برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

گن های لاغری چربی سوز

چه کسانی به استفاده از گن لاغری نیاز دارند؟

گن لاغری را از کجا تهیه کنیم ؟ همانطور که گفتیم خرید و استفاده از گن سن و سال یا لاغری و چاقی نمی‌شناسد. با هر حجم توده بدنی و هر نوع استایلی می‌توانید از گن لاغری استفاده کنید. گن به واسطه بافت و طراحی ویژه‌ای که دارد فشار مضاعفی به نواحی مختلف بدن وارد می‌کند و به همین دلیل همه افراد نسبت به استفاده از گن زیر لباس مجلسی تمایلی نشان نمی‌دهند. شاید بد نباشد اندام‌های هدف در استفاده از گن‌های لاغری را بشناسید و ببینید تا چه اندازه به خرید آن نیاز دارید:

  • چربی شکم و پهلو: اکثر بانوان و آقایان حتی افراد لاغر اندام با مشکل تجمع چربی در این دو ناحیه روبرو هستند. یکی از مهم‌ترین نقاطی که با استفاده از گن لاغری پشتیبانی می‌شود چربی شکم و پهلوها است.
  • بالا تنه از زیر سینه تا باسن: تجمع چربی در برخی از افراد درست زیر سینه تا ناحیه باسن است. بنابراین بهتر است از گن‌های لاغری با طول محدودتر استفاده کنند که فشار یکنواختی روی این نواحی اعمال کند.
  • ناحیه باسن: فرقی نمی‌کند چاق هستید یا لاغر؛ استفاده از گن لاغری برای زنان باعث فرم‌دهی به ناحیه باسن می‌شود و لباس‌ها خوش فرم‌تر از همیشه قرار می‌گیرند.
  • ناحیه ران پا: یکی از نواحی متداول تجمع چربی در بانوان ران پا است. برخی از گن‌های لاغری تا بالای زانو هم ادامه می‌یابند و با ایجاد فشار در ناحیه ران باعث فرم‌دهی پاها می‌شوند.

انواع گن لاغری بر اساس فرم بدن

گن‌ها بر اساس ناحیه‌ طبقه بندی می‌شوند و حداکثر فشار روی همان ناحیه است. گن‌های شرتی، گن نیم تنه، گن یکسره، گن فرم دهی، گن بازو … از رایج‌ترین گن‌های بازار هستند. بعضی از گن‌های فرم دهنده و لاغری نیز با عنوان فرم بدن تولید می‌شوند؛ مثل گن لاغری ساعت شنی که کمک می‌کند با تحت فشار قرار گرفتن چربی پهلو و شکمی اندام به صورت ساعت شنی به نظر برسد. راهنمای انتخاب گن لاغری بر اساس فشار به بدن گن معجزه نمی‌کند؛ اما با ایجاد فشار یکنواخت روی بدن به سفت شدن چربی بعد از عمل لیپوماتیک، جمع و جور به نظر رسیدن هنگام پوشیدن لباس رسمی یا چربی سوزی سطحی کمک می‌کند.

در خرید گن لاغری ابتدا هدفتان را از خرید این محصول مشخص کنید. گن‌ها بر اساس میزان فشاری که به نواحی مختلف بدن وارد می‌کنند طبقه بندی می‌شوند و کاربرد مختلفی دارند: گن‌ با قابلیت فشرده سازی بالا این نوع گن حداکثر فشار ممکن را بر نواحی مختلف وارد می‌کنند که شاید برای اولین بار کمی نفس‌گیر به نظر برسد. در عوض این مدل عمل پیکر تراشی را روی بدنتان شبیه سازی می‌کند و اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت. در خرید گن‌هایی که حداکثر فشرده سازی چربی را دارند به سایز دقت کنید. تا زمانی که گن درست سایز بدنتان باشد احساس راحتی خواهید داشت و می‌توانید گن را برای مدت طولانی‌تر تحمل کنید.

گن لاغری با فشرده‌سازی متوسط این نوع گن مورد پسند افراد لاغراندام یا با اندام متناسب است که می‌خواهند با استفاده از گن برخی از نواحی بدن را فرم بدهند. گن لاغری با فشرده سازی کم اگر تنها یک نقطه از بدن مثل ناحیه سینه‌ها را می‌خواهید با استفاده از گن فشرده کنید، این گن مخصوص شما تولید شده است. استفاده از این نوع گن‌ها راحت‌تر است و با توجه به فشار کم‌تری که به بدن وارد می‌کنند برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند.

راهنمای انتخاب جنس گن‌های لاغری گن تماس مستقیمی با بدن دارد و به واسطه فشاری که روی پوست اعمال می‌کند احتمال تعریق بالا می‌رود. بنابراین پارچه گن باید کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست باشد. اکثر گن‌های لاغری از پارچه لاتکس با اسپاندکس تولید می‌شوند که به چربی سوزی ملایم کمک می‌کنند. گن‌های نخی اگرچه تبادل هوای بهتری دارند اما در مدت زمان کوتاهی کشسانی خود را از دست می‌دهند. یکی از مزایای مهم استفاده از گن لاغری، بهبود وضعیت ایستادن بدنه. ساختار سفت و محکم البته استاندارد این گن‌ها باعث می‌شه تا صاف‌تر و بهتر بشینین.

بنابراین، اگر تحت شرایطی هستی که نیاز به نشستن در ساعات طولانی داری، استفاده از گن لاغری متناسب با اندام به بهبود وضعیت نشستن و ایستادن کمک خواهد کرد. همچنین، این اقدام می‌تونه در جلوگیری از مشکلات مرتبط با کمر و ستون فقرات موثر باشه. در مقاله گن لاغری چیست؟ بهتر است با معایب استفاده طولانی مدت گن های غیر استاندارد نیز آشنا بشی، پوشیدن گن لاغری به صورت طولانی مدت و یا انتخاب گن‌های بسیار سفت و محکم می‌تونه خطراتی را برای سلامتی بدن به همراه داشته باشه. این معایب شامل: تاثیر منفی بر ریه‌ها، گردش خون نامنظم، تاثیرات منفی بر قلب، ریسک ایجاد عفونت پوستی و…

تاثیر بستن گن در لاغری شکم

اکثر تولیدکنندگان و فروشندگان گن لاغری با این ادعا که ” با پوشیدن گن های لاغری در طول چند ساعت از شبانه روز لاغر بشید و گن های لاغری ما معجزه می کنن”  قصد دارن محصول خودشونو به فروش برسونن. در حقیقت این موضوعات تبلیغاتی بیش نیست✔️!  با پوشیدن گن لاغری بدن شروع به تعریق می کنه و این موضوع از نظر علمی که باعث لاغری میشه کاملاَ رد شده و بعید به نظر می رسه☀️  اگر از گن لاغری در طول شبانه روز استفاده کنی بدن بیش از حد دچار تعریق شده و آب بدن کاهش پیدا میکنه. اما تکرار اینکار باعث لاغری و کاهش وزن نخواهد شد. این روش فقط  باعث از دست دادن آب بدن شده و خیلی زود برگشت پذیره.

در نتیجه، اگر قصد کاهش وزن داری و دوست داری لاغر بشی، تام اسپرت به شما پیشنهاد می کنه که با پزشک تغذیه هم مشاوره داشته باشی. با مشاوره و استفاده از رژیم غذایی سالم و همچنین استفاده از گن لاغری استاندارد و مناسب می تونی به نتیجه مطلوب برسی. فواید پوشیدن گن استفاده از گن لاغری به صورت سریع و موقت، تغییرات جذابی با ایجاد فشار و تناسب  در بخش‌های خاصی از بدن ایجاد می کنه. گن های لاغری با ایجاد فشار، استقامت بدن را در فعالیت‌های ورزشی و روزانه تقویت می کنن.

برخی از گنای لاغری با جلوگیری از آب‌رسانی غیرمناسب و تعریق استاندارد، به کاهش سلولیت پوست کمک می کنن. با وجود فواید موقت این گن‌ها، توصیه می‌شه که در کنار رژیم غذایی سالم و ورزش منظم استایل زیبایی را برای خود بسازی. همچنین، مشاوره با پزشک و کارشناس تغذیه قبل از هر تغییر در روند استفاده از گن لاغری الزامیه. استفاده بیش از حد از گنهای لاغری برای برخی از افراد ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد. کسانی که مبتلا به بیماری های روده و معده هستند بهتر است با نظر پزشک خود از گنهای لاغری استفاده کنند.

پوشیدن گنهای شکمی در کسانی که ناراحتی های معده دارند ممکن است آزار دهنده باشد و ممکن است باعث رفلاکس معده شود. از طرفی کسانی که از مشکلات روده ای مانند یبوست و شقاق رنج می برند از گنهای لاغری استفاده نکنند. استفاده از گنهای لاغری شلوارکی در بانوان ممکن است سبب بروز بیماری های واژن مانند عفونت واژن شود، به دلیل جنس لاتکس آنها و عدم جریان هوا در آن ناحیه، واژن در هنگام پوشیدن آن مستعد عفونت واژن قرار دارد. لذا توصیه می شود از این نوع گنهای لاغری برای زمان های طولانی مدت استفاده نشود.

سخن آخر

انواع گن پوششی برای جمع کردن چربی اضافه بدن، لیپولیز و سفت کردن چربی بعد از عمل‌های متداول پیکرتراشی هستند. اکثر آقایان از انواع بهترین مارک گن لاغری مردانه شکم و پهلو برای فرم دهی به اندام‌ها استفاده می‌کنند؛ حتی اگر اضافه وزن نداشته باشند. گن‌های لاغری از پارچه لاتکس یا پلی استر قابل تنفس تولید و به دو صورت کشی و یا با قزن باز و بسته می‌شوند. گن‌ها در انواع مختلف شکمی، شورت، شلوارک، بالا تنه و یکسره تولید می‌شوند. انتخاب شما برای مجالس، موقعیت‌های روزمره و چربی سوزی مداوم کدام است؟

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا