استفاده کرده است.

پنل VA نسبت کنتراست عالی به تلویزیون بخشیده و اوج روشنایی مناسب را برای نمایش تصاویر به ارمغان می آورد. البته زاویه دید تلویزیون تا حدی محدود بوده و در زاویه های اطراف تلویزیون ممکن است شاهد افت کیفیت و روشنایی باشیم.

سیستم صوتی 20 وات صدایی با کیفیت را توسط 2 بلندگو پخش می کند. از ویژگی های مثبت این تلویزیون می توان به تأخیر در ورودی ناچیز، پشتیبانی از VRR و زمان پاسخگویی آنی اشاره کرد. همچنین این تلویزیون در لیست تلویزیون های دارای HDMI 2.1 قرار دارد که خبر بسیار خوبی برای دوست داران بازی های ویدئویی است.

سیستم عامل این تلویزیون Tizen بوده و کاربردی ترین امکانات هوشمند آن شامل دسترسی سریع به اینترنت، پشتیبانی از دستیار های صوتی Bixby ،Google Assistant و Alexa و اتصال راحت به گوشی موبایل است.

3. تلویزیون سامسونگ 55Q70R

تلویزیون سامسونگ 55Q70R یک تلویزیون عالی با ویژگی های مخصوص بازی و یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار است. این تلویزیون زیبا که محصول 2019 سامسونگ می باشد به یکی از محبوب ترین تلویزیون های سامسونگ تبدیل شده است. کیفیت تصویر 4K به همراه پردازنده تصویر Quantum Processor 4K باعث خلق تصاویری زیبا و با کیفیت می شود.

در این تلویزیون نمایش رنگ مشکی یکنواخت در محیط های تاریک حالتی بی نظیر برای دیدن فیلم را ایجاد می کند. تلویزیون سامسونگ Q70R از قابلیت FreeSync VRR برای مطابقت با نرخ فریم بازی و برای کاهش پرش صفحه پشتیبانی می کند. تاخیر ورودی آن بسیار پایین است و زمان پاسخدهی بسیار مناسبی دارد که برای گیم گزینه ای عالی محسوب می شود.

همچنین Q70R با وجود قابلیت ارتقاء کیفیت، تصاویر بی کیفیت را تا حد 4K بالا می برد. سیستم صوتی تلویزیون صدایی 40 وات را توسط بلندگوهای قدرتمند پخش می کند. این تلویزیون به لطف بهره مندی از سیستم عامل هوشمند Tizen امکانات گسترده ای از جمله دسترسی به اینترنت، اتصال به گوشی و امکان دانلود انواع برنامه را فراهم می کند.

همچنین جهت کنترل اعمال تلویزیون از طریق صدای کاربر پشتیبانی از دستیارهای صوتی Google Assistant ،Alexa و Bixby وجود دارد. قیمت بهترین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ را در لینک های جدول زیر قرار داده ایم. همچنین مشخصات کامل تر از این تلویزیون بی نظیر را در مطلب “بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q70R“می توانید ببینید.

2. تلویزیون ال جی 55C9

تلویزیون ال جی 55C9 از بهترین تلویزیون های 55 اینچ 2019 با تکنولوژی OLED و کیفیت تصویر 4K است. طراحی و ظاهر این تلویزیون همانطور که در تصویر می بینید بسیار زیبا است، ضخامت آن بسیار کم است و پایه ی آن تقریبا به اندازه عرض تلویزیون است. همانند دیگر تلویزیون های اولد با وجود یکنواختی مشکی و نسبت کنتراست بالا، عملکرد خوبی در اتاق تاریک دارد و کیفیت تصاویر بی نظیری ارائه می دهد.

این تلویزیون دارای سرعت رفرش تصویر 120 هرتز است و زمان پاسخدهی سریعی هم دارد، بنابراین حرکات را کاملاً شفاف و بدون تاری نمایش می دهد. قابلیت 4K Cinema HDR و فناوری Dolby Vision از ویژگی های نمایشگر این تلویزیون است که به نمایش تصاویر با کیفیت کمک می کنند. همچنین دارای زاویه دید گسترده ای است و شما از هر زاویه ای تلویزیون را تماشا کنید کیفیت تصویر همچنان دقیق خواهد بود.

سیستم عامل webOS و قابلیت اتصال به اینترنت از مشخصات بخش هوشمند این تلویزیون است که امکانات زیادی را برای کاربر فراهم می کند. هوش مصنوعی ThinQ و دستیار صوتی Google Assistant نیز از دیگر ویژگی های هوشمند این تلویزیون هستند که کنترل و استفاده از تلویزیون را بسیار راحت تر و سریع تر می کند. این تلویزیون مجهز به بلندگوهای دو کاناله با توان صوتی 40 وات و پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos است که صدایی با کیفیت و رسا را تولید می کنند.

1. تلویزیون ال جی 55C1

در پایان می‌رسیم به تلویزیون ال جی C1 که در سال 2021 تولید شده و با توجه به کیفیت تصویر و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به جرئت می‌توان گفت بهترین تلویزیون 55 اینچ موجود در بازار است. اولد C1 دارای پردازشگر α9 Gen4 بوده که محتواهای مختلف را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کند و در نهایت تصاویری بی‌نظیر را نمایش می‌دهد.

علاوه بر این از فرمت‌های استاندارد تصویر Dolby Vision IQ ،HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می‌کند که در بهتر شدن کیفیت تصاویر تأثیر به سزایی دارند. تلویزیون C1 به لطف کنتراست برجسته و یکنواختی سطح مشکی کامل، این امکان را برای تماشاگر فراهم می‌کند تا در محیط‌های تاریک نیز برنامه‌های تلویزیونی مختلف را با وضوح فوق‌العاده ببیند. همچنین از زاویه دید گسترده‌ای برخوردار بوده و در صورت قرار گرفتن در زاویه‌های مختلف از کیفیت تصاویر کاسته نمی‌شود.

تلویزیون اولد C1 محتواهای HDR را با بهترین کیفیت به نمایش می‌گذارد و به کمک تکنولوژی AI Picture Pro کیفیت تصاویر را واقعی‌تر و زنده نشان می‌دهد. این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان 40 وات است که همراه با تکنولوژی‌های AC4 ،Dolby Digital ،Dolby Digital Plus و Dolby Atmos صدایی فراگیر و فوق‌العاده را رائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مدل جدید پیشنهاد می‌کنیم به بررسی تخصصی تلویزیون ال جی C1 مراجعه فرمایید.

 

بهترین مدل تلویزیون 55 اینچ

با به پایان رسیدن این مطلب ممکن است این سؤال در ذهن شما شکل گرفته باشد که کدام تلویزیون 55 اینچ که در این مطلب به آن ها اشاره شد برای خرید مناسب هستند؟؟

قبل از هر چیز تلویزیون های 55 اینچ دارای سایز بسیار مناسبی بوده و می توان گفت طرفدارهای بیشتری نسبت به سایر اینچ ها دارند. همچنین تلویزیون هایی که در این مطلب از آن ها نام برده شد همه جزو پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ بازار هستند. پس انتخاب و خرید هر کدام از تلویزیون های ذکر شده با امکانات و قابلیت هایی عالی همراه خواهد بود.

به صورت کلی اگر به کیفیت تصویر بسیار اهمیت می دهید تلویزیون های سونی X9077H و X8500G گزینه ای عالی برای خرید خواهند بود. در طرف دیگر تلویزیون های ال جی این مقاله امکانات بهتری برای گیمینگ داشته و تأخیر در ورودی آن ها بسیار مناسب است. تلویزیون های سامسونگ نیز امکانات گسترده و قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل ها برای خرید خواهند داشت. ما در این مطلب بهترین تلویزیون های 55 اینچ از برندهای سونی، ال جی و سامسونگ را خدمت شما معرفی کردیم. اگر در این باره سوال یا نظری دارید می توانید در قسمت نظرات با ما مطرح کنید.

بهترین های تلویزیون 55 اینچ 2020-2019

این تلویزیون‌ها از بهترین های 2020-2019 و از برندهای سونی ، ال جی ، سامسونگ ، و … هستند که شامل مدل های 4k با قیمت های متفاوت می‌شود. البته ما سایر مدل ها را نیز در جدولی در زیر برای شما آماده کردیم تا اگر بغیر از این ها، مدل دیگری مد نظرتان بود بتوانید به راحتی انتخاب و خرید کنید. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید این مطلب را از دست ندهید.

3: تلویزیون ال جی 55SM8100

# تلویزیون ال جی 55SM8100با امکاناتی مانند فناوری نانوسل، کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، فرمت استاندارد تصویر 4K Active HDR، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز و ارتقاء کیفیت تصویر با 4K Upscaler تولید و روانه بازار شد. این محصول از سیستم عامل webOS، مرورگر اینترنت از طریق Wi-Fi و LAN، توان صدای 20 وات، قابلیت اتصال به موبایل، جستجوی صوتی، چهار پورت HDMI، دو پورت USB، گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 و هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد.

تلویزیون ال جی 55SM8100 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر 4K می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4k Upscaler می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید.

تکنولوژی نانوسل جزئیات و رنگ های هر صحنه را به صورت کاملاً روشن و طبیعی به معرض نمایش می گذارد. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون 4K Active HDR ،HDR10 و HLG به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 20 وات بهره می برد همراه با حالت فراگیر DTS Virtual:X صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که در بخش های بعدی بیشتر به شرح آن پرداخته ایم.

راه های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی متنوعی برخوردار می باشد.

کنترل جهانی Universal Control که این تلویزیون هوشمند ال جی به آن مجهز می باشد. راحت ترین و پیشرفته ترین کنترل از راه دور برای تلویزیون به شمار می آید. با استفاده از این کنترل جهانی می توان تمامی دستگاه ها نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره را به صورت هوشمند کنترل کرد و به آنها دسترسی داشته باشید. ال جی برای این تلویزیون 2019 ریموت کنترل جادویی را مورد استفاده قرار داده است تا امکانات متفاوتی را به شما ارائه دهد.

2: تلویزیون سامسونگ 55TU8000

تلویزیون سامسونگ 55TU8000 مجهز به کیفیت تصویر 4K و پنل VA می‌باشد که در سال 2020 تولید شده است. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده Crystal Processor 4K و استاندارد تصویر HDR همگی برای بخش تصویری تلویزیون سامسونگ هستند. همچنین سیستم عامل تایزن، قابلیت اتصال به اینترنت، دستیار صوتی و قابلیت اتصال به موبایل نیز از مشخصات هوشمند این ال ای دی هستند. توان صدای 20 وات، گیرنده دیجیتال و DVB-S، حسگر Eco، پورت‌های USB، HDMI و LAN از دیگر خصوصیات LED سامسونگ می‌باشند.

تلویزیون سامسونگ 55TU8000 از محصولات برتر سال 2020 با امکانات به روز تولید شده که عرضه آن به بازار فرصتی بود تا کاربران با انتخاب آن بار دیگر خوش سلیقه بودن خود را نشان دهند. موفقیت سامسونگ در ارائه و تولید تلویزیون‌های بالارده کاری کرده تا راحت در دل اقشار جامعه جا باز کنند. ال ای دی سامسونگ با سایز 55 اینچ تولید شده که با قاب باریک و از همه مهمتر کیفیت تصویر 4K نظرها را به سمت خود می‌کشاند.

موتور پردازنده Crystal Processor 4K با عملکرد فوق‌العاده سریع هر تصویر را به صورت کاملاً خیره‌کننده به معرض نمایش قرار می‌دهد. خصوصیات تصویری LED سامسونگ متنوع هستند لذا در اینجا تنها اشاره‌ای مختصر به آن خواهیم داشت و در بخش‌های بعدی مفصل‌تر به توضیح آنها می‌پردازیم. فرمت تصویری HDR هم کار پردازش رنگ‌ها را بر عهده دارد و هم اینکه از فرمت +10 HDR پشتیبانی می‌کند. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز نیز کار از بین بردن تاری لحظات سریع فیلم را بر عهده گرفته است.

صدا به عنوان بخش هیجان‌انگیز این LED با توان بالای 20 وات هر آهنگی را گوش نواز اجرا می‌کند. بخش اسمارت به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تلویزیون سامسونگ عرضه شده که از برجسته‌ترینِ این ویژگی‌ها می‌توان به سیستم عامل تایزن، مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، قابلیت اتصال به موبایل و جستجوی صوتی اشاره کرد.

بخش بستر نرم‌افزاری LED سامسونگ تنها به وجود خصوصیات ذکر شده در بالا اکتفا نمی‌کند بلکه با همراهی ما در بخش‌های دیگر به عالی بودن این تلویزیون 2020 پی می‌برید. حال اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، پس از مطالعه بررسی تخصصی این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8000 این ال ای دی می‌تواند گزینه خوبی برای هدفتان می‌باشد، چراکه هم طراحی خوش‌طرح آن کاربر را مجذوب‌ زیبایی‌های خود می‌کند و هم اینکه از امکانات به روز آن به نحو احسن برخوردار می‌شوید.

1: تلویزیون ال جی 55NANO80

# تلویزیون ال جی 55NANO80 از جدیدترین محصولات سال 2020 مجهز به تکنولوژی نانوسل می‌باشد. این ال ای دی با مشخصاتی همچون کیفیت تصویر 4k، پنل IPS، استاندارد تصویر Active HDR، پردازنده چهار هسته‌ای تصویر و نیز سرعت رفرش تصویر 60 هرتز همراه شده است. سیستم عامل webOS، مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و همچنین دستیار صوتی از مشخصات هوشمند این ال ای دی 2020 هستند. چهار عدد پورت‌ HDMI، دو عدد پورت USB، پورت LAN، قابلیت ضبط و بلوتوث از دیگر امکاناتی می‌باشند که برای این LED اسمارت در نظر گرفته شده‌اند.

تلویزیون ال جی 55NANO80 محصولی متفاوت برای سال 2020 است که راه خود را از سایر مدل‌های موجود در بازار جدا کرده است. خصوصیاتی همچون فناوری نانوسل در این ال ای دی برخلاف مدل‌های دیگر امتیازی خوبی برای LED نانو 80 به حساب می‌آید. کمپانی ال جی صفحه‌نمایش این تلویزیون را به صورت تخت و با کیفیت تصویر 4K در نظر گرفته که با همراه شدن ما در بخش‌های دیگر به عالی بودن این ال ای دی پی می‌برید.

پنل IPS، استاندارد تصویر Active HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز از عالی‌ترین خصوصیات این تلویزیون 55 اینچ هستد. استاندارد تصویر Active HDR هم کمک می‌کند رنگ‌ها با حداکثر کیفیت نشان داده شوند و هم اینکه رنگ‌های سیاه و سفید را به صورت دقیق و برجسته نمایش می‌دهد. به وسیله سرعت رفرش تصویر این صفحه‌نمایش نیز برای همیشه از شر تاری‌های موجود در صحنه‌های پر سرعت نجات پیدا می‌کنید.

طرف دیگر مشخصات این تلویزیون بالارده را بستر نرم‌افزاری آن به خود اختصاص داده که از مهمترین آنها می‌توان به سیستم عامل webOS و مرور گر وب اشاره کرد. به علاوه جستجوی صوتی و قابلیت اتصال به موبایل نیز همگی جزو مشخصات هوشمند این ال ای دی هستند. بلندگوها نیز بخش دیگری از مشخصات LED نانوسل ال جی می‌باشند که با مجهز شدن آنها به توان صدای 20 وات دقت و کیفیت بالای صدای هر برنامه به صورت کاملاً طبیعی به گوش می‌رسد.

هوش مصنوعی ThinQ نیز به نوبه خود راهی عالیست تا با مچ کردن دستگاه‌های هوشمند به تلویزیون سایر تنظیمات مربوط به هر کدام را از طریق ریموت کنترل در دست داشته باشید. قابلیت ضبط، گیرنده‌های دیجیتال و DVB-S، پردازنده چهار هسته‌ای و بلوتوث نیز مشخصاتی هستند که تلویزیون ال جی به آنها مجهز می‌باشد.

خوش طرح بودن و قیمت تلویزیون 55 اینچ ال جی نیز می‌تواند یکی از دلایلی باشد تا در سال 2020 خوش بدرخشد، لذا شما به عنوان یک کابر خوش‌پسند نه یک کاربر معمولی با برگزیدن این مدل LED هم رنگ و لعابی خاص به فضای خانه خود می‌بخشید و هم اینکه از امکانات آن به نحو احسن برخوردار می‌شوید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا