ورزشی

در انتظار تصمیم جنجالی یحیی پس از قهر بیرانوند و کنعانی‌زادگان

موضوع باطل شدن مجوز وارد کردن خودروی لوکس توسط بازیکنان تیم ملی حسابی برخی از ملی‌پوشان را تحت تاثیر قرار داده و علیرضا بیرانوند نیز یکی از آنهاست. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی از فردای بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان سخت درگیر طومار جمع کردن از همبازیانش در تیم ملی بوده و بعد از جمع کردن امضای آنها از نهادهای مختلف خواستار دخالت در این ماجرا و جلوگیری از ابطال مجوزشان شده است.

همین مساله باعث شده که بیرانوند در روزهای اخیر تمرکز لازم را در تمرینات نداشته باشد. موردی که یحیی گل‌محمدی را نیز حسابی نگران کرده است. سرمربی پرسپولیس جانشین مطمئنی برای بیرانوند ندارد که بخواهد به او اعتماد کند و مجبور است با شرایط این دروازه‌بان کنار بیاید. نکته دیگر اینکه بیرانوند رابطه‌اش با کنعانی‌زادگان نیز به شدت تیره و تار است به حدی که یک کلمه هم حاضر نیست با او صحبت کند.

یحیی نیز به خوبی متوجه این موضوع شده و برای استفاده از هر دو بازیکن به صورت همزمان در ترکیب اصلی دچار تردید شده است. یحیی در تمرین روز جمعه تیمش کنعانی را از ترکیب اصلی خارج کرد و این بازیکن نیز مصدومیت را برای ادامه تمرین بهانه کرد. اما آنچه مسلم است اگر سرمربی پرسپولیس نخواهد کنعانی را در ترکیب اصلی بگذارد دلیل اصلی‌اش اختلاف شدیدی است که بین او و بیرانوند به ‌وجود آمده و این وسط پرسپولیس است که از این موضوع آسیب می‌بیند.

۲۵۸ ۲۵۸

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا