اجتماعی

روزی که ابن سینا هم ماسک زد!

سال گذشته جولای بود. چهار ماه پس از شیوع ویروس کشنده کرونا در ایران ، مجسمه پزشکی ایرانی در همدان ماسک بر سر دارد. یک اقدام نمادین که برای ایجاد فرهنگی طراحی شده است که می تواند ماسک ها را متقاعد کند که از ماسک استفاده کنند در حالی که برخی هنوز با پروتکل ها مخالف بودند. با این حال ، محققان و فعالان بر این باورند که با ادامه حیات ویروس کرونا بر روی زمین ، فرهنگهای بلندمدت باید بیشتر از اقدامات احساسی مورد توجه قرار گیرند.

امروز سالروز تولد شیخ الریس ابوعلی سینا است. دانشمند با استعداد ایرانی که به روز پزشک نیز معروف است. E.S.A.E.E.E.E.E.E.E.E.E.E.E.E.E.E.E.E.E.E او روزی را به یاد می آورد که ماسکی روی صورت خود گذاشت.

داستان را می توان به شرح زیر بیان کرد: پس از انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان ، همه چیز تاریک شد. حتی هنر. این تأثیر آنقدر زیاد است که به چشم انداز و هنر شهری ، برخی از آنها به چهره برخی از مشهورترین مجسمه های جهان و برخی از مشهورترین نقاشی های جهان ، مانند داوینچی مونالیزا یا مزرعه ون گوگ گسترش می یابد. کارکنان

در ایران ، گاهی اوقات از آثار هنری برای فرهنگ سازی علیه کرونا استفاده می شد ، به عنوان مثال با پوشیدن ماسک در مقابل مجسمه ابن سینا – توسط ابوالساسان صدیقی – توسط همدان. گامی که به عنوان گامی در جهت توسعه بیشتر فرهنگی تعبیر شده است.

در واقع ، برخی از این شیوه ها را آثار هنری و تخریب می دانستند ، که استفاده مستقیم از ابزارهای هنری در جامعه است.

در همان زمان ، مجسمه ساز پردیس صبری به ESN گفت: “لمس مجسمه ها اساساً در جهان غیر متعارف است. البته در کشورهایی که اعتراض به آمریکا یا اعتراضات نژادپرستانه دیگر صورت گرفته است ، مجسمه ها بر اساس تصاحب ایالات متحده و نقشی که در غلبه بر اقوام مختلف ایفا کرده بود ، تخریب شده است.

در آن زمان ، مجسمه ای از اسب با نقاب در ضلع جنوبی خانه هنرمندان وجود داشت و به هر حال ، به گفته وی ، آنها ماسک را با تأکید زیاد ساختند. !

صبری می گوید: “از آنجا که ما مدت هاست با کرونا زندگی می کنیم ،” سالن زیبایی باید در مورد مراقبت طولانی مدت فکر کند. ” ما باید آثار هنری عمومی طراحی کنیم و آنها را در شهر بکاریم ، نه اینکه مجسمه ابن سینا را بپوشانیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا