ورزشی

مهدی تاج:به جای پول کالا وارد می‌کنیم/ به موفقیت تیم ملی امیدوارم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، از ساعت ۱۸ امروز جمعه در دیداری تدارکاتی در کیش به مصاف تیم ملی بورکینافاسو رفت و برابر این حریف آفریقایی ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی تاج پس از این دیدار از ورود دو سیستم کمک داور ویدئویی خبر داد و گفت: همان طور که قبلا گفته بودیم پنجشنبه شب دو دستگاه VAR وارد ایران شده است.

وی ادامه داد: ما داریم به جای پول‌هایی که طلب داریم کالا وارد می کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد ارزیابی اش از تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: مرحله مقدماتی را که پشت سر خواهیم گذاشت ولی به مرحله حذفی امیدوار هستم. بقیه موارد را باید سرمربی تیم ملی بگوید اما من به تیم ملی خیلی امیدوار هستم. وضع تیم ملی خیلی خوب است و شرایط مطلوبی دارد.

مهدی تاج ادامه داد: کادر فنی و مسوولان فدراسیون تلاش کرده اند که دیدارهای تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی فراهم کنیم. امیدوارم که این تیم بتواند همه ما را خوشحال کند. بعید می دانم کسی مایل نباشد پرچم کشورش بالا نرود.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ سال بعد از این که تیم ملی از مربیان خارجی استفاده می کرد، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از کادر ایرانی استفاده کند و امیدوارم در جام ملت ها موفق باشند و نتیجه ای بگیرند که زیبنده مردم ایران باشد. 

رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که وزارت ورزش کمک خود را به تیم ملی داشته است گفت: با این حال توقع ما از وزارت ورزش و دولت بیشتر است. ما مشکلاتی داریم که باید همه کمک کنند تا این شرایط بهتر شود. 

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا