استان ها

توزیع ۳۵۵ سبد معیشتی برای مردم کم برخوردار در پویش «هلال رحمت» در کرمانشاه

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانا نیوز کرمانشاه، اظهار کرد: در ۲۱ پایگاه جمعیت هلال احمر در کنار خدمات بشر دوستانه‌ای که به مسافران نوروزی و آحاد مردم داده می‌شود پویشی به نام هلال رحمت در حال برگزاری است.

وی افزود: این پویش با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز شکل گرفته، در این پویش بسته‌های معیشتی با کمک خیرین جمع آوری و در شهرستان‌ها و در مناطقی که افراد محروم و کم برخوردار هستند توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این پویش پس از آن که خیرین، مسافران و داوطلبان کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی اعطا کردند این کمک‌ها به افراد نیازمند اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: بحث دیگری تحت عنوان بشر دوستی با توجه به بحران موجود در سیستان و بلوچستان و همچنین غزه شکل گرفته است، کمک به مردم سیستان از طریق کارت خوان‌های موجود در شعب و همچنین کارت خوان‌های جداگانه برای مردم غزه امکان پذیر است.

محمدی تشریح کرد: این مبالغ به صورت نقدی و غیر نقدی برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود، همچنین کمک‌هایی که برای مردم غزه است از طریق کشتی به‌ آنها ارسال می‌شود که در روزهای گذشته نظیر این اتفاق را شاهد بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: پویش بشر دوستی از ماه‌های گذشته همزمان با آغاز بحران‌ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد، همچنین پویش هلال رحمت از ۱۷ اسفندماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ابراز کرد تا کنون هزار و ۴۷ بسته فرهنگی، ۲ هزار و ۸۷۲ بروشور، و ۳۵۵ بسته در پویش هلال رحمت در میان مردم کم برخوردار توزیع شده است، همچنین مبلغی بالغ بر ۲۸۳ میلیون ریال کمک‌های نقدی و مجموعا پنج میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط مردم در این پویش جمع آوری و به نیازمندان اعطا شده است.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا