علمی و پزشکی

نگرانی وزارت بهداشت از عدم رعایت پروتکل‌ها در برخی مدارس / تغییر معیار رنگ‌بندی شهرها؛ بزودی

به گفته معاون وزیر بهداشت، فاز ششم پروژه شهید سلیمان در حال اجراست.

دکتر کمال حیدری در گفت وگو با دانا نیوز وی بر لزوم واکسیناسیون افراد بالای 12 سال تاکید کرد و گفت: بازگشایی مدارس برای افراد زیر 12 سال و تحت واکسیناسیون با رعایت تمامی پروتکل ها و دستورالعمل های تبلیغاتی انجام شده است. مدیرکل، مدیر آموزش و پرورش است.

عدم رعایت پروتکل های مبارزه با فساد و تهدید برخی مدارس

وی افزود: اگر این مسائل جدی گرفته نشود، ما خیلی نگران هستیم و این یک اشتباه بزرگ است.

وی در ادامه گفت: قبل از حضور مردم در مدارس و افتتاح مدارس، مقرر شده است که همکاران ما در حوزه سلامت به پروتکل بهداشتی پایبند بوده و بر مدرسه نظارت داشته باشند. متأسفانه برخی از مدارس پروتکل های هشدار را رعایت نکردند و ما قویاً از همکاران خواستیم به این موضوع رسیدگی کنند. زیرا ما به شدت نگران سلامت دانش آموزان هستیم.

از سوی دیگر، افزایش پوشش ایمن سازی برای افراد بالای 12 سال این خطر را کاهش می دهد. اگر مدارس باز باشد و پروتکل ها رعایت نشود، قطعا ضربه خواهیم خورد.

رنگ شهری و استانداردهای رنگ در حال تغییر است.

وزیر بهداشت در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به سوال دانا نیوز مبنی بر لزوم تغییر استانداردهای شریان های شهری گفت: شهرها: برای مردم و مقامات آسان بود که بدانند چه خبر است.

وی گفت: اکنون با وجود واکسن، وضعیت تغییر کرده و با دوز مصرفی، انتظار داریم میزان مرگ و میر بیمارستانی و مرگ و میر به شدت کاهش یابد.

حیدری افزود در هفته های آینده از مدل دیگری برای اصلاح رنگ شهر استفاده خواهند کرد.

وی گفت: یک مرکز تحقیقاتی بزرگ در حال کار برای تغییر استاندارد است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا