حوادث

مدارس تهران فردا تعطیل است؟

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اعلام هشدار نسبت به بازگشت آلودگی هوا به پایتخت از فردا (دوشنبه)، گفت: گروه‌های حساس ساکن در مرکز و نیمه جنوبی استان ۹ و ۱۰ بهمن از تردد غیرضروری در فضای باز بپرهیزند.

مدارس تهران فردا تعطیل است؟
آفتاب‌‌نیوز :

حامد یزدی آنلاین عصر یکشنبه از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر انباشت آلاینده‌های جوی از فردا دوشنبه نهم تا چهارشنبه دهم بهمن ماه به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی استان تهران خبرداد و اظهار کرد: طبق این پیش بینی شاهد پایداری و سکون هوا در این مناطق خواهیم بود.

یزدی آنلاین با بیان اینکه توصیه اکید مدیریت بحران در مواقع صدور هشدار آلودگی هوا، پرهیز از ورزش در فضای باز، عدم تردد غیر ضروری کودکان، سالمندان، و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی است، گفت: از ساکنین مناطق تحت تأثیر این آلودگی، خصوصاً افراد آسیب پذیر می‌خواهیم از فعالیت بلند مدت در فضا‌های باز خودداری کنند.

وی در ادامه استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در کاهش میزان آلودگی هوا مهم دانست و افزود: شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند کمک بزرگی به پاک شدن هوا داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک نیز تاکید و عنوان کرد: خودرو‌های سنگین و گازوئیل‌سوز و بعضاً فرسوده به عنوان منابع متحرک، در انتشار آلایندگی کلان‌شهر‌ها نقش زیادی دارند که باید در این راستا چاره اندیشی‌هایی صورت بگیرد.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا