فرهنگ و هنر

تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان یزدان، سیروان و سحر بخشی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم محمد بخشی پدر بزرگوار شهیدان والامقام یزدان، سیروان و سحر بخشی را به خانواده آن مرحوم و مردم شهیدپرور استان کرمانشاه تسلیت گفت.

به گزارش دانا نیوز، سید ابراهیم رئیسی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم محمد بخشی پدر بزرگوار شهیدان والامقام یزدان، سیروان و سحر بخشی تصریح کرد: این پدر گرامی و اسوه صبر و ایستادگی که بر اثر انفجار مین‌های به جای مانده رژیم بعثی عراق، هم‌زمان سه فرزند دلبند و دانش‌آموز خود را تقدیم کرد، با بردباری و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، سال‌ها فراق و دوری عزیزان خود را تحمل و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم محمد بخشی پدر بزرگوار شهیدان والامقام یزدان، سیروان و سحر بخشی، موجب تاثر خاطر شد.

این پدر گرامی و اسوه صبر و ایستادگی که بر اثر انفجار مین‌های به جای مانده رژیم بعثی عراق، هم‌زمان سه فرزند دلبند و دانش‌آموز خود را تقدیم کرد، با بردباری و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، سال‌ها فراق و دوری عزیزان خود را تحمل و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان کرمانشاه و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا