اقتصادی

احداث سه شهرک با ظرفیت ۴۰ هزار نفری در اجرای مسکن ملی مازندران

دانا نیوز/مازندران استاندار مازندران با اعلام اینکه برای ایجاد مسکن ملی در مازندران تلاش‌های زیادی شده است، گفت: در اجرای این پروژه ملی پنج شهرک به وزارت راه و شهر سازی معرفی شد که سه شهرک مورد موافقت قرار گرفت در حال حاضر زیرسازی ساخت شهرک‌ها در حال انجام است.

سید محمود حسینی پور دوم دی‌ماه در جلسه شورای مسکن، با اشاره به اینکه برای تامین زمین مسکنی که در اختیار راه و شهر سازی است مشکل داریم، اظهار کرد: مازندران در حوزه مسکن خود مالکی نسبت به کشور جلو است.

وی با اعلام اینکه کار ثبت‌نام متقاضیان مسکن در شهرک‌ها به زودی انجام می‌شود، تصریح کرد: ظرفیت این شهرک‌ها تا ۴۰ هزار نفر می‌رسد که اتفاق مهمی برای مسکن ملی است.

وی با بیان اینکه در جلسه شورای مسکن ملاحظاتی که در مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی وجود داشت با یک مصوبه رفع شد، خاطرنشان کرد: در بخش مسکن روستایی هم الحاق برداشته شد تا با هماهنگی بین دستگاهی شاهد رشد مسکن ملی در مازندران باشیم.

استاندار مازندران یادآور شد: با تمام محدودیتی که در مناطق شهری و شرایط مناسبی که در مناطق روستایی داریم مقرر شد تا ۱۵ روز آینده مشکل زمین مسکن ملی همه شهرستان‌ها حل شود و مجموعه دستگاه های اجرای مکلف شدند تا با کمک فرمانداران همکاری لازم را در تهیه زمین داشته باشند.

این مسئول وضعیت مازندران را در بحث مسکن ملی همتراز با سایر استان‌ها دانست و گفت: ممکن است چند استان یکی تا دو درصد از ما بالاتر باشند اما با تصمیمی که در جلسه شورای مسکن گرفته شد یک جهش خوبی را در مسکن ملی استان مازندران شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز، سعی می‌کنم به شما نکات و دیدگاه‌های مهم را ارائه دهم تا شما بتوانید از این اطلاعات بهره‌برداری کنید.
دکمه بازگشت به بالا