ورزشی

دعوت مسئولین کشوری و بین المللی از بانوان بدمینتون‌باز و داژبال برای حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی

دعوت مسئولین کشوری و بین المللی از بانوان بدمینتون‌باز و داژبال برای حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی

نواب رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان و فدراسیون داژبال آسیا، از ٢٢ بازیکن حاضر در مرحله پایانی جام قهرمان شهر بانوان، برای حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ فریبا مددی نایب رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان با حضور در مرحله پایانی رقابت های قهرمان شهر تهران، از عارفه سادات گواهی، مبینا حسن لو، سارینا ره وردا و وانیا هاشمی؛ دختران ورزشکار رده سنی زیر ١٥ سال حاضر در مرحله پایانی جام قهرمان شهر، برای حضور در ترکیب اردوی انتخابی تیم ملی -که اردیبهشت ماه سال آتی برپا می شود- دعوت به عمل آورد.

همچنین شرمین جباریان رییس انجمن داژبال فدراسیون ورزش های همگانی کشورمان و نایب رییس فدراسیون داژبال آسیا، از ١٨ بازیکن تکنیکی حاضر در رقابت های داژبال این جام، برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.

بر این اساس، در رده سنی نوجوانان، سارینا بخشی، نازنین زهرا چمن بهار، فاطمه دادک، هستی موسوی، مبینانجفی، فرشته مرادپور، سوگند امینی، عسل ایرانشاهی، معصومه جمالی، ریحانه محمودی، فاطمه رستمی و سارا بیگلری و در رده سنی بزرگسالان؛ پروانه ساعدی، فاطمه رضاپور، مهری سادات جلیلی، ملیکا یوسفی، عاطفه برومند و

حدیثه جهانگرد دعوت شدند.

 

مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش در این باره گفت: رقابت های قهرمان شهر از یک سو با هدف ارتقای سطح سلامت سهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی و از سوی دیگر به منظور ایجاد شرایط مناسب برای کشف استعدادهای نهفته در دل محلات برگزار شد.

وی با ابراز خرسندی از دعوت ۲۲ بازیکن حاضر در این رقابت ها به اردوی انتخابی تیم ملی اظهار داشت: خداوند را بسیار شاکریم که اهداف عالی قهرمان شهر محقق شد؛ اهدافی که در راستای ایحاد عدالت اجتماعی و امکان برخورداری اقشار مختلف به فرصت های برابر تعریف شده بود.

گفتنی است حضور  استعدادیاب ها و کادر فنی فدراسیون ها در جریان برگزاری مرحله پایانی رقابت های قهرمان شهر، فرصتی است که در نتیجه انعقاد تفاهم نامه های متعدد سازمان ورزش سازمان شهرداری تهران با فدراسیون های مختلف است که بر استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت های طرفین در راستای توسعه ورزش در میان اقشار مختلف و شناسایی استعداهای ناب محلات تهران، تأکید می کند.

شایان ذکر است رقابت های قهرمان شهر از تیرماه سال جاری با مشارکت بیش از نیم میلیون شهروند پایتخت نشین، در دو بخش بانوان و آقایان و در ۸ رشته مختلف آغاز شده و اکنون در انتهای سال ۱۴۰۱، دور پایانی خود به منظور معرفی قهرمانان هر رشته را پشت سر می گذارد.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا