ورزشی

خرید جدید تراکتور: هیچ مصاحبه‌ای درباره پرسپولیس نکردم!

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز درباره پیوستن به تراکتور اظهار داشت: ابتدا باید از مردم خوب قزوین تشکر کردم. من روزهای بسیار خوبی در شمس آذر داشتم و از همه آن‌ها ممنونم. تراکتور یکی از تیم‌های خوب و قابل احترام ایران است و هواداران بسیار پرشور و محترمی دارد. پاکو خمس نیز بسیار مربی با کیفیتی است و به گواه کارشناسان از زمان حضور در ایران حتی باعث ارتقا کیفیت لیگ شده است. کار کردن کنار این مربی و بازیکنان بزرگ تراکتور و هواداران پر شور این تیم افتخار بزرگی است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد از چند باشگاه لیگ برتری از جمله پرسپولیس پیشنهاد داشت، گفت: پرسپولیس تیم قابل احترام و بزرگی است اما من در این مدت هیچ صحبتی درباره این تیم نکرده‌ام. در فضای مجازی نیز دیدم از طرف من نقل و قول‌های مطرح شده که هیچ کدام صحت ندارد. آقای درویش و باشگاه پرسپولیس بزرگ هستند اما من بازیکن شمس‌آذر بودم و مذاکرات از طریق باشگاه‌ها انجام شد. من هم الان بازیکن تراکتور هستم و هیچ صحبتی هم درباره پرسپولیس انجام ندادم. نیم فصل اول بازیکن شمس‌آذر بودم و الان به تراکتور آمدم و به نظرم این اتفاق بزرگی در فوتبال من است و تلاش می‌کنم برای تیم جدیدم مفید و مثمرثمر باشم.

258 258

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا