ورزشی

مخالفان من را بزنند/ استعفا برای آدم‌های ضعیف است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، علیرضا دبیر در خصوص قرعه کشی لیگ برتر کشتی گفت: معتقدم کشتی بزرگتر از فدراسیون کشتی است و شما و سایر مسئولان باید با کمک فدراسیون برای عظمت کشتی تلاش کنید. .

وی ادامه داد: به شماهایی که مشکل دارید می گویم چرا دعوا می کنید بیایید به من ضربه بزنید، از سال 2014 تا 2018 مبارزه ما 2 مدال طلا در مسابقات آزاد و فرنگی برای ما به ارمغان آورده است اما 9 مدال را کسب کرده ایم. اینکه آنها در دو سال اخیر مدال طلا گرفتند و نتایجشان نسبت به سال گذشته خوب نبود، درست نیست.

همانطور که این نویسنده توضیح داد: متاسفانه رسانه ها بدون بررسی صحت یا کذب مطالب منتشر می کنند، نشر اکاذیب گناه است. البته ما حمایت و انتقاد سازنده داریم، اما کسی که بخواهد کشتی را نابود کند، من قطعاً در مقابل او خواهم ایستاد.

رئیس فدراسیون کشتی: قبل از اینکه بگویم کشتی گیر هستم مسخره ام می کردند اما به کشتی گیر بودنم افتخار می کنم چون نیامده ام کشتی بگیرم. من وزیر نیستم و می خواهم رئیس هیئت هم وزیر نشود. من معتقدم که کار خدا جایز نیست.

درباره حضور نویسنده در لیگ دو سال است که می خواهم گروه مقاومت در لیگ شرکت کند زیرا استان البرز به خانه رزمندگان نزدیک است و قهرمانان ما می توانند به عنوان سرباز به تمرینات خود ادامه دهند. گروه

درباره لیگ کشتی:- لیگ کشتی 7 سال تعطیل شد، می توانید وضعیت اقتصادی کشتی را ببینید و به مسابقات جهانی و المپیک و وضعیت اقتصادی آنها فکر کنید.
بعدها که عباس جدیدی وارد سالن فارسی شد، نویسنده گفت: عباس جدیدی بهترین آزادکار ایران از زمان انقلاب است و این را به خاطر اینکه در کنارش بودم می گویم.

این نویسنده در ادامه صحبت های قبلی خود گفت: من به لیگ اعتقاد دارم و اهمیت آن را بعد از المپیک و مسابقات جهانی می دانم.

وی ادامه داد: اگر لیگ متوقف نمی شد قرارداد کشتی گیران بالای 5 میلیارد تومان بود و ما در لیگ قهرمان را نمی خواستیم و سایر کشتی گیران و مربیان سود می بردند و تعدادشان می شد. در بین افرادی که از لیگ استفاده می کنند، 3 اینچ به 4 هزار نفر می رسد.

دبور در مورد حق غذا خوردن در لیگ گفت: – آیا می توانیم بگوییم در دعوا خوردن حق ندارد، حق ابا هادین چقدر بود که غذا بخورد و لاغر شود اما ایستاد. و با جمع آوری 5 تا 6 مدال حق مبارزه خود را به دست آورد.

در صحبت با نمایندگان باشگاه ها، “اگر تضییع حقوقی صورت گرفته عمدی نیست و هر اتفاقی هم بیفتد، از شما می خواهم که عصبانی نباشید و تا آخر بایستید. من می ایستم و با آن برخورد می کنم. متخلفان.” کلاهبردار را حذف کردم و او را متوقف کردم. اگر مشکلی دیدید در مستندات به من اطلاع دهید تا رفع شود. سرنوشت ما همیشه سالم بودن است.

این نویسنده افزود: اگر مربی درصدی از حریف گرفت به من بگویید و اگر نگویید باید به خدا پاسخگو باشیم البته همه ادعاها باید با سند و مدرک درست باشد.

وی تصریح کرد: در بازی یونس امامی مقابل حریف آمریکایی که مصداق تقلب است، وقتی داوران اخطار ندادند، رئیس کمیسیون داوران را هم به چالش کشیدم و با داور مسابقه روبه رو شدم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیران حق مبارزه ندارند و باید خط قرمز رعایت شود، کشتی ها باید از همه لحاظ با نظم و انضباط خوب برگزار شود.

این نویسنده در مورد نتایج تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: “من فقط می گویم همه باخت های مبارزه مال من است و همه بردها مربوط به گذشته است. ما ادعایی نداریم. بررسی کنید و ببینید مبارزه خوب است یا خیر. یا الان بد؛ هرکی چیزی میگه یه سوال غیرعادی از منه.بدان که پیشنهاد ندادم.دوست دارم کشتی گیر باشم و همین برای من و سایر مدال ها و قهرمانی ها کافی است.

سازمان لیگ اگر سودآور و مستقل باشد موفق خواهد بود و معتقدم لیگ متعلق به همه شماست.

این نویسنده با بیان اینکه مردم همچنان برای نابودی کشتی ملت تلاش می کنند، گفت: اگر مخالفت می کنید من را بزنید، کشتی مال همه است پس باید بزرگ باشد و آن را خراب نکنید. حسادت نکنید و کینه نداشته باشید.

وی ادامه داد: استعفا برای ضعیفان است. شاید من برای سری بعدی ثبت نام نکنم و شاید جماعت من را انتخاب نکنند. اما شما متوجه خواهید شد. اما بعد از لیگ فوتبال باید لیگ کشتی باشد، امسال 10 مدال گرفتیم و این شوخی نیست، معتقدم لیگ ما باید مساوی با قهرمانی و مدال آوری باشد.

وی افزود: از برخی حرف هایی که شما باخته اید بسیار تعجب می کنم، در سال 1378 تیم ما علیرضا حیدری و عباس جدیدی در سال 1999 2 مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند، حالا نتایج را ببینید.

نویسنده گفت: کسی که دروغ می گوید و راست نمی گوید، دنیا باید پاسخگوی حرف او باشد.

رئیس فدراسیون کشتی برای میزبانان لیگ سخنرانی می کند و سالن مسابقات باید زیبا و زیبا باشد؛ از گذاشتن تشک های کشتی و چین و چروک خودداری کنید و هر کاری که می توانید انجام دهید تا این مسابقات عالی شود. در شبکه 3 و ورزش و کشتی شهرت است.

وی ادامه داد: 50 درصد تبلیغات برای میزبان است و باید درآمدزایی داشته باشید، از طریق تبلیغات درآمد خوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی داشته ایم که هزینه مسابقات را هم پرداخت کرده و به مبارزه کشور کمک کرده است.

این نویسنده گفت: در دوره گذشته فدراسیون 3 تا 4 میلیارد تومان برای تبلیغات کامل فصل به بانک داده شد و سال ها کل فدراسیون را فروختند.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه اگر با ستاد مشترک به توافق رسیدیم که برای بلندکردن کشتی کمک داریم، گروه های دیگر به جز یک گروه نظامی باید ورودی بدهند. البته این ورود به این دلیل نیست که ما به آن نیاز داریم، بلکه به این دلیل است که باید از حیثیت و موقعیت کشتی محافظت کند.

وی تصریح کرد: مبارزه فعلی مثل 4 سال قبل نیست و لیگ باید صعود کند. چون فدراسیون سابق به شکایت 50 میلیون تومانی شرکت تبلیغاتی توجهی نکرد، حالا باید یک میلیارد و 500 میلیون تومان رای قضایی پرداخت کنیم. این کار باید در فدراسیون قبلی جمع آوری می شد و این یک نمونه است و اگر تک تک حرف ها را بگویم مهم این است که در مورد تشک و موارد دیگر صحبت کنیم.

منشی خطاب به رئیس هیئت های کشتی گفت: من به همه هیئت ها به ویژه عسکری محمدیان می گویم اگر کشتی جایی توانست پول زیادی به دست بیاورد باید اجازه بدهید وگرنه من می آیم و این اختیار را از هیئت ها حذف می کنم. .

وی ادامه داد: از طرفی اگر رزمنده ای جایی قرارداد ببندد و آن را فسخ کند و به جای دیگری برود، نمی گذارم ضربه بخورد و او را محروم می کنم و می خواهم که هم رزمنده و هم باشگاه ها مرد باشند. و پای حرفشان بایست.

منشی گفت: پیمان را محکم و معتبر کن تا کسی آن را نقض نکند، هر دو طرف متعهد هستند و به رزمندگان پول می دهند.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص اهمیت لیگ گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا به عنوان کارمند برای گرفتن مجوز بازی به وزارت بهداشت رفتم و بعد از فوتبال اولین نفر بودیم. . انضباط دو سال پیش برای گرفتن مجوز برگزاری بازی ها و لیگ به ما داده شد و باعث شد در المپیک 4 مدال کسب کنیم.

وی گفت: من، دبیر فدراسیون و کادرفنی وظیفه داریم به لیگ کشتی کمک کنیم زیرا اگر کشتی اوج بگیرد و رشد کند همه ما رشد می کنیم.

دبیر ادامه داد: از سازمان لیگ تقاضا دارم از بهترین داوران برای بازی های لیگ استفاده کند تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.

دکمه بازگشت به بالا