اقتصادیبرترین های کسب و کار

خرید لپ تاپ LOQ (بهترین لپ تاپ های LOQ) کمتر از 50 میلیون تومان

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین لپ تاپ های LOQ بپردازیم. بهترین لپ تاپ های LOQ که می توانید آن ها را با پرداخت هزینه ای زیر 50 میلیون تومان خریداری کنید. لپ تاپ هایی که در این لیست قرار می گیرند، با توجه به مشخصات سخت افزاری خیلی خوبی که دارند، برای بازی‌ کردن و فعالیت های سنگین مناسب می باشند. در ادامه این مقاله از وبسایت سازگار ارقام با ما همراه شوید تا با بهترین لپ تاپ ها که یک گزینه مناسب برای خرید لپ تاپ LOQ هستند، آشنا شویم.

خرید لپ تاپ LOQ

در ابتدا پیش از اینکه بهترین گزینه ها برای خرید لپ تاپ LOQ را معرفی کنیم، بد نیست ابتدا اقدام به معرفی برند LOQ لنوو نماییم. کمپانی لنوو یکی از شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه تولید لوازم دیجیتالی است که در طی سال های اخیر، لپ تاپ های LOQ را نیز معرفی کرده است. لپ تاپ های خانواده LOQ در دسته بندی لپ تاپ های میان رده قرار دارند و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند.

در صورتی که جزو کاربران متوسط و نیمه حرفه ای مهندسی، گیمینگ، گرافیک، مالتی مدیا و … می باشید، خرید لپ تاپ LOQ یک گزینه مناسب برای شماست. البته انتخاب لپ تاپ LOQ مناسب کمی سخت به نظر می رسد و افراد باید سعی کنند لپ تاپی که دارای مشخصات سخت افزاری مناسبی هست را خریداری نمایند.

در ادامه 5 لپ تاپ که هر یک گزینه مناسبی برای خرید لپ تاپ LOQ به شمار می روند را برای شما معرفی کرده‌ ایم.

لنوو  LOQ-D

لپ تاپ LOQ-D یکی از لپ تاپ‌ های گیمینگ میان رده از برند لنوو است که در سال 2023 معرفی شده است. این لپ تاپ در مقایسه با نسل‌ های قبلی، از نظر سخت افزاری و طراحی، به صورت قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. طراحی کیبورد این لپ تاپ به صورت جزیره‌ ای می باشد و با توجه به فضای مناسبی که در میان دکمه های آن قرار دارد، برای انجام امور روزانه بسیار مناسب می باشد. باتری این لپ تاپ از قابلیت شارژدهی 2 الی 4 ساعت برخوردار است.

در ادامه بررسی گزینه های مناسب برای خرید لپ تاپ LOQ باید اشاره کنیم که از مهم ترین مشخصات سخت افزاری لپ تاپ LOQ-D می توان به مجهز بودن به پردازنده مرکزی INTEL Core i7 13620H، پردازنده گرافیکی NVIDIA GEFORCE RTX 4050، 16 گیگابایت حافظه داخلی از نوع  DDR5، 512 گیگابایت حافظه داخلی و … اشاره کرد.

لپ تاپ لنوو مدل LOQ Gaming i7 13620

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای خرید لپ تاپ LOQ  با بودجه 50 میلیون تومان، لپ تاپ لنوو مدل LOQ Gaming i7 13620 است. این لپ تاپ مجهز به یک نمایشگر 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD است که از نرخ بروزرسانی 144 هرتز پشتیبانی می‌ کند.

با توجه به اینکه در این مدل از فناوری G-Sync نیز پشتیبانی می‌شود، محتوا در حین بازی کردن بدون پرش است و مشکلی را ندارد.

در این مدل از لپ تاپ های لنوو، از پردازنده نسل 13 اینتل و سری 40 شرکت Nvidia استفاده شده است که در مقایسه با بازه قیمتی که زیر 50 میلیون تومان دارد، دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد. با توجه به برخورداری این مدل لپ تاپ لنوو از پردازنده گرافیکی RTX 4050 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6، می توان با استفاده از آن بدون مشکل بازی کرد و از بازی کردن لذت برد.

در این لپ تاپ، 512 گیگابایت حافظه SSD نیز استفاده شده است. ضمن اینکه امکان ارتقای رم این لپ تاپ تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد.

لپ تاپ لنوو مدل LOQ Gaming i5 13420H

از دیگر لپ تاپ ها به عنوان یک گزینه خرید به عنوان بهترین لپ تاپ LOQ ، می توان به لپ تاپ لنوو مدل LOQ Gaming i5 13420H اشاره کرد. در این مدل از لپ تاپ های برند لنوو از پردازنده مرکزی اینتل 13420H با فرکانس 2.1 تا 4.6 گیگاهرتز استفاده شده است. ضمن اینکه در کنار این پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 نیز با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 نیز استفاده شده است.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ لنوو مدل LOQ Gaming i5 13420H محدود به مشخصات گفته شده‌ نیست و در بخش سخت افزاری آن از 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5 و 1 ترابایت SSD نیز استفاده شده است. تمامی این موارد در کنار یکدیگر سبب شده است که خرید این لپ تاپ با توجه به مشخصات سخت افزاری که دارد و همینطور قیمت خوبی که از آن برخوردار است، توجیه اقتصادی داشته باشد. در ادامه لازم است اشاره کنیم که در این لپ تاپ از یک پنل 15.6 اینچی از نوع IPS LCD نیز استفاده شده است. نمایشگر این لپ تاپ دارای رزولوشن FHD است و دارای نرخ بروزرسانی 144 هرتز نیز می باشد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل  LOQ 15IRH8

در لپ تاپ LOQ 15IRH8 از پردازنده‌ های Intel Core i7 استفاده شده است که با توجه به مشخصات فنی که دارد و قیمتی که با آن عرضه شده است، می توان گفت بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ LOQ به شمار می رود.

صفحه نمایش لپ تاپ  LOQ 15IRH8از اندازه ای برابر با 15.6 اینچی با نرخ بروزرسانی 144 هرتز برخوردار است. همینطور شدت روشنایی در این لپ تاپ نیز برابر با 350 نیت می باشد.

در این لپ تاپ قدرتمند از گرافیک قدرتمند RTX 4050 Nvidia استفاده شده است که دارای قدرت پردازش گرافیکی بسیار بالایی است و با استفاده از آن می توان انواع بازی های سنگین گرافیکی را بدون مشکل اجرا نمود. این لپ تاپ دارای 16 گیگابایت رم DDR5 با سرعت 5200 مگاهرتز است و دارای 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی  SSD نیز می باشد. این لپ تاپ با مشخصات قدرتمند و قیمت مناسبی که دارد، بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ LOQ به شمار می رود.

لپ تاپ لنوو LOQ 16IRH8-AA 13620H (2023)

از دیگر لپ تاپ های LOQ مناسب برای برنامه نویسی، تدوین، انجام امور دانشجویی، طراحی، گیمینگ و … که با بودجه تا 50 میلیون تومان می توانید آن را خریداری کنید، لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 16IRH8-AA 13620H (2023) می باشد.

جنس بدنه این لپ تاپ از خانواده LOQ لنوو از پلاستیک است و دارای 2.6 کیلوگرم وزن می باشد. این لپ تاپ مجهز به پرازنده Core i7 نسل 13 شرکت Intel است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ می توان به 16 گیگابایت رم از نوع DDR5 و یک ترابایت حافظه SSD اشاره کرد.

سخن آخر

انتخاب یک گزینه برای خرید لپ تاپ LOQ با قیمت زیر 50 میلیون تومان، کار چندان آسانی نیست و شما باید علاوه بر قیمت، به مشخصات سخت افزاری لپ تاپ مورد نظر نیز توجه داشته باشید.

در این محتوا 5 لپ تاپ را برای شما معرفی کردیم. با بررسی مشخصات این لپ تاپ ها از خانواده LOQ می توانید راحت تر برای خرید و یا عدم خرید آن ها تصمیم گیری کنید.

منبع: سازگار ارقام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا