حوادث

طرح کنترل هوشمند مجرمان به زودی اجرا می‌شود

رئیس پلیس آگاهی فراجا اعلام کرد که طرح کنترل هوشمند مجرمان به‌زودی در کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

به گزارش دانا نیوز، سردار محمد قنبری در قرارگاه تخصصی مبارزه با سرقت استان لرستان گفت:‌ با یاری خداوند متعال و با تلاش همکاران خدوم در یک اقدام هماهنگ با قوه قضائیه برای کنترل سارقان و اینکه بتوانیم فعالیت بالقوه آنان را برای بالفعل نرسیدن تحت کنترل قرار بدهیم، اجرای طرح کنترل هوشمند مجرمان به‌زودی در کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد. سارقان باید بدانند که در هر لحظه  تحت کنترل پلیس هستند و فعالیت مجرمانه آنان رصد می‌شود و اگر بخواهند اقدامی انجام دهند قاطعانه و با تمام توان با آنان مقابله خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه با اقداماتی که در این زمینه آغاز کرده‌ایم، تاثیرگذار بوده و در آینده تاثیر بیشتری نیز خواهد گذاشت، گفت: با تلاش همکارانمان سرقت‌ها را تحت کنترل خود در آورده و  سیر نزولی وقوع سرقت آغاز شده و در اقدامی هماهنگ همه عزم خودمان را جزم کرده که این دغدغه و مطالبه مردم که مبارزه قاطع با سارقان است، پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به وضعیت سرقت در استان لرستان نیز گفت:‌ میانگین نرخ وقوع  سرقت در استان با عدد قابل توجهی از میانگین کشوری پایین‌تر است و وقوع سرقت نسبت به گذشته کاهش قابل توجهی داشته است. لرستان جزو ۱۰ استان آخر کشور در حوزه وقوع سرقت است و وضعیت خوب و قابل قبولی در این زمینه دارد.

قنبری با بیان اینکه لرستان یکی از استان‌های امن کشور است، گفت: سیستم‌های انتظامی و امنیتی در این استان اشراف بسیار خوبی در این زمینه دارند و مردم استان نیز مردمی امنیت دوست بوده و خودشان در تولید امنیت کمک می‌کنند.

وی با اشاره به این که در حوزه جرایم جنایی همکارانمان در استان توانسته اند ۱۰۰ درصد جرایم را کشف کنند و این در نوع خود یک اقدام بی نظیر است، گفت: این نشان از اشراف و توانمندی همکاران انتظامی در استان است و این نوید را به مردم عزیزمان می‌دهیم که به لحاظ امنیتی ان شاءالله دغدغه خاصی نداشته باشیم.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا