ورزشی

محرومیت تعلیقی برای معترضان هفته اول لیگ برتر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره اتفاقات هفته اول لیگ برتر تصمیماتی را اتخاذ کرد.

* دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است. (با صدور این رأی دستور موقت صادره به شماره ۳۹۵۱۰ ملغی می‌شود)

* منصور باقری، بازیکن تیم پیکان تهران به دلیل افترا، توهین از طریق مصاحبه بعد از بازی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

* مسابقه تیم‌های پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک برگزار و از سوی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر افترا، توهین از طریق مصاحبه بعد از بازی نسبت به داور مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم تا پایان فصل و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

* سید مهران موسوی، بازیکن تیم آلومینیوم اراک به دلیل افترا، توهین از طریق مصاحبه بعد از بازی نسبت به داور مسابقه باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل محکوم شد. این رأی از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا